چرا باید به پوکت تایلند سفر کنیم

چرا باید به پوکت تایلند سفر کنیم

پوکت مقصدی جذاب برای ماجراجویان در تایلند

سواحل غربی پوکت ترکیبی از خلیج‌های شنی، برآمدگی‌های سنگی و پرتگاه‌های عظیم آهکی است و چندین ناحیه مهم توریستی مانند ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ و چند ساحل دیگر دارد. البته گفتنی است که تعداد سواحل پوکت حدود 44 عدد است. کسانی که به‌دنبال جایی غیر از ساحل می‌گردند، می‌توانند تورهای جنگل‌های سرسبز گرمسیری، جنگل‌های گسترده نارگیل، شالیزارها، موج‌سواری، قایق‌سواری با قایق‌های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را تجربه کنند. بین مقاصد و تورهایی که به کشور تایلند اجرا می‌شوند، معمولا تورهای پوکت جایگاهی متفاوت دارد.

تور پوکت با آسمان هفتم

سواحل پوکت برای گردش و سفر تور

  • غذای پوکت: در پوکت نخریدن غذای خیابانی کار دشواری است. زیرا در جای‌جای این شهر عطر غذا، هوس امتحان کردن غذای سنتی را به دلتان می‌اندازد. به عقیده‌ بسیاری از گردشگرانی که از پوکت دیدن کرده‌اند، امتحان‌کردن غذای دریایی این شهر یکی از «باید»های سفر به پوکت است زیرا در بین شهرهای تایلند پوکت یکی از بهترین فرهنگ‌های غذایی را دارد.

  • تماشای آثار هنری: شهر قدیمی پوکت یکی از بهترین نقاط دنیا برای تماشای هنر خیابانی است. در سال 2016 گروهی از نقاشان خیابانی نامدار تایلند جمع شدند تا نامشان را در دیوارهای شهر قدیمی پوکت جاودانه کنند. حاصل تلاش این گروه، دیوارنماهایی بود که اغلب ماهیت سیاسی داشتند و در شبکه‌های اجتماعی جهان حسابی غوغا کردند.

  • آشنایی با فرهنگ شرق: پیش‌تر اشاره کردیم که درصد بالایی از جمعیت پوکت را چینی‌ها تشکیل می‌دهند، در این شهر، بهترین فرصت را برای آشنایی با فرهنگ مردم چین و آسیا خواهید داشت.

  •  زندگی شبانه: یکی دیگر از جذابیت‌های پوکت، شب‌های آن است که به معنای واقعی کلمه «Night Life» را تعبیر می‌کند و شما می‌توانید دنیایی دیگر از جذابیت‌های جزیره پوکت را در شب ببینید. فستیوال‌های شبانه، کلوب‌ها، گروه‌های موسیقی زنده، دی‌جی‌های بین‌المللی و خیلی از تفریحات دیگر، همگی در شب با حال و هوای دیگری در جریانند. قصه زندگی شبانه در پاتونگ جزیره پوکت، حال و هوایی دیگر دارد، این بخش از جزیره مثل یک شهر کوچک توسعه یافته است و گردشگران زیادی را هم به سمت خود جذب می‌کند.

سفر به پوکت گردش تایلند

برای کسب این تجربه هیجان انگیز با خدمات و سرویس ویژه با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های پوکت