تور مشهد هتل آپارتمان کنعان
  • مقصد : مشهد
  • محل حرکت : اصفهان
  • وسیله نقلیه : هوایی
  • شروع قیمت : 3,350,000
توضیحات تور :

هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره کنعان، از هتل های نزدیک به حرم مطهر با فاصله حدود 700 متری است که با ورودی باب الرضا فاصله چندانی ندارد. هتلی در 4 طبقه با امکانات رفاهی مناسب که نزدیکی و نرخ مناسب آن می تواند آن را به یک گزینه خوب برای اقامت در جوار حرم امام رضا(ع) تبدیل کند.

این هتل دو ستاره دارای واحد های دو تخته، سه تخته، دو خوابه چهارتخته و پنج تخته می باشد. امکانات هتل شامل رستوران، کافی شاپ، روزنامه، اینترنت می باشد. 

یکی از هتل‌هایی است که در خیابان امام رضا و در جوار حرم مطهر رضوی با فاصله 700 متر از ورودی باب الرضا واقع شده‌است. با توجه به موقعیت مکانی هتل کنعان، دسترسی به بیمارستان امام رضا و سینما هویزه با فاصله حداکثر 4 کیلومتر امکان‌پذیر می‌باشد.هتل آپارتمان کنعان مشهد در سال 1386 به منظور خدمت‌رسانی به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شروع به فعالیت کرد. این هتل در 4 طبقه بنا شده‌است و دارای 28 باب اتاق می‌باشد. لازم به‌ذکر است هتل آپارتمان یک ستاره کنعان مشهد در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام ضا 8، کوچه صاحب علم

با اقامت در این هتل یک  ستاره می توانید از باغ پرندگان، بوستان مینیاتوری، باغ نادری، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی دیدن کنید. همچنین در سفر به مشهد مقدس، بازدید مقبره فردوسی بزرگ و موزه نادر شاه افشار را هم از دست ندهید تا این سفر، به سفری زیارتی-سیاحتی و تکرار نشدنی برای شما تبدیل شود.

رزرو این هتل را به آسمان هفتم بسپارید تا با صرف کمترین زمان و استفاده از امکانات تور مشهد شامل ترانسفر و پشتیبانی 24 ساعته، سفری خوش را تجربه کنید. 

راهنمایی: با لمس گزینه رزرو و وارد کردن اطلاعات خود، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نوع سفر :
زیارتی ،
  • مقصد: ایران - مشهد
  • شماره تماس : 03136767
  • وضعیت تور : ظرفیت تکمیل