آکواریوم آتلانیس دبی

آکواریوم آتلانیس دبی

بزرگترین آکواریوم خاورمیانه

با اسطوره ها و زندگی دریایی شهر گمشده باستانی آتلانتیس آشنا شوید. ویرانه های باستانی شهر گمشده آتلانتیس که هزاران سال در اعماق دریا گم شده بودند، سرانجام کشف شدند.با رزرو تورهای متنوع دبی از آسمان هفتم  این اسطوره را از نزدیک بازدیدکنید و ماجراجویی  خود را در آکواریوم The Lost Chambers که محل زندگی 65000 موجود دریایی باورنکردنی است، در این محیط اسرار آمیز تجربه کنید. در حین برخورد با کوسه ها، مارماهی ها، اسب های دریایی، پیرانا و غیره، پیچ و خم ها و تونل های زیر آب این تمدن گمشده را کاوش کنید.

آکواریوم آتلانیس دبی

این آکواریوم در هتل 5 ستاره آتلانتیس که نمونه ی بارزی از یک هتل مجلل ودرجه یک است قرار دارد و از روی شهر گمشده ی آتلانتیس شبیه سازی شده است.

پرواز بر روی آب با فلای برد دبی

غواصی و ماجراجویی در دریا

بیش از ۲۰ نمایشگاه قابل توجه و چشمگیر ازحیات و زندگی حیرت انگیز دریایی در این آکواریوم تعبیه شده که اطلاعات زیادی را در مورد آبزیان و همچنین افسانه ی آتلانتیس و ویرانه های شهر گمشده در اختیار شما قرار می دهد.
شما از طریق مخزن لمسی بسیار جذاب می توانید ستاره دریایی را بردارید یا خیار دریایی را نوازش کنید همچنین شانس این را خواهید داشت که خودتان به برخی از موجودات غذا بدهیدو به‌ طور مستقیم در مورد بیمارستان ماهی‌ ها، سیستم تصفیه آب و سایر موارد جذاب این آکواریوم اطلاعات کسب کنید.

آدرس امارات متحده شهر دبی  جزیره نخل  هتل آتلانتیس .

قیمت بلیط جهت کودکان تا 3 سال رایگان  و ا3ال 11 سال حدود 115 درهم و 11 سال به بالا حدود 135 درهم میباشد .

 

 
 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی