غواصی و ماجراجویی در دریا

غواصی و ماجراجویی در دریا

 

هیجان در اعماق دریا

شهر دبی با تفریحات گوناگون و سرشار از هیجان و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد که در خود جای داده ،باعث شده که سالانه گردشگران فراوانی از سرا سر دنیا به این شهر زیبا  سفر کنند . تنوع  جاذبه ها و تفریحات دبی آنقدر زیاد است که جهت بازدید و استفاده از همه آنها باید بارها به این شهر لوکس و لاکچری سفر کنید و در هر سفر با جاذبه های جدیدتری روبرو میشوید . آسمان هفتم با برگذاری تورهای متنوع دبی شرایط ویژه و خاصی را برای گردشگران محیا کرده است.
 
غواصی و ماجراجویی در دریا
 

از جمله تفریحات بسیار پر طرفدار و هیجان انگیز دبی ،غواصی در دریا میباشد. غواصی در واقع به فن شناوری و غوطه وری در زیر آب گفته می شودکه انواع مختلفی دارد . غواصی تفریحی نوعی ورزش جذاب و پر طرفدار محسوب می شود که هیجان شنا در عمق آب های خلیج فارس و دیدن انواع حیوانات آبزی و ماهیان رنگارنگ در آب را احساس می کنید.شما در سواحل دبی می توانید با تجهیزات کامل و مناسبی که در اختیارتان قرار می دهند، به این تفریح بپردازید. لازم به ذکر است که اگر مبتدی هستید نیز یک مربی ماهر به شما کمک خواهد کرد تا این ورزش هیجان انگیز را تجربه نمایید. پس اگر ترس از آب دارید و یا مهارت شنا را به درستی بلد نیستید، جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

غواصی و ماجراجویی در دریا

اسکی روی برف در دل کویر

موزه آینده دبی

غواصی در دبی تفریحی است که پس از تجربه قطعا آن را به دوستان خود نیز معرفی خواهید کرد. غواصی دبی یکی از تجربیاتی است که در هیچ کجا آن را تجربه نخواهید کرد، چراکه با شنا کردن در ساحل جمیرا و دیدن مرجان های بسیار زیبا و ماهی های رنگارنگ خاطراتی به یادماندنی و زیبا خواهید داشت.

قیمت بلیط غواصی دریا در دبی حدود 390 درهم میباشد .

استفاده جهت کودکان زیر 10سال و بانوان باردار ممنوع است .

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی