اسکی روی برف در دل کویر دبی

اسکی روی برف در دل کویر دبی

پیست اسکی دبی

این مجموعه شگفت انگیز با وسعت 22500 مترمربع در شهر دبی  بزرگراه شیخ زاید مرکز خرید امارات مال واقع شده و به عنوان بزرگترین پیست اسکی سر پوشیده دنیا و اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه به شمار میرود و در سال 2016 و 2017 به عنوان بهترین پیست سرپوشیده جهان شناخته شد . در این پیست بیش از 6000تن برف استفاده شده که پیشرفته ترین سیستمهای خنک کنده روز دنیا مانع آب شدن آن میشود .

 

تورهای پیشنهادی دبی

معرفی محله های دبی

مقرون به صرفه ترین هتلهای دبی

اگر دنبال ماجرا جویی هستید میتوانید به راحتی در گرمای 50درجه در قلب بیابان به انواع تفریحات برفی و زمستانی که برای تمامی گروهای سنی طراحی گردیده بپردازید و لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید .در پارک برفی دبی میتوانید از برجهای یخی بالا بروید ، غارهای یخی را کشف کنید و به ساخت آدم برفی مشغول شوید.

شما میتوانید با آسمان هفتم به طور مستقیم بلیط ورودی این پارک را رزرو کنید .

این مجموعه یک پارک برفی واقعا بزرگ و عالی است با پنج سراشیبی با ارتفاع و اندازه های مختلف  . همچنین میتوان به  تفریحاتی مانند  زیپ لاین ، تله سیژ اسکی، سورتمه سواری ، اسنوبورد، رستوران پارک اسکی ، سرسره هیجانی ، توپ غول پیکریا zorb، هیجان کوهستانی، گلوله برفی، سپرهای برفی، زمین‌بازی برفی، دیوار صعود، تپه برفی ، سینمای برفی و… اشاره کرد که ساعاتی سراسر هیجان را میتوانید درآن سپری کنید .

پیست اسکی دبی

  از موارد بی نظیر این پیست میتوان به وجود ۲۰ پنگوئن اشاره کردکه از تگزاس آورده شده اندو چنددامپزشک و چندین خدمه جهت سلامت پنگوئن ها به آنها رسیدگی میکنند

ازنکات قابل توجه اینکه فعالیتهای اسکی و ااسنوبورد زیر نظر مربی به شما آموزش داده میشود .کلیه لوازم و وسایل مورد نیاز اسکی و بازی های زمستانی و همچنین لباس ، کلاه ، دستکش ، ژاکت و چکمه در این پارک به شما ارائه  می گردد و جای هیچ نگرانی نیست .

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به کمد لباس ، انواع فروشگاه ، انواع کافه و اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ ها و ... اشاره نمود

قیمت بلیط این پارک بین 250 تا 300 درهم میباشد البته بستگی به نوع بسته که انتخاب میکنید متغیر است .برای استفاده از بعضی قسمتهای این مجموعه مانند سینما یا قسمت پنگوئن ها باید بلیط جداتهیه کنید .

پیست اسکی دبی

بزرگترین شهر بازی سرپوشیده جهان

موزه آینده دبی

دسترسی به پیست دبی

با چند شیوه می‌توانید خود را به پیست اسکی دبی برسانید. یکی از طریق مترو دبی و دیگری با ماشین شخصی و یا تاکسی.

دسترسی با مترو اینگونه است که باید سوار خط قرمز شوید که از ایستگاه راشدیا، نزدیک فرودگاه بین‌المللی دبی شروع می‌شود و باید در ایستگاه مرکز خرید امارات، ایستگاه نوزدهم خط قرمز، پیاده شوید.

از طریق دسترسی با ماشین نیز می‌توانید از گوگل‌مپ و مسیریاب‌های اینترنتی استفاده کنید و مستقیما به پارکینگ مرکز خرید امارات بروید. البته روزهای جمعه و شنبه و تعطیلات عمومی هزینه پارکینگ نیز رایگان است، اما در طول هفته تنها در چهار ساعت اول رایگان محسوب می‌شود.

 

قوانین

به دلایل امنیتی کودکان زیر ۲ سال اجازه وروود را ندارد.
ورود کودکان بین ۲ تا ۸ سال تنها با حضور یک بزرگسال مجاز است.
ورود کودکان بین ۹ الی ۱۲ سال تنها در صورت حضور یک بزرگسال در مرکز خرید امارات مجاز است.
اسکی ران های زیر ۲۱ سال برای ورود به زمین اسکی باید فرم سلب مسئولیت امضا شده شده توسط قیم خود را باید نشان دهند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی