تور های پیشنهادی دبی

تور های پیشنهادی دبی

8 تور پیشنهادی در دبی

گشت‌های شهری می‌توانند لذت سفر را دو برابر کنند و راهنمایان خوب به مسافران مشتاق کمک می‌کنند تا مکان‌های بیشتری را از طریق دریا، شن و ماسه و بازارهای دبی تجربه کنند. دبی جمع و جور و پر از جاذبه برای اکتشاف لذت بخش است، چه با پای پیاده، اتوبوس، شتر، قایق، هواپیما یا 4×4. برای تجربه یک قسمت کاملا جدید از شهر، یکی از بهترین تورهای دبی را امتحان کنید.
در بهترین تورهای دبی با راهنمایان حرفه‌ای که تضمین می‌کنند از هر دقیقه در امارت بیشترین بهره را خواهید برد، در آبراه‌ها، آسمان‌ها و کوچه‌های باریک به نام sikka حرکت کنید. برای ماجراجویان مشتاق، تورهای پیاده روی، رانندگی، قایقرانی و پرواز وجود دارد. کاوشگران شجاع می توانند با هواپیما منظره ای از برج العرب دبی را تماشا کنند، از مسکیتا جمیرا - مسجدی پرآذین که برای غیر مسلمانان باز است- بازدید کنند و از تپه های شنی نزدیک در صحرا بالا بروند. در اینجا برخی از مهیج ترین و به یاد ماندنی ترین راه ها برای کشف دبی آورده شده است.

تور هلیکوپتر دبی

آب و هوای دبی در تمام طول سال مطبوع می باشد و دارای آسمان ایمن است. تورهای منظم با هلیکوپتر در اطراف شهر به این معنی است که می توانید منظره هوایی از افق باورنکردنی دبی را تجربه کنید. بناهای معروف جهان را از منظری متفاوت ببینید، مانند جزیره به شکل نخل‌ جمیرا، مجمع‌الجزایر جهان ساخته دست بشر، برج العرب «هفت ستاره» و بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه. چندین پرواز در طول روز انجام می شود و هلیکوپترهای استاندارد حداکثر شش مهمان را در خود جای می دهند.


تور دبی قایق تندرو

تور دبی قایق تندرو

سوار یک قایق تندرو برای یک گشت 90 دقیقه ای از مناظر اطراف خط ساحلی شهر شوید که از دبی مارینا شروع می شود، محله ای پر زرق و برق که به خاطر معماری سر به فلک کشیده اش معروف است. آبراه ها را با قایق های فوق العاده چند طبقه گرفته تا قایق های چوبی سنتی ( که غواصان مروارید دبی در طول فصل مرواریدسازی، مدت ها قبل از کشف نفت از آن استفاده می کردند) پشت سر بگذرانید. مردم با قایق های تندرو نزدیک‌ به خط ساحلی، جت‌اسکی‌بازان، پادری‌بازان، ویک‌بوردها و موج‌سواران در مقابل پس‌زمینه‌های منحصربه‌فردی ژست می‌گیرند که شامل دو تا از معروف‌ترین هتل‌های دبی، برج العرب و آتلانتیس است.

 

تور مسجد جمیرا

تور مسجد جمیرا

مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد (SMCCU) که در سال 1998 تأسیس شد، هدفش ابهام زدایی از فرهنگ، سنت ها و آداب و رسوم اماراتی است. با شعار «درهای باز، ذهن‌های باز»، این سازمان غیرانتفاعی بازدیدکنندگان کنجکاو را به یک تور با راهنما در مسجد جمیرا دبی می‌برد. یکی از تنها دو مسجدی که در شهر برای غیر مسلمانان باز است. برای این تور لباس مناسب و پوشیده بپوشید، شانه ها، زانوها و برای بانوان ، موها را بپوشانید. در صورت نیاز می توان لباس اضافی را از مسجد قرض گرفت. تور از چشمه مسجد شروع می شود، جایی که فرآیند پاکسازی معروف به وضو انجام می شود که شامل شستن دست ها، صورت و پاهای شما قبل از نماز است. گشت و گذار در داخل مسجد ادامه می یابد و در آنجا می توانید با معماری و دین اسلام آشنا شوید.

تجربه صبحانه اماراتی

تور مسجد جمیرا

SMCCU که در دهکده تجاری البستکیه در منطقه تاریخی الفهیدی دبی واقع شده است، به شما فرصتی می دهد تا با صرف صبحانه سنتی اماراتی در خانه ای با برج بادی، آداب و رسوم فرهنگی دبی را کشف کنید. این جلسه 90 دقیقه ای که در سالن برگزار می شود به شما این فرصت را می دهد تا در مورد سنت های خاورمیانه با راهنمای آماده برای پاسخ به تمام سوالات خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. با غذاهای معمولی خاورمیانه، با بشقاب هایی مانند باله (ورمیشل شیرین با تخم مرغ) و گوجه فرنگی (تخم مرغ آسیاب شده با گوجه فرنگی) شام بخورید و قهوه عربی با ادویه معطر بنوشید.


تورهای هواپیمای دریایی Seawings در دبی

تورهای هواپیمای دریایی Seawings در دبی

با برخاست و فرود در آبراه های دبی، Seawings با هواپیمای دریایی تورهای راه مناسبی را برای کاوش در دریا، آسمان و زمین دبی فراهم می کند. سه تور ارائه می شود: "Snapshot" که 20 دقیقه طول می کشد. " Signature "، که به مدت 45 دقیقه در اوج پرواز می کند. " Signature and Dubai Heritage "، که شامل یک تور تاریخی اضافه شده بر روی زمین است. با مشهورترین شگفتی های معماری دبی از جمله برج خلیفه، نخل جمیرا، نهر دبی و برج العرب پرواز کنید. پروازها حداکثر 9 مسافر را در خود جای می دهند، با پروازهای منظم از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعد از ظهر یا 5 بعد از ظهر (بسته به فصل)، و پروازها از باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی یا هتل JA Beach انجام می شود.


سافاری صحرای دبی

سافاری صحرای دبی

به یک ماجراجویی خارج از جاده بروید و یک سافاری در صحرا را امتحان کنید که مسافران را به اعماق تپه های شنی باشکوه دبی می برد. بین یک لندروور قدیمی دهه 1950 یا یک 4×4 به روز یکی را انتخاب کنید و در قله‌های مواج به شدت موج‌دار دبی سرعت بگیرید. یک تفریح ملی که به تپه‌بازی معروف است. حتماً یک لحظه روی یک تاج شنی بایستید تا فضای کامل کویر را تماشا کنید. پس از یک روز تپه‌بازی، مهمانان می‌توانند فرهنگ شهر را بیشتر تجربه کنند، از نقاشی حنا و قلیان کشیدن گرفته تا نمایش شاهین‌ها و ضیافت‌های بیرون از خانه.


تورهای غذایی دبی

 

با راهنمای لذیذ، مستقیماً به قلب صحنه غذاخوری دبی بروید. شیرینی‌های ایران با عسل و زعفران، بهترین فلافل و شاورما عربی، و طعم‌های هندی از پنکیک کرالان تا کاری گوان را در خیابان‌های فرعی کمتر شناخته شده دبی کشف کنید. 


تورهای اتوبوسی هاپ آن، هاپ آف دبی

تورهای مسافرتی با اتوبوس دبی با راهنماهای صوتی بیش از 40 ایستگاه در نزدیکی بیشتر نقاط دیدنی اصلی دارند. در منطقه تاریخی ال سیف دبی برای قدم زدن در جوی در کنار نهر، بازار ادویه برای چاشنی‌های خوش طعم، یا ساحل در جمیرا بیچ رزیدنس برای سواحل شنی با ردیفی از سرگرمی‌های کنار دریا، بروید. برای مراکز خرید، مرکز خرید امارات را برای اسکی سرپوشیده و دبی مال را برای دسترسی به برج خلیفه امتحان کنید. بلیط‌های اتوبوس شامل سفرهای دریایی سنتی رایگان، تورهای شبانه ۱۵۰ دقیقه‌ای بدون توقف و دسترسی به موزه دبی می‌شود. چندین گزینه برای بلیط در دسترس است، از جمله بلیط اتوبوس یک، دو و سه روزه با امتیازات بیشتر در روز.

تورهای غذایی دبی


 

رزرو تور دبی

در این باره بخوانید:

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

فرودگاه های بین المللی دبی

بهترین سوغاتی های دبی

سفر به دبی با آسمان هفتم

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی