مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

شاید فکر می کنید دبی هتل های مقرون به صرفه زیادی ندارد، اما اشتباه می کنید. در سال‌های اخیر، مجموعه‌ای از هتل‌های به روز، با طراحی‌ خاص و مقرون به صرفه در پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی ظاهر شده‌اند. این هتل ها از کشتی‌های اقیانوس پیمای قدیمی لنگر انداخته در بندر رشید، هتل‌های چهار ستاره با سینمای روی پشت‌بام در محله قدیمی دبی، مرکز خرید درست در کنار منطقه خرده‌فروشی برج خلیفه و سیتی واک را شامل می شوند. در ادامه راهنمای ما برای بهترین هتل های ارزان دبی را خواهید دید. آسمان هفتم مجری تخصصی تورهای دبی از سراسر ایران با ضمانت قیمت و کیفیت است.


هتل ملکه الیزابت 2 (Queen Elizabeth 2 Hotel)

اولین و تنها هتل شناور دبی، که در واقع کشتی اقیانوس پیمای بریتانیایی ملکه الیزابت 2 بوده است اکنون به طور دائم در بندر راشد لنگر انداخته است. با تفریحات شبانه، غذاخوری و سرگرمی های موجود، به‌علاوه یک نمایشگاه تعاملی که تاریخچه کشتی را بازگو می‌کند، می توانید از تمام مزایای یک کشتی کروز برخوردار شوید. چای بعد از ظهر در فضای باز سرو می شود و در کنار آن اسنک ها و میان وعده های لذیذ نیز موجود هستند.

هتل ملکه الیزابت دبی
 

هتل ال سیف هریتیج دبی (Al Seef Heritage Hotel Dubai)

این هتل درست در قلب شهر قدیمی دبی در یک ساختمان سنتی در کنار سفارت بریتانیا در ساحل کریک قرار دارد. شما می توانید به استخر، اسپا، مرکز تناسب اندام، حمل و نقل رایگان به مکان های خاص، زمین بازی قدیمی، دربان و رستوران Saba'a که غذاهای سنتی خاورمیانه و اماراتی را سرو می کند دسترسی داشته باشید. اتاقی با منظره نهر را امتحان کنید، همچنین می‌توانید در بالکن خود یک نوشیدنی اسپرسو بنوشید و از مناظر بازارهای طلا در آن سوی آب لذت ببرید که با تاکسی آبی قابل دسترسی هستند.

هتل ال سیف هریتیج دبی


هتل کانواس دبی – مجموعه هتل ام گالری (The Canvas Hotel Dubai – Mgallery Hotel Collection)

در هتل پنج ستاره کانواس در بخش تاریخی دبی، با یک اسپا به مساحت 1000 متر مربع، اتاق های مجهز به تهویه مطبوع، پاتوق روی پشت بام با استخر و منظره افق، در ازای مقدار مناسبی پول که هزینه می کنید خدمات زیادی دریافت می کنید. می توانید با یک شاتل رایگان به ساحل لامر و دبی مال بروید و برای صرف شام به هتلی که توسط سرآشپز مشهور سانجیو کاپور ساخته شده است، بازگردید. اتاق‌ها دارای مبلمان با طراحی ایتالیایی و تخت‌های کینگ هستند.

هتل کانواس دبی – مجموعه هتل ام گالری

 

هتل و سوئیت های لوا، مرکز مازایا (Leva Hotel and Suites, Mazaya Centre)

هتل و سوئیت‌های لوا دبی در مرکز مازایا که مرکز خریدی در مرکز شهر، درست روبروی برج خلیفه است. این هتل با منظره‌ای عالی از بلندترین آسمان‌خراش جهان و منطقه خرید سیتی واک شهر اقامتگاه دلپذیری است. شما به یک باشگاه ورزشی، یک استخر با منظره افق و یک رستوران در تمام ساعات روز دسترسی دارید. اگر بتوانید پول بیشتری خرج کنید، ارزش آن را دارد که به اتاقی با آشپزخانه و بالکن اختصاصی خود، اقامتگاهتان را ارتقا دهید.

هتل و سوئیت های لوا، مرکز مازایا

 

(Zabeel House by Jumeirah, The Greens)

بیل هاوس چهارستاره جمیرا با بار-رستوران‌های امروزی خود، Social Company و LAH LAH، به یک مرکز اجتماعی در منطقه گرینز تبدیل شده است، منطقه‌ای مسکونی که قبلاً در نزدیکی پالم جمیرا نادیده گرفته شده بود. نوشیدنی‌های بعد از کار و صبحانه‌های جمعه این خانه بسیار محبوب است. این اقامتگاه درست در نزدیکی بزرگراه اصلی دبی، خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. شما در اتاق‌های سبک شیروانی با لوازم جانبی Smeg اقامت خواهید داشت و به اسپا، باشگاه و استخر دسترسی خواهید داشت. 

(Zabeel House by Jumeirah, The Green

 

الفت دیره (Aloft City Centre Deira, Dubai)

در این هتل چهار ستاره در سمت دیره دبی قدیم، یک سینمای روی پشت بام وجود دارد که سقفی جمع‌شونده دارد که در آن می‌توانید ستاره‌ها را در صفحه بزرگ تماشا کنید و در صندلی‌های خوابیده پاپ کورن بخورید. سوئیت ها با الهام از موضوعات بالیوود، هالیوود یا ابرقهرمان ها هستند. کوفته‌های سوپ در Han Shi Fu و همچنین چشم‌اندازهای خط افق W XYZ Bar ، که هر دو در این هتل موجودند، گزینه های بسیار خوبی برای امتحان کردن هستند.

هتل الفت دیره دبی

 

هتل استودیو وان (Studio One Hotel)

این هتل به لطف موقعیت مکانی دورافتاده دبی استودیو سیتی به‌طور مداوم در بین پایین‌ترین نرخ‌های دبی است. این مخفیگاه چهار ستاره، شاید برای مسافران کاری که می‌توانند کرایه تاکسی را بپردازند، مناسب‌تر باشد. امکانات عبارتند از مینی سینما، سالن بدنسازی، استخر، اسپا و خشکشویی. همه اتاق‌ها دارای دوش‌های بارانی، تشک‌های یوگا و نقاشی‌های دیواری آدری هپبورن هستند و در پیکربندی‌های خانواده‌پسند با مبل‌های تختخواب‌شو، فضای استراحت، آشپزخانه کوچک و تخت‌های دوطبقه ارائه می شوند. می‌توانید تنقلات را در انبارهای سلف‌سرویس در هر طبقه و پیشخوان غذاخوری در لابی تهیه کنید، یا در رستوران آمریکایی The Maine Street Eatery غذا را در همان محل صرف کنید.

هتل استودیو دبی

 

فرم هتل دبی (FORM Hotel Dubai)

این هتل 136 اتاقه و چهار ستاره، دارای اتاق های بزرگ و به سبک آرت دکو مشرف به نهر دبی است. موقعیت آن در الجدف ممکن است کمی منزوی به نظر برسد، اما این منطقه دارای یک ایستگاه مترو است که به تمام جاذبه های اصلی متصل می شود. این هتل دارای سالن ورزشی روی پشت بام و استخر شنا، به علاوه تعدادی گزینه غذاخوری سالم نیز هست. در نزدیکی هتل گران‌قیمت Palazzo Versace Dubai قرار دارد که میزبان چای‌های زیبای بعدازظهر در میان دیوارهایی است که با طرح‌های معروف این برند مد پوشیده شده است. تنها با یک پیاده روی کوتاه، مرکز هنر جمیل قرار دارد که ورود به آن رایگان است و نمایشگاه‌های معاصر عالی را میزبانی می‌کند.

فرم هتل دبی

 

روو داون تاون دبی (Rove Downtown Dubai)

موقعیت جغرافیایی این هتل در امتداد خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Road) و مجاورت خیابان آل وصل (Al Wasl) بوده که رغم داشتن تنها سه ستاره، دارای یک غرفه بازی پلی استیشن، باشگاه ورزشی 24 ساعته و یک استخر روی پشت بام رو به برج خلیفه است. انبار چمدان و خشک‌شویی وجود دارد و لابی دارای آثار هنری انتزاعی ساخته‌شده از آثار قدیمی اماراتی است، از جمله طرح گل قاب‌دار از برقع و کاروانی از شترهای مدل که از دیوار بالا می‌روند. اتاق‌ها دارای رنگ‌بندی ماگنولیا هستند و تلویزیون و مبل‌های تختخواب‌شو یک نفره دارند. هتل Rove دیگری در دبی مارینا و یکی در دبی پارک ها و استراحتگاه ها وجود دارد.

روو داون تاون دبی

 

استراحتگاه هاتا دامنی لجز (Hatta Damani Lodges Resort)

در وادی هاب، در پایه منطقه کوه هاتا، Damani Lodges Resort دارای واحدهای مجزا ساخته شده از کابین های کانتینری است که روی صفحه سنگی شیب دار قرار گرفته اند. در داخل اتاق دوش اختصاصی، تهویه مطبوع و تلویزیون وجود دارد، در حالی که تراس های مبله فضای نشیمن را گسترش می دهند. کافه، کامیون حمل غذا و زمین بازی ماجراجویی، که فعالیت‌هایی مانند پرتاب تبر، تیراندازی با کمان، دوره‌های طناب‌زنی و زوربینگ را ارائه می‌دهد، با پارک کاروان همسایه هاتا، که کاروان‌های مجلل و کاملاً مجهز را فراهم می‌کند، مشترک است. همچنین استراحتگاه Sedr Trailer وجود دارد که اتاق‌هایی را ارائه می‌کند که از تریلرهای قدیمی Airstream ساخته شده‌اند که شامل ایوان‌های جداگانه است.

استراحتگاه هاتا دامنی لجز

 

هتل هنر XVA (XVA Art Hotel)

در میان پیچ و خم کوچه‌هایی که منطقه تاریخی الفهیدی بر دبی را تشکیل می‌دهند، جایی که اولین اماراتی‌ها در آن ساکن شدند، هتل XVA Art است. اتاق‌های دو نفره رو به حیاط، گالری هنر معاصر، فروشگاه مفهومی و کافه‌ای که غذاهای گیاهی سرو می‌کند، وجود دارد. حتی اگر اینجا نمی مانید، ارزش این را دارد که با سرگردانی در ساختمان های آهکی مرجانی قدیمی، وارد تاریخ دبی شوید. همچنین می توانید آخرین نمایشگاه ها را مرور کنید و کالاهای قدیمی و دست ساز را جستجو کنید.

هتل هنر دبی

تهیه شده توسط سایت آسمان هفتم

مطالب مشابه: فرودگاه های بین المللی دبی، 30 تا از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی، کریسمس متفاوت در دبی، تور دبی با آسمان هفتم

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی