30 مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی

30 مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی

آژانس  آسمان هفتم به صورت منظم و روزانه تور دبی را ارائه می‌دهد و پشتیبانان آنلاین سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مسافران هستند. در این مقاله با شما همراهیم با معرفی 30 مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی تا بتوانید برای سفر جذابتان به دبی برنامه ریزی هیجان انگیزی داشته باشید.

1. برج خلیفه

برج خلیفه یکی از مکان‌هایی است که حتماً در سفر به دبی باید آن را ببینید. بلندترین آسمان خراش جهان (828 متر) از سال 2010 به روی عموم باز شد و به سرعت تبدیل به نماد این شهر شد. روزانه، هزاران دسته از بازدید کننده به این برج می‌روند و با استفاده از یکی از سریعترین آسانسورهای جهان به سکوهای تماشای واقع در طبقات 124 و 125 می‌‌روند. از آنجا می توانید از منظره خارق العاده همه شهر لذت ببرید اما این هنوز بالاترین نقطه نیست!

شما می‌توانید برای رسیدن به بلندترین سکوی دید جهان (ارتفاع 555متر)  به طبقه 148 بروید.هنگام عصر به بازدید برج خلیفه بروید و از منظره شهر از بالاترین عرشه دید در جهان لذت ببرید.

dubei

2. پاساژ دبی

در مرکز شهر، دقیقاً در کنار برج الخلیفه، پاساژ دبی قرار دارد. این پاساژ بزرگ پر بازدید کننده‌ترین مرکز خرید جهان است! با بیش از 1200 مغازه و  100ها رستوران، به طور حتم شما می‌توانید چیزی مناسب با بودجه و سلیقه‌تان بیابید.

این مکان خرید همچنین شامل آبشارهای سرپوشیده، یک اکواریوم، پیست یخ، پیست کارتینگ، شبیه ساز پرواز، سینما، بازی‌های آرکید و موارد بسیار دیگری است. پاساژ دبی هر روز از 10 صبح تا نیمه شب باز است. رستوران‌ها و فود کورت تا 1صبح باز است.

3. آبنمای دبی

این آبنما که بزرگترین آبنمای جهان است، یکی از جاذبه‌های اصلی توریستی دبی است. نمایش فواره چندین بار در روز در دریاچه مصنوعی واقع در خروجی دبی مال، در پای برج خلیفه برگزار می‌شود.

بهترین کار اینست که شب هنگام به آنجا بروید، وقتی که برج روشن و نورانی می‌شود. مشاهده رقص آبها با موسیقی، جادویی و اعجاب آمیز است. این نمایش هر 30 دقیقه بین ساعت 6 تا 23 صورت می‌گیرد. در ضمن این نمایش رایگان است. 

4. منطقه دیره و بازارهایش

دبی فقط لاکچری بودن و افراط نیست: در این شهر هنوز محله‌های سنتی و قدمی برای بازدید وجود دارد. در طول اقامتتان، شما حقیقتاً باید گشت و گذاری در منطقه دیره داشته باشید، مکانی زیبا و پر طرفدار با چنین بازارهایی: 

بازار طلا و مغازه‌های بسیار زیادش با نمایش جواهرات باشکوهش. این بازار بزرگترین در نوع خود در ناحیه خاورمیانه است. همچنین بازار عطر در خیابان سیکات آل خلیل. بازار ادویه و غرفه‌های رنگارنگ آن برای ذخیره کاری، زعفران، دارچین و غیره.

5. بر دبی

بور دبی یکی دیگر از مناطق سنتی دبی است که شما باید حتماً در سفر به دبی آن را ملاقات کنید. این محله همچنین یکی از قدیمی‌ترین قسمت‌های شهر است. این منطقه دقیقاً در مقابل دیره قرار دارد، در طرف دیگر نهر دبی.

برای رفتن به آنجا باید از «ابرا» استفاده کنید که نوعی قایق چوبی سنتی است. (1 درهم برای هر نفر) گذرگاه کوتاه به شما اجازه می‌دهد تا از منظره زیبا و «داو» لذت ببرید. داو در واقع کشتی‌های قدیمی با رنگ‌های روشن که کالاها را به بازار عرضه می کنند است. 

بهترین مکان‌های بر دبی: 

خانه قدیمی خانواده آل مکتوم تا 1958 که در آنجا شما عکس‌ها و اسناد درباره تاریخ این شهر را خواهید دید. 

بازار قدیمی، یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های دبی است. شما در این مکان هر چیزی را که بخواهید می‌یابید: انواع سوغاتی ، پارچه، لامپ سنتی و.... .

بازار منا، بازاری که از آن می‌توانید کالاهای هندی تهیه کنید: پارچه، ادویه، جواهرات.

کوچه هندی‌ها و دکه‌های هندیش. بهترین مکان برای امتحان غذاهای سنتی با قیمت مناسب است.

مرکز فرهنگی شیخ محمد که در این مکان می‌توانید نهار را با یک اماراتی در خانه سنتی سرو کنید. این مرکز توسط شیخ افتتاح شد تا گردشگران بتوانند درباره سنت‌های امارات متحده عربی  اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بازار ال سیف، جایی که می‌توانید ماکت خانه‌های سنتی، با رستوران‌ها و مغازه‌ها را تحسین کنید.

گشتی تاریخی در محله بستکیه

6.هتل آتلانتیس/ نخل جمیرا/ پارک آبی آکوانچر

بیاید این راهنمای سفر به دبی را با معروفترین هتل آتلانتیک نخل  ادامه بدیم. این مکان حقیقتاً یکی دیگر از نمادهای شهر است. این هتل با معماری مجلل در جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد که از اسطوره آتلانتیس الهام گرفته است.

این جزیره ساخته شده توسط انسان که به شکل درخت نخل است، منزلگاه ویلای بسیار مجلل و هتلهای لوکس است. حتی اگر در هتل آتلانتیس اقامت نکردید، به رستوران‌ها و مغازه‌های آن در لابی دسترسی خواهید داشت و از این جاذبه‌ها لذت می‌برید: 

پارک آبی آکوانچر: معروفترین پارک آبی دبی، جایی که می‌توانید از بهترین سرسره‌های آبی جهان استفاده کنید و در تونلی که کوسه‌ها در اطراف آن شنا می‌کنند عبور کنید. 

آکواریوم Lost Chambers و هزاران حیوان درونش: کوسه، پرانا، سفره ماهی و...

خلیج دلفین، مردابی که می‌توانید با دلفین ها در آن شنا کنید.

dubei

7. دبی مارینا

بیاید بازدیدمان از شهر را با راه رفتن در منطقه دبی مارینا ادامه دهیم. در آنجا می‌توانید در تفرجگاه عابر پیاده در امتداد اسکله قدم بزنید و قایق‌ها و ساختمان‌ها را تحسین کنید. 

از کنار دبی مارینا مال می‌گذرید، یک مرکز خرید بزرگ که دارای فروشگاه‌های برندهایی مانند Levi’s، H&M، Guess یا Balmain است. بهترین راه اکتشاف مارینا، یک سفر دریایی با قایق تفریحی لوکس است. در طول بازدیدتان از دبی مارینا، باید زیپ لاین را امتحان کنید. این زیپ لاین بلندترین زیپ لاین جهان است. 

از ارتفاع 170 متری سطح زمین از بالای یک ساختمان شروع می‌کنید و سپس در میان ساختمان‌ها و بر فراز مارینا دبی با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت پرواز کنید.

8. برج العرب

برج العرب یکی از معدود هتل‌های 7 ستاره جهان است. البته اقامت در سوییت‌های مجلل این هتل یا ویو دریا گران تمام خواهد شد. با وجود اینکه این هتل با بودجه همه سازگار نیست، یک خبر خوب برایتان دارم: شما می‌توانید به مجلل‌ترین هتل جهان با رزرو نهار، میان وعده و یا شام در برج العرب وارد شوید. 

9. موزه دبی / قلعه ال فهیدی

موزه دبی در بر دبی، در قلعه ال فهیدی قرار دارد. این موزه کل تاریخ دبی را، از اولین قبایلی که از رونق اقتصادی دهه 1960 در آنجا زندگی می‌کردند تا برنامه‌های آینده برای سال‌های آینده، نشان می‌دهد.

در آنجا قایق‌های ماهیگیری سابق، اشیایی از زندگی روزمره عشایر، سلاح‌ها و بقایای باستان‌شناسی را خواهید دید. موزه بسیار جالب است و به شما اجازه می‌دهد تا تصویر خوبی از شهر قبل از توسعه چشمگیرش داشته باشید. نرخ ورودی موزه 3 درهم است و همه روزه به جز جمعه‌ها باز است.
 

10. باغ درخشان دبی

برای شب هنگام خود در دبی به دنبال یک فعالیت می‌گردید؟ ما به شما بازدید از باغ درخشان دبی را توصیه می‌کنیم.  این پارک دارای صدها مجسمه است که هر شب هنگام نمایش نور با زمینه موسیقی زنده می‌شوند. این نمایش بسیار زیبا و اعجاب انگیز است.

ورودی این باغ 65 درهم است که شامل دسترسی به: دایناسور پارک، پارکی با چندین دایناسور متحرک که حرکت می‌کنند و نعره می‌کشند. بچه‌ها عاشق آن می‌شوند. بهتر است یکساعت قبل از غروب ازآنجا دیدار کنید و سپس به باغ درخشان بروید. 

با 30 درهم دیگر شما می‌توانید به پارک جادویی بروید، مکانی که به لطف توهمات نوری دکورهای سه بعدی می‌توانید عکس‌های خنده دار بگیرید. همچنین یک پارک یخی با چند مجسمه یخی وجود دارد و باغ درخشان هر روز از 4عصر تا 11 شب باز است.

گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا دبی

11.قاب دبی

قاب دبی، یکی از جدیدترین جاذبه های توریستی، بسیار پر طرفدار است. شما می توانید به بالای این قاب بزرگ با ارتفاع 150 متر بروید و از منظره 360 درجه 2 قسمت شهر لذت ببرید: دبی قدیم در یک طرف و مرکز شهر دبی (برج خلیفه) در طرف دیگه. 
برای انجام فعالیتی جذابتر، بخشی از کف از شیشه ساخته شده است. شما می توانید همه آنچه را که در زیر پای شما اتفاق می افتد ببینید!

12.اکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

اکواریوم در پاساژ دبی قرار دارد. می‌توانید از یک طرف آکواریوم کوسه را به صورت رایگان در مرکز خرید مشاهده کنید و باید برای بقیه هزینه بپردازید. در هنگام ورود به اکواریوم، ابتدا از میان تونلی پر از کوسه و دیگر ماهی‌ها رد می‌شوید. سپس به باغ وحش زیر آب برای کشف انواع مختلف ماهی‌ها، اسب‌های دریایی و عروس ماهی‌ها می‌روید که در طبقه دوم قرار دارد.

نکته قابل توجه این بازدید، ستاره باغ وحش است: کینگ کروک، یکی از بزرگترین تمساح‌های زنده جهان با 5 متر طول برای 750 کیلوگرم.

13. پیاده روی و ساحل/ اقامتگاه ساحل جمیرا

در دبی از کجا می توانید به ساحل بروید؟ اگر می‌خواهید زمانی را در ساحل سپری کنید یا شنا کنید، باید به ساحل عمومی بروید. آنجا شما می‌توانید صندلی‌های تخت شو یا چتر برای یک روز کرایه کنید و از آفتاب لذت ببرید و فعالیت‌های دریایی.

در امتداد کل تفرجگاهی به نام «پیاده‌روی»، می‌توانید در کنار دریا قدم بزنید یا از رستوران‌های متعدد با تراس و بوتیک‌های شیک لذت ببرید. برای رسیدن به محل پیاده روی و ساحل  با مترو به DAMAC بروید و سپس تراموا به جمیرا بیچ رزیدنس (JBR).

14. بازار مدینه جمیرا

بیایید اکنون به مکان زیبای دیگری در دبی برویم: بازار مدینه جمیرا. این منطقه خرید بزرگ به ویژه به دلیل معماری سنتی و فضای شرقی آن ارزش دیدن دارد.

با کانال‌ها و رستوران‌هایش در اسکله، مکان آرام و واقعاً زیبایی است. اگر دوست دارید، حتی می‌توانید با یک ابرا به یک تور قایق بروید. از قسمت‌های بیرونی بازار، چندین چشم انداز زیبا بر فراز برج العرب وجود دارد. از بازار مدینه جمیرا می‌توانید از مناظر زیبای برج العرب لذت ببرید. در مدینات جمیرا، چندین هتل مجلل نیز وجود دارد: بنابراین برخی از بخش‌های بازار فقط برای مهمانان قابل دسترسی است.

15. پاساژ امارات /اسکی دبی

به علاوه پاساژ دبی، پاساژ امارات یکی دیگر از مرکز خریدهایست که در مدت بازدید از دبی باید به آن سر بزنید. در همین مکان، اسکی دبی که معروفترین اسکی پوشیده منطقه است، وجود دارد.

بله، در دبی، شما می توانید حتی وقتی دمای هوای بیرون 40 درجه سانتیگراد است از اسکی کردن و اسنوبوردینگ لذت ببرید و حتی اگر نمی‌خواهید اسکی کنید، می‌توانید به سادگی از خرید لذت ببرید یا یکی از ده‌ها رستوران را امتحان کنید.

اگر با فرزندان خود به دبی سفر می‌کنید، باید آنها را به "سیاره جادویی" ببرید، یک شهربازی سرپوشیده با بازی‌های آرکید.

16. روستای جهانی

اگر می خواهید در زمستان به دبی بروید، قادر خواهید بود که روستای جهانی را کشف کنید.

قرار گرفته در خارج از شهر، روستای جهانی دارای دوباره سازی بناهای معروف جهان (از برج پیزا گرفته تا تاج محل هند) و ده‌ها غرفه، که هر کدام به کشوری اختصاص داده شده است: تایلند، چین، ژاپن، ایالات متحده، مصر و بسیاری موارد دیگر!

شما در هر غرفه ده‌ها غرفه با تخصص‌های محلی پیدا خواهید کرد: غذا، لباس و اشیا.

دهکده جهانی بسیار بزرگ است، بنابراین حداقل 3 ساعت برای بازدید خود برنامه ریزی کنید.

17. موزه اتحاد

بیایید این لیست از بهترین کارهایی که در دبی انجام می‌شود را با موزه اتحاد که به بنیاد امارات متحده عربی اختصاص دارد ادامه دهیم. می‌توانید کل فرآیندی را که منجر به ایجاد پیمان اتحادیه شد، کشف کنید و درباره 7 شیوخ بنیانگذار کشور بیشتر بدانید و اگر به تاریخ علاقه دارید، مکمل بسیار خوبی برای بازدید از موزه دبی است. حدود 1 ساعت برای بازدید خود برنامه ریزی کنید. هزینه ورودی 25 درهم است.

برای رسیدن به موزه اتحاد، با مترو اول به ایستگاه مرکز تجارت جهانی بروید و سپس تاکسی بگیرید.

18.لامر

لامر یکی دیگر از مکان‌های خوب برای پیاده روی در کنار دریا در دبی است. در آنجا می‌توانید رستوران‌های زیاد و همچنین یک گردشگاه طولانی و چندین ساحل پیدا کنید. همچنین می‌توانید صندلی‌های عرشه را برای 100 درهم برای هر نفر اجاره کنید.

همچنین دارای یک پارک آبی است: پارک آبی لاگونا، با چندین سرسره، یک استخر موج و غیره. اگر با فرزندان خود به دبی سفر می کنید، یک ایده عالی است!

19. کانال پیاده روی دبی

کانال پیاده روی دبی همانطور که از نامش پیداست محل یک پیاده روی بسیار دلپذیر در کنار کانال است.

پیاده روی از نزدیک ایستگاه Business Bay شروع می‌شود و به شما این اجازه را می‌دهد که حدود 3 کیلومتر کانال دبی را دنبال کنید. شما می‌توانید با عبور از یکی از 3 پل با طراحی بسیار زیبا در طول مسیر، در هر دو سوی کانال پیاده روی کنید. 

اگرچه این مکان هنوز در حال ساخت، اما در حال حاضر منظره‌ای فوق‌العاده بر فراز آسمان خراش‌ها و برج برج خلیفه ارائه می‌دهد. شما باید این پیاده روی را در شب انجام دهید! بدون شک یکی از بهترین مناظر رایگان در افق دبی است.

در کانال می‌توانید از سفرهای دریایی و تورهای ابرا نیز لذت ببرید. قایق‌ها از زیر یک آبشار مصنوعی عبور می‌کنند که "پرده" آن به طور خودکار باز می‌شود تا قایق‌ها عبور کنند.

20.منطقه مالی

منطقه مالی و آسمان خراش‌هاش یکی از مکان‌های نمادین دبی است. مرکز بین‌المللی مالی دبی (The DIFC) فقط محل کار نیست، بلکه شامل رستوران، هتل‌های مجلل (Fairmont, Radisson )، گالری‌های هنری و چیزهای بیشتری نیز هست. 

بهترین مکان‌های جذاب این منطقه: 
برج امارات جمیرا، 2 آسمان خراش به ارتفاع بیش از 300 متر؛
ساختمان دروازه، طاق 60 متری که بورس دبی را در خود جای داده است؛
خیابان دروازه، یک مرکز خرید جدید؛
مرکز تجارت جهانی، اولین آسمان خراش‌های دبی؛
گالری‌های DIFC، با گالری‌های هنری مشهور؛

مقرون به صرفه ترین هتلهای دبی

21. مسجد جمیرا

به یک دلیل خوب مسجد جمیرا یکی از مکان‌های جاذبه اصلی دبی است: این مسجد تنها مسجد شهر است که به غیر مسلمانان اجازه ورود می‌دهد. تورهای با راهنما هر روز در ساعت 10 و 2  انجام می‌شود ( به غیر جمعه‌ها). باید نیم ساعت قبل آنجا باشید و تور شما یکساعت و ربع به طول می‌انجامد. می‌توانید از داخل مسجد دیدن کنید و با شعائر و 5 رکن اسلام بیشتر آشنا شوید. عکاسی مجاز است.

البته باید لباس مناسب بپوشید: دست‌ها و پاها باید پوشیده باشند (این برای همه صدق می‌کند)، و زنان نیز باید موهای خود را بپوشانند.

22. باغ جادویی

بیش از 150 میلیون گل منتظر بازدید شما از باغ جادویی دبی هستند! می‌دانید، در دبی، وقتی کاری انجام می‌دهند، واقعاً آن را به جلو می‌برند. بنابراین می‌توانید تصور کنید که باغ معجزه بسیار بیشتر از یک باغ است.

در طول بازدیدتان، شما می‌‌توانید ساختارهای چشمگیر شخصیت‌های دیزنی و حتی یک ماکت از A380 را که کاملاً با گل پوشانده شده است را تحسین کنید. باغ جادویی بارها در لیست رکوردهای گینس ثبت شده است، مخصوصاً به علت برزگترین باغ گل جهان

باغ فقط از نوامبر تا می از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است (در اخر هفته ها ساعت 10) و قیمت بلیط ورودی 22 درهم است. 

23. کریک پارک دبی

در طول تعطیلات در دبی، می‌توانید در کریک پارک دبی یکی از بزرگترین پارک‌های شهر به پیاده روی بپردازید.  این پارک بزرگ دقیقاً روبرو اسکله که از مکان‌های محبوب مردم در آخر هفته‌هاست، قرار دارد.

مردم همراه خانواده برای پیک نیک به این مکان می‌آیند و بچه‌ها در زمین‌های بازی زیاد آن منطقه به بازی می‌پردازند. ورودی پارک 5 درهم است.

2 جاذبه دیگر این پارک که رایگان نیز نیستند عبارتند از: 
شهر کودکان: این شامل یک افلاک نما و چندین منطقه است که به جهان و اسرار بدن انسان اختصاص دارد.
اکواریوم دلفین‌ها: جایی که می توانید با دلفین‌ها شنا کنید.

24. خرید در دبی

آیا می‌توانید تصور این را بکنید که به دبی بروید و خریدی انجام ندهید؟ در اینجا لیستی از بزرگترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی می‌نماییم: 
پاساژ امارات با صدها مغازه‌اش؛
تفرجگاه walk و ساحل JBR؛
بازار دیره؛
بازار قدیم و بازار ال سیف در بر دبی؛
سیتی واک، منطقه‌ای مخصوص عابران پیاده با فروشگاه‌های شیک و مد روز؛
بازار شهر جمیرا

25. IMG جهان ماجراجویی

IMG جهان ماجراجویی دومین پارک موزه بزرگ جهان است، درست بعد از پارک برادران وارنر در ابوظبی. در این پارک می‌توانید برای مثال سوار ترن هوایی شوید، از یک خانه خالی از سکنه دیدن کنید یا یک فیلم 4 بعدی تماشا کنید.

این مکان به 5 قسمت تقسیم می‌شود: 

مارول و شخصیت‌های جذابش مثل هالک، ثورو دیگر قهرمان‌ها!
دره Lost که مربوط به دایناسورهاست؛
Cartoon network؛
بلوار IMG، با رستوران‌ها و مغازه‌هاش؛
سینماهای Novo، سینمای مجهز به بزرگترین تکنولوژی‌هاست.

جهان ماجراجویی

26. پارک‌های دبی و استراحتگاه‌هایش

در دبی، یک شهربازی دیگر وجود دارد : پارک‌ها و اقامتگاه‌های دبی. این مجموعه تفریحی شامل چندین پارک و هتل است:

Motiongate Dubai و جاذبه‌های با مضمون فیلم آن: هتل ترانسیلوانیا، دنیای زیرزمینی، زامبی‌ها، پاندای کونگ فو کار یا حتی اسمورف‌ها!

پارک‌های بالیوود دبی و محیط‌های مختلف آن با الهام از فیلم‌های هندی. لگولند دبی، تقدیم به آجرهای لگو! حتی می‌توانید یک نمایش مینیاتوری از دبی را ببینید که با لگو ساخته شده است. پارک آبی لگولند، یک پارک آبی با سرسره و استخرهای موج.

ریورلند دبی، منطقه‌ای با فروشگاه‌ها و رستوران‌ها. دسترسی رایگان حتی بدون بلیط ورودی. پارک‌ها و استراحتگاه‌های لاپیتا دبی: هتلی با الهام از تم‌های پلینزی. 

27. فعالیت‌های بیشتر در دبی
به دنبال فعالیت‌های بیشتری در دبی هستید؟ این فعالیت ها عبارتند از: سیاره سبز، زیست شناسی که جنگلی استوایی را با حیوانات و گیاهانش بازسازی می‌کند.

چتربازی پشت سر هم بر فراز نخل جمیرا - شگفت انگیز!

پرواز هلیکوپتر بر فراز جاذبه‌های اصلی دبی (آتلانتیس، برج العرب).

هواپیمای دریایی، پرواز خوش منظره بر فراز برج خلیفه و نخل جمیرا.

یک تور جت اسکی، برای کشف مناظر اصلی دبی از دریا: مارینا، JBR و هتل آتلانتیس.

شام در آسمان، 50 متر بالاتر از زمین.

فلای بورد، یک فعالیت مد روز جدید.

شبیه سازی سقوط آزاد در یک تونل باد.

اسب سواری در پارک ملی دبی.

28. سافاری وگردش در صحرا

محبوبترین گشت و گذار بیرون از دبی،  تفریح در صحراست. 
برنامه روز پیشنهادی:
در هتل خود سوار شوید و به سمت صحرا حرکت کنید؛
تور جیپ در تپه‌های شنی؛
سواری سندبورد؛
 شتر سواری؛

ناهار یا شام (باربیکیو) در اردوگاه بادیه نشینان، همراه با نمایش و سرگرمی: خالکوبی پوست با حنا.

واضح است که این بهترین گشت و گذار در بیابان است: آنقدر عالی است که اگر از وقت خود لذت نبرید، پول کامل را به شما بازپرداخت می‌کنند!

29.ابوظبی

ابوظبی یکی از معروفترین شهرهای نزدیک دبی است. با اتوبوس یا ماشین یک ساعت و نیم فاصله تا ابوظبی است. در اینجا بهترین مکان‌های دیدنی در ابوظبی آمده است:

مسجد جامع شیخ زاید: این شاهکار معماری نماد شهر است، باید از آن دیدن کنید!

لوور ابوظبی: موزه‌ای مدرن با آثاری از دوران باستان تا قرن بیست و یکم. معماری مدرن ساختمان نیز ارزش دیدن دارد.

قلعه قصر الحسن: اکنون به موزه‌ای درباره تاریخ شهر تبدیل شده است.

امارات پالاس: هتل ۷* در ابوظبی. می‌توانید به صورت رایگان از داخل آن بازدید کنید.

La Corniche: تفرجگاه طولانی کنار دریا با سواحل.

قصر الوطن که به آن «کاخ ریاست جمهوری» نیز می‌گویند: قصری باشکوه هم در داخل و هم از بیرون، همه جا با تذهیب و موزاییک پوشیده شده است.

جزیره یاس: جایی که شهربازی برادران وارنر و دنیای فراری در آن قرار دارند.

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

30.العین

در نزدیکی دبی، می‌توانید شهر العین، که ساین میراث جهانی یونسکوست قرار دارد. سفر به این مکان با اتوبوس یا ماشین 2 ساعت به طول می‌انجامد.

آنچه که در العین می‌توانید بازدید کنید: 

کاخ شیخ زائد: اولین رئیس جمهور امروز امارت. امروزه این مکان تبدیل به موزه شده است.

بازار شتر و درام هر روز به جز دوشنبه‌ها برگزار می‌شود.

واحه:برای قدم زدن در میان درختان نخل.

موزه ملی العین: اختصاص یافته به سنت های محلی.

قلعه الجاهیلی

کوه جبل حفیت: که منظره‌ای باشکوه از العین ارائه می‌دهد.

alein

گردشگران می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این مناطق نیز  اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز  از دیگر جاذبه های شهر دبی  بازدید داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند. 

برای رزرو تورهای لوکس و گروهی دبی با ما در ارتباط باشید:  02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی