گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا

گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا

کشتی تفریحی کروز مارینا

شاید شما هم بارها در جاهای مختلف، با اسم کشتی کروز دبی مواجه شده باشید،اما به این موضوع فکر نکرده باشید که این کشتی چیست و هدف از ساخت آن چه بوده است؛ بهرحال بهتر است بدانید که این کشتی‌های زیبا، چه استفاده‌هایی دارند و برای چه کاری ساخته شده‌اند. به این ترتیب برای یک بار هم که شده جهت بازدید و سیاحت در این مدل کشتی اقدام به تهیه تور دبی با آسمان هفتم کنید .این مدل کشتی در منطقه مارینا که یک منطقه پیشرفته و مدرن است حرکت می‌کند و شما با انتخاب این کشتی، می‌توانید تمامی نقاط دیدنی دبی مثل برج‌های آسمان‌خراش و تصویر یک زندگی شیک و لاکچری در دبی را از داخل این کشتی مشاهده کنید.

گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا

آشنایی با کشتی کروز دبی

با پیشرفت تکنولوژی، سطح انتظارات و توقعات مردم نیز پیشرفت می‌کند و بالاتر می‌رود و میل به داشتن و استفاده کردن از وسایل و ابزارهای جدید و پیشرفته در انسان رشد می‌کند.کشتی تفریحی کروز دبی نیز یکی از ابزارها و دستاوردهایی است که پیشرفت انسان در زمینه ابزار آلات ماشینی را به رخ می‌کشد.

طولانی ترین زیپ لاین دنیا

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

امروزه، کشتی تفریحی کروز دبی به یکی از پایه‌های مهم و ثابت برای گردشگری و سیاحت در دبی تبدیل شده است. این کشتی از نوع مسافربری است و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد و در آن مبدا و مقصد برای شما، یک جا است و از کشتی شروع و به کشتی ختم می‌شود. وقتی که سوار شوید فقط بر روی آب‌ها و دریاها، گشت می‌زنید و از امکانات رفاهی کشتی استفاده می‌کنید. این کشتی مسافربری که که از جذابترین و پرطرفدارترین تفریحات و سرگرمی‌ها در شهر زیبای دبی محسوب می‌شود،اوقات خاطره انگیزو لذت بخشی را برای شما فراهم میکند .

گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا

مهم‌ترین امکانات رفاهی کشتی تفریحی کروز دبی

کشتی تفریحی کروز دبی از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار است که مهم‌ترین  دلیلی که باعث می‌شود افراد زیادی این کشتی را برای مسافرت تفریحی انتخاب کنند، همین امکانات رفاهی و تفریحی است. داشتن امکانات زیاد در این کشتی باعث می‌شود که به هیچ وجه حوصله مسافران از سفر با این کشتی سر نرود و لذت یک سفر دریایی را برای آن‌ها چند برابر کند. از جمله امکانات رفاهی کشتی تفریحی کروز دبی می‌توان به مواردی همچون اتاق استراحت در کشتی کروز ،رستوران و کافه ،امکانات ورزشی ،خدمات اسپا، ماساژ و زیبایی،موسیقی زنده ،استخر ،سینما ،فروشگاه خوراک و پوشاک ،اتاق بازی‌های کامپیوتری، کتابخانه، سالن مطالعه،حمام، بیمارستان، سالن رقص، آکواریوم بسیار زیبا و موارد دیگری  اشاره کرد که امکانات رفاهی و تفریحی این شهر متحرک را کامل کرده است و به جذابیت‌های آن برای یک سفر خاطره‌انگیز افزوده‌اند.

دلفیناریوم دبی

مرتفع ترین آسمان خراش جهان

امنیت در کشتی کروز دبی

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد کشتی تفریحی کروز دبی وجود دارد  امنیت بالای آن برای مسافران است. از آن جایی که درصد بالایی از مسافران این نوع کشتی‌ها را افراد مرفه و پولدار تشکیل میدهد و این افراد معمولا این افراد، پول و جواهرات ارزنده‌ای با خود حمل می‌کنند، از این رو در کابین‌های کشتی، گاوصندوق هایی تعبیه شده است که از نظر امنیتی در درجه بالایی قرار می‌گیرند و افراد می‌توانند اجناس قیمتی و پول و طلای خود را در این صندوق‌ها قرار دهند. در این کشتی از ورود افرادی که سلاح سرد با خود حمل کرده‌اند جلوگیری می‌شود، وسایل و اسبابی که به همراه مسافران است از طریق دستگاه‌های یابنده مواد منفجره و دستگاه‌های اشعه ایکس چک می‌شود و همچنین در تمامی قسمت‌های کشتی، دوربین مداربسته تعبیه شده است.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی