دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی

 پارک دلفینهای دبی

دلفیناریوم دبی یکی از جذابترین جاذبه های سرپوشیده در امارات متحده را برای شما به ارمغان می آورد . شنای باشکوه دلفین های باهوش را تماشا کنیدوبا این آبزی شگفت انگیزدر سطحی واقعا صمیمی ارتباط برقرار کنید. شما تحت راهنمایی مربیان متخصص میتوانید این حیوانات دوست داشتنی را در آغوش بگیرید، ببوسید و برقصید. و با آنها شنا کنید و از آواز خواندن و رفتارهای پر انرژی آنها لذت ببرید . دلفیناریوم دبی تنها دلفینارویم شهر است که دارای سیستم تهویه ی هوای کامل است.این دلفیناریوم در یک منطقه ی ۵۰۰۰ مترمربعی قرار دارد که متشکل از فناوری نوری و صوتی پیشرفته است.آسمان هفتم مجری برگزاری تورهای آپشنال دبی .

دلفیناریوم دبی

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی یاس ابوظبی

موزه آینده دبی

نمایش های ۴۵ دقیقه ای دلفین ها و خوک های آبی در یک آمفی تئاتر ۱۸۰ درجه ای برگزار می شود. هم کودکان و هم بزرگسالان از اجراهای تاثیرگذار دلفین ها و خوک های آبی به طور مساوی لذت می برد.
عکاسی و فیلم برداری کاملا آزاد است شما میتوانید با دلفین ها نیز عکس یادگاری داشته باشید.
این مجموعه مکانی بسیار مناسب برای تفریح و شادی و گذراندن یک روز کامل مناسب است و شاید یک روز کامل برای دلفیناریوم دبی زیاد باشد، اما چون دلفیناریوم دبی داخل پارک کریک است، بازدید از پارک و دلفیناریوم دبی روی هم رفته ۱ روز از وقت شما را خواهد گرفت که بسیار ارزش دارد.

دلفیناریوم دبی

آدرس دبی، منطقه ام حریر، کریک پارک همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 11 الی 18

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی