موزه آینده دبی

موزه آینده دبی

چشم انداز دبی

موزه آینده با بنای شگفت ‌انگیز و بسیار مدرن و ساختمانی عظیم در فوریه 2022 افتتاح گردید .این موزه در فضای ۳۰۰۰۰ مترمربع و به ارتفاع ۷۷ متر در هفت طبقه میباشد و ساخت آن حدود ۹ سال به طول انجامید. این بنای شگفت انگیز که در واقع دروازه ای به جهان 50سال بعد است در شهر دبی اتوبان شیخ زاید کنار برجهای امارات قرار دارد .جهت معرفی و آشنایی با جذابیتهای دبی مجله گردشگری آسمان هفتم را دنبال کنید .

نمای زیبای موزه آینده از 1024 صفحه فولادی ضد زنگ تشکیل شده که توسط روبات ‌ها ساخته شده ‌اند.
طراحی آن به صورت سه بعدی انجام شده و ظاهری شبیه چشم دارد که نمایانگر چشم انداز دبی میباشد و جزو  14موزه زیبا در جهان شناخته شده است.
نمای بیرونی موزه با استفاده خلاقانه و بسیار زیبا از خط عربی توسط یکی از هنرمندان اماراتی به صورت  حکاکی بر روی پنل های خورشیدی انجام شده وبه عنوان پنجره های شیشه ای نیز عمل می کنند و از داخل نیز قابل مشاهده هستند که این پنل ها انرژی برق موزه را تولید میکند .

 

تور دبی با آسمان هفتم

سفر با هلیکوپتر بر فراز دبی

 


 

داخل موزه آینده

در هنگام  ورود به موزه، با یک پنگوئن و یک مانتای نقره ای غول‌پیکر مواجه می‌شوید که در فضای بالای سر شما، به‌همراه حیوانات غول‌پیکر دیگر، فضایی هیجان‌انگیز را برای  بازدیدکنندگان رقم می‌زنند. در داخل موزه آینده دبی،  آینده بشر  در فضا ترسیم میشودو همچنین عجایب اکولوژی و وضعیت سلامت و بهداشت و روان انسان‌های نسل‌های بعد و آخرین و جدیدترین تکنولوژیهای هوش مصنوعی و واقعیت مجازی که ماورای تصور انسان است نمایش داده می‌شود .داده‌های موجود در این موزه به سوالات زیادی درباره آینده بشر، جوامع، شهرها و زندگی در فضا و روی سیارات پاسخ می‌دهد.


قیمت بلیط ورودی موزه برای کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 سال به بالا حدود 160 درهم میباشد . همچنین بلیط برای  معلولین، و سالمندان اماراتی  رایگان است

دسترسی به موزه آینده دبی
مترو : متروی خط قرمز بهترین راه برای رسیدن به موزه آینده است.این موزه در فاصله 450 متری ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد که با 5 دقیقه پیاده روی به این موزه خواهید رسید

•    ساعت کاری: از  – ۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر (هر روز)، آخرین ورود یک ساعت قبل از بسته شدن می باشد.

تورهای پیشنهادی دبی

بزرگترین قاب عکس روی زمین

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی