بزرگترین قاب عکس روی زمین

بزرگترین قاب عکس روی زمین

قاب دبی 

این قاب طلایی یک رصدخانه، موزه و بنای تاریخی که در 150 متری  پارک زعبیلدبی قرار دارد و رکورد بزرگترین فریم در جهان را به خود اختصاص داده است . این بنا جدیدترین سازه در خط پروژه‌های چشم‌نواز شهر دبی است که مناظری پانوراما از خط افق را ارائه می‌دهد و در عین حال نماهایی از ساختمان‌های نمادین مانند برج خلیفه را برای بازدیدکنندگان و ساکنان در سراسر شهر قاب می‌کند.ارتفاع این بنا 150.24 متر و عرض آن 95.53 متر است. جهت خرید تور دبی با شرایط ویژه با آسمان هفتم همراه باشید .

بزرگترین قاب عکس روی زمین

اسکی روی برف در دل کویر

مقرون به صرفه ترین هتلهای دبی

ایده این پروژه در ابتدا توسط فرناندو دونیس طراحی شد و علی رقم مشکلاتی که داشت در ژانویه 2018 افتتاح گردید . این طرح  جایزه ای به مبلغ   (100000 دلار) برنده شد. طرح قاب دبی از شیشه، فولاد، آلومینیوم و بتن مسلح با طرح‌هایی از لوگوی اکسپو 2020 که بر روی نمای بیرونی تعبیه شده است، ساخته شده است. این مکان به گونه ای قرار گرفته است که در یک طرف مکان های دیدنی دبی مدرن دیده می شود، در حالی که از طرف دیگر، بازدیدکنندگان می توانند قسمت های قدیمی تر شهر را نیز مشاهده کنند. یک عرشه دید در بالای قاب قرار دارد.  در داخل ساختمان این قاب طلایی، بازدیدکنندگان به مسیری با کف شیشه‌ای هدایت می‌شوند، جایی که می‌توانند از مناظر شهر قدیمی دیره در شمال و ساختمان‌های سر به فلک کشیده در امتداد جاده معروف شیخ زاید به سمت جنوب لذت ببرند.

بزرگترین قاب عکس روی زمین

اسکای ویوز دبی تجربه ای بی نظیر

پارک آبی آتلانتیس

در موزه طبقه همکف، بازدیدکنندگان این شانس را خواهند داشت که از یک نمایشگر واقعیت افزوده خلاقانه که به دنبال تبدیل دبی از یک دهکده ماهیگیری دور افتاده به یک کلان شهر شلوغ است، و آینده شهر دیی را پیش بینی میکند ،استفاده کنند. قاب دبی شامل ۴۸ طبقه می‌شود که می‌توانید با آسانسور، آن را در عرض ۷۵ ثانیه طی کنید و نمای پانورامایی از شهر را به نظاره بنشینید. آسانسورهای شیشه‌ای یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این ساختمان هستند که به آن‌ها «اسکای‌دک» (the skydeck) گفته می‌شود. از داخل این آسانسورها می‌توانید محوطه سرسبز پارک زعبیل و ایستگاه مترو الجافلیه واقع در کنار قاب دبی را تماشا کنید.

 آدرس و ساعات بازدید                                                

امارات متحده عربی، دبی، پارک زعبیل، دروازه چهارم جند قدمی ایستگاه مترو

برای بازدید از این جاذبه زیبا از ساعت ۹ تا ۲۱ فرصت دارید که به وسیله  تاکسی  مترو و اتوبوس خود را به آن برسانید.

 

قیمت بلیط برای کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 سال تا 12 سال حدود 75 درهم  و از12 سال به بالا حدود 90 درهم میباشد .

 

آخرین تور ها