اسکای ویوز دبی، تجربه بی نظیر فوران آدرنالین

اسکای ویوز دبی، تجربه بی نظیر فوران آدرنالین

اسکای ویو دبی

اگر قصد سفر دارید و به دنبال شهری جذاب و پر از تجمل می گردید که ترکیبی از تفریحات متفاوت ،ماجرا جویی و هیجان باشد پیشنهاد ما به شما سفر به دبی  است چرا که از جذابترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب میشود .

رزرو بهترین مناطق گردشگری دبی با آسمان هفتم


اسکای ویو یکی از هیجان انگیز ترین نقاط تفریحی دبی میباشد که در مرکز شهر روبروی برج خلیفه قراردارد و در واقع در  رأس برجهای دوقلو 50 طبقه

address sky view در ارتفاع 220 متری قرارداد که با طراحی منحصر به فرد این برجها را به همدیگر متصل میکند .

این مجموعه شامل بخشهایی از جمله  رصد خانه اسکای ویو ،  آسانسور شیشه ای ،  رستوران پاناروما ، سرسره شیشه ای   و edge walk میباشد .

خرید بلیط هواپیما با نازلترین قیمت


رصدخانه Sky Views : یک طبقه شیشه ای  جذاب و خیره کننده در ارتفاع 220 متری به طول ۲۵ متر است که از طریق یک آسانسور پانورامای شیشه ای میتوانید به این طبقه برسید و از مناظر زیبای شهر و برج خلیفه لذت ببرید . همچنین شما میتوانید از  رستوران این رصد خانه با ویو بسیار جذابی که دارد استفاده کنید و تجربه ای جدیدی را برای خود رقم بزنید .

سرسره شیشه ای: این سرسره کاملا شیشه ای و هیجان انگیز  در فضای باز در
طبقه ۵۳ در ارتفاع ۲۱۹.۵ متری قرار داردکه شما را به  طبقه ۵۲ در ارتفاع ۲۱۵.۵ متر می برد در حالی که در یک لوله شیشه ای شفاف محصور شده است.

 edge walk :یکی از تجربه های متفاوتی که در اسکای ویو می توانید داشته باشید، راه رفتن بر قسمت لبه Edge Walk است .  این پیاده رو مرتفع ترین پیاده رو شیشه ای است که در ارتفاع ۲۱۹.۵ از سطح زمین بالای غلاف اصلی برج واقع شده  که در عین زیبایی و و امنیت  آدرنالین خون شما را به شدت بالا میبرد .

بهترین سوغاتی های دبی

کریسمس متفاوت در دبی

15تا از زیبا ترین استخرهای دبی

قوانین و مقررات اسکای ویو
داشتن پاسپورت .
 هزینه بلیط برای کودکان تا  ۳ سال رایگان و بالای 3سال حدود 90 درهم میباشد .
 رضایت نامه از والدین جهت افراد زیر ۱۸ سال .
 افراد زیر 12 سال نمیتوانند از سرسره شیشه ای استفاده کنند شرایط سنی مجاز بین ۱۲ تا ۶۵ سال و وزن بین 30 تا 150 کیلو گرم  و قد 120 سانتی متر تا 200 سانتی متر می باشد.
استفاده از  لباس های ساده و راحت بپوشند. (لباس های گشاد، دامن، دمپایی، کفش های گشاد، یا روسری های بلند و گشاد مجاز نمی باشد).
هنگام استفاده از سرسره به هیچ وجه به شیشه نباید دست بزنید.
پیاده روی روی لبه را می توان به دلیل شرایط آب و هوایی شدید بدون اطلاع قبلی لغو/تغییر برنامه ریزی کرد.
لطفاً هرگونه ناتوانی فکری یا جسمی که شما را از انجام وظایف فیزیکی و ذهنی در طول تجربه باز می دارد را به کارکنان Sky Views اطلاع دهید.
لطفاً هرگونه محدودیت فیزیکی یا شرایط پزشکی، از جمله ضعف گردن، ضعف پشت، شکستگی استخوان، بیماری قلبی، اختلالات عصبی، بیماری حرکت، صرع، یا در صورت بارداری را به کارکنان Sky Views اطلاع دهید.

 

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی