15تا از زیباترین استخر های دبی

15تا از زیباترین استخر های دبی

15تا از زیباترین استخر های دبی

دبی گرم و شرجی است و تنها چیزی که نمی خواهید این است که در یک اتاق هتل بدون استخر حبس شوید. اگرچه بیشتر هتل ها دارای استخر هستند، اما همه استخرها برابر نیستند. در دبی برخی از استخرها منظره ای باشکوه از شهر یا ساحل دارند در حالی که برخی دیگر به خاطر نوشیدنی ها یا آرامش شگفت انگیزشان معروف هستند. در ادامه به معرفی بهترین ها می پردازیم.


The Palace Downtown - استخر دبی با منظره برج خلیفه

از استخر هتل پالاس نه تنها دبی مال و آسمان‌خراش‌های باشکوه مرکز شهر دبی را می‌بینید، بلکه از استخر، منظره کاملی از برج خلیفه نیز خواهید داشت. استخر با صندلی های آفتابگیر زیبا و کابانا تزئین شده است. علاوه بر این، می‌توانید از یک میان وعده در نزدیکی استخر لذت ببرید یا قلیان سفارش دهید.

استخرهای دبی

ساحل Reosrt - بالاترین استخر بی نهایت در جهان

این استراحتگاه مجلل درست در کنار بلوواترز واقع شده است و یکی از زیباترین استخرهای بی‌نهایت امارات را در خود جای داده است.
این هتل مجلل شگفت انگیز رکورد جهانی بلندترین استخر بی نهایت در یک ساختمان را در جهان شکسته است. استخر بی‌نهایت فوق‌العاده آن که به خلیج فارس چشم‌انداز دارد، کمتر از 210 متر بالای ساحل خصوصی هتل قرار دارد.

استخرهای دبی

 

باب الشمس - استخری در صحرای دبی

اگر به دنبال یکی از بهترین استخرهای شنا در دبی هستید، این مورد شما را غافلگیر خواهد کرد. شما می توانید در آب های کریستالی با دمای کنترل شده شناور شوید، معماری اطراف آن شبیه رنگ کویر است و به شما این احساس را می دهد که یک خانواده سلطنتی عرب هستید!

استخرهای دبی

 

Sofitel On The Palm - یک استخر معروف در دبی

احتمالاً از شناخته شده ترین و مجلل ترین استخرهای دبی، استخرهای این مجموعه است. استخر اصلی، بین هتل و ساحل تعبیه شه است، همچنین استخر کودکان با وسایل بازی مجهز شده است تا کودکان شما لحظات خوشی را بگذرانند. خود را داشته باشند. یک استخر فقط برای بزرگسالان وجود دارد که مجهز به آبشار باشکوهی است که تمام استراحت و آرامشی که نیاز دارید را ارائه می دهد. 

استخرهای دبی

 

آتلانتیس پالم - یک استخر خاص در دبی

آتلانتیس پالم احتمالاً مشهورترین هتل دبی است. نه تنها می توانید یک پارک آبی کامل متصل به هتل پیدا کنید، بلکه می توانید از بسیاری از استخرهای باشکوه این هتل نیز لذت ببرید.

استخرهای دبی

 

دبی مارینا - استخر با منظره دبی مارینا

این استخر دبی 50 متر طول دارد. این بدان معناست که استخر در واقع به اندازه کافی بزرگ است که یک مسابقه المپیک را برگزار کند. اگر بچه هایتان را با خود می آورید، خوشحال می شوید که بدانید یک استخر مجزا برای بچه ها در هتل وجود دارد. این هتل به تجملات را به نمایش می گذارد و جزو هتل های بی نظیر روی پشت بام است.

استخرهای دبی

 

پارک رجیس کریس کین - اقامت ارزان، استخر شگفت انگیز

اگرچه پارک رجیس کریس کین ممکن است در یکی از مناطق قدیمی دبی واقع شده باشد، اما یکی از برترین هتل های این منطقه است. این هتل دارای یکی از دیدنی ترین استخرهای روی پشت بام منطقه با چشم اندازی زیبا از آسمان دبی است. غروب خورشید را از استخر تماشا کنید و از منظره برج خلیفه در مقابل غروب زیبای رنگارنگ لذت ببرید.
مزیت دیگر در مورد استخر پارک رجیس کریس کین دبی این است که این استخر بسیار خصوصی است و برای سفرهای با بودجه کم مناسب است.

استخرهای دبی

 

آدرس Sky View - مجلل ترین استخر در مرکز شهر دبی

این استخر روی پشت بام دبی یکی از شگفت انگیزترین استخرهای روی پشت بام شهر است. با نمای کامل از جلو بر روی برج، به معنای واقعی کلمه در هوا شناور است.

استخرهای دبی

 

پنت هاوس در پنج پالم جمیرا - هتل با استخر خصوصی در دبی

پنج نخل جمیرا خود را به عنوان میزبان برخی از بهترین مهمانی های شهر تثبیت کرده است، در بالای طبقه شانزدهم قرار دارد و در واقع دارای استخرهای دوقلو است که دیوارهای شیشه ای آن را از مناظر خیره کننده جدا می کند. می‌توانید با جمیرا یا دبی مارینا روبرو شوید و می‌توانید در روز در آفتاب غوطه‌ور شوید یا از غروب آفتاب در سمت دیگر لذت ببرید.

استخرهای دبی

 

Sofitel Dubai Downtown - استخر با نمای برج خلیفه

استخر Sofitel Downtown Dubai یکی دیگر از برترین استخرهای روی پشت بام دبی است که از طریق آب های شفاف خود که در پنج طبقه بالاتر از سطح زمین شناور هستند، تجمل را به نمایش می گذارد. موقعیت پایین تر آن نسبت به بقیه استخرهای روی پشت بام دبی به این معنی است که چشم انداز دیگری از شهر خواهید دید.

استخرهای دبی

 

برج العرب

وقتی در مورد هر چیز مجلل در دبی یا جهان صحبت می کنید، می دانید که نام برج العرب باید ظاهر شود، و اگر اینطور نباشد، موضوع احتمالاً به اندازه کافی مجلل نبوده است. برج العرب دارای تراس است و در این تراس تعدادی از مجلل ترین استخرهای جهان قرار دارد و در میان این استخرها، نگینی به شکل استخر بی نهایت وجود دارد. یک استخر بی نهایت که در واقع با اقیانوس ادغام می شود و توسط یک پل به استخر دیگری متصل می شود. بنابراین شما اساساً روی اقیانوس نشسته اید در حالی که در استخر هستید و در حالی که توسط برترین تیم خدماتی جهان احاطه شده اید، آماده ارائه خدمات به شما هر چیزی که می خواهید است.

استخرهای دبی

 

پارک حیات دبی

پارک حیات یک "تالاب" ساخته دست بشر را برای شما به ارمغان می آورد که به شکل یک استخر بی نهایت آبی شفاف و کریستالی مبدل شده است. در یک طرف نهر دبی و در طرف دیگر لبه ای از ماسه سفید مخملی وجود دارد. تخت‌های کرایه ای، آلاچیق‌ها و باغ‌های استوایی اطراف استخر، همگی با افق نقره‌ای دبی رو در رو هستند و مطمئناً شما را با غروب حماسی پذیرایی می‌کنند. 

استخرهای دبی

 

جشنواره بین قاره ای دبی

استخرهای بی نهایت در اشکال و اندازه ها و برآمدگی ها وجود دارند. این یکی از استخرهای بی‌نهایت در دبی است که به معنای واقعی کلمه با بیرون زدگی از ساختمان خودنمایی می‌کند، با کف شیشه‌ای خود، شناگران را قادر می‌سازد تا شاهد رهگذران در تفرجگاه زیر باشند. 

استخرهای دبی

 

ساحل سفید در آتلانتیس – نخل

این استخر بی نهایت آبی کریستالی یکی از دیدنی ترین استخرهای بی نهایت دبی است. کنار دریا، درست در آب‌های شهر ادغام می‌شود و امکان آفتاب گرفتن و خیال‌پردازی در طول هفته را فراهم می‌کند. در اطراف استخر همه چیز سفید است و غذاها و موزیک های عالی شما را محاصره کرده اند.

استخرهای دبی

 

رزرو تور دبی

در این باره بخوانید:

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

فرودگاه های بین المللی دبی

بهترین سوغاتی های دبی

سفر به دبی با آسمان هفتم

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

آخرین تور ها