10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی


ترکیب دبی از قدیم و جدید، سنتی و مدرن، شهر و صحرا، تجربه ای است که باید همه دوستداران سفر در خاورمیانه آن را بچشند. این صحرا مامن درختان نخل و آسمان‌خراش‌ها، بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه، و تعداد زیادی هتل مجلل است. دبی که در امتداد خلیج فارس درست در شمال پایتخت، ابوظبی قرار دارد، مملو از مکان‌های زیبای بسیاری است که می‌توان آن‌ها را به فهرست دیدنی‌های شما اضافه کرد تا از سفر به دبی یکی از بهترین خاطرات شما ماندگار شود.


فرودگاه های بین المللی دبی
امکانات لوکس هواپیمایی امارات

صحرای دبی
1. صحرای دبی

هیچ چیز بهتر از صحرا نیست! تپه های شنی وسیع به ویژه برای عکس های عریض بسیار جذاب هستند و بافت تپه های دست نخورده جادویی است. در اینجا اغلب باد می‌وزد و همراه با نور عالی، به تصاویر زندگی زیادی می‌بخشد. عکس‌های خانوادگی بسیار زیبا هستند، زیرا بچه‌ها می‌توانند در اطراف بدوند و شما عکس‌های حرکتی زیادی بگیرید. اگر تورهای با شتر را استفاده کنید، عکس های جذابتری هم خواهید داشت. 

 

سواحل دبی

2. سواحل عمومی

سواحل عمومی اینجا فرصت های زیبایی را برای عکس های wide ارائه می دهند. باز هم باد و نور به شما این امکان را می‌دهند که به صورت ثابت و متحرک عکاسی کنید. در بعضی ساحل ها منحنی طبیعی فوق العاده خلیج و همچنین وجود برج العرب در کادر عکس، بر زیبایی آن خواهد افزود. همچنین وجود تعدادی صخره و یک اسکله ماهیگیری به عکس های شما تنوع خواهد داد.

دبی قدیم
3. دبی قدیم

بازدید این منطقه برای همه مسافران دبی ضروری است، زیرا تصویری معتبر از دبی سنتی ارائه می‌دهد. محله بستکیا در بر دبی به عنوان یک میراث فرهنگی معرفی شده است. بسیاری از ساختمان‌های بازسازی‌شده دارای برج‌های باد معمولی هستند و علاوه بر مسجد، مرکز تفاهم فرهنگی، برخی کافه‌های حیاط دار و بسیاری از کوچه‌های باریک برای پرسه زدن در محوطه وجود دارند. بازارهای ادویه و نساجی در نزدیکی آن نیز بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب هستند. بردن آبرا (قایق تاکسی چوبی محلی) به منطقه Gold Souk یا صرفاً در امتداد نهر نوعی تفریح آرامبخش است و چشم اندازی متفاوت را به شما ارائه می دهد.

 

سیتی واک دبی
4. دبی سیتی واک

این مسیر جدید واقع در مرکز شهر دبی یک مجموعه همه جانبه شامل مرکز خرید، فضاهای باز، فواره ها، هنرهای خیابانی، دیوارهای بافت دار و نماهای رنگارنگ برای عکس های عالی وجود دارد. اینجا قرار است بیشتر یک مرکز شهر اروپایی باشد و در بین ساکنان محلی بسیار محبوب است. مکانی عالی برای عکاسی سرگرم‌کننده و رنگارنگ با آسمان‌خراش‌های نمادین در پس‌زمینه!

 

بندر کریک دبی
5. بندر کریک دبی

یکی دیگر از نقاط جدید تفرجگاه بندر کریک دبی است که یکی از بهترین مناظر آسمان برج خلیفه و مرکز شهر را ارائه می دهد. مکان بزرگی نیست و بسیار دور است، همانطور که در طرف دیگر نهر است، اما به دلیل گزینه‌های سرگرمی (موسیقی، خرده‌فروشی، کامیون‌های غذا) و منظره خیره‌کننده، مکان بسیار اتفاقی است.» – فلایتوگرافی آکمی

ساحل جمیرا دبی6. پیاده روی ساحل جمیرا

رسانه های اجتماعی اولین بار آن را دیدند - این پیاده روی ساحلی مناظری از نخل جمیرا و هتل نمادین 5 ستاره آتلانتیس دارد! آکمی، فلایتوگراف، می‌گوید: «این پیاده‌روی در نزدیکی مارینا دبی مکانی دوست‌داشتنی است که پس‌زمینه‌های مختلفی را ارائه می‌کند (اقیانوس، کافه‌ها و رستوران‌ها، فواره‌های آب، ساختمان‌های بلند مسکونی و هتل‌ها، کامیون‌های غذاخوری زیبا، کافه‌های ساحلی شیک و غیره). بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است.»

تعجب نکنید اگر چند قایق بادبانی غول پیکر را نیز مشاهده کردید که در کنار آن شناور هستند!

 

باغ معجزه دبی
7. باغ معجزه دبی

برای نمایشی واقعا خیره کننده از تلاقی انسان و طبیعت، از باغ میراکل، بزرگترین باغ گل طبیعی جهان دیدن کنید. این باغ وسیع بیش از 72000 متر مربع وسعت دارد. علاوه بر بیش از 45 میلیون گل کاشته شده در آنجا، بیش از 15000 پروانه در باغ پروانه ها زندگی می کنند.

 

ساحل بادبادک دبی
8. ساحل بادبادک

ساحل کایت با نام مناسب مکانی محبوب برای کایت سواری است، اما حتی اگر برای ورزش در آنجا نیستید، شن‌های سفید بکر و مناظر زیبای برج العرب آن را به یک نقطه محبوب تبدیل کرده است. خانواده ها به خصوص از مناطق بازی در امتداد ساحل قدردانی می کنند.

 

منطقه تاریخی الفهیدی دبی

9. منطقه تاریخی الفهیدی

منطقه تاریخی الفهیدی (بستکیه) محل قلعه الفهیدی قرن هجدهم و موزه دبی است. این مکان عالی برای علاقه مندان به تاریخ است تا در میان معماری میراث قدم بزنند و قرن ها تاریخ کشف شده توسط اکسپدیشن های غواصی را ببینند. مکان های عکاسی زیادی را در این منطقه در میان خیابان های پیچ در پیچ پیدا کنید.

حفاظت از صحرای دبی10. حفاظت از صحرای دبی

دبی به دلیل معماری مترقی و سبک زندگی مرفه خود شناخته شده است، اما گردشی در خارج از مرکز شهر شما را به منظره ای کاملا متفاوت می آورد. پروژه حفاظت از صحرای دبی یک سرزمین حفاظت شده است که به تنوع زیستی بیابان احترام می گذارد، و در اینجا می توانید از طریق شتر سافاری کنید، با اوریکس عربی که زمانی در خطر انقراض بود، یا خارج از جاده به داخل تپه های شنی برای صرف شام در کمپ بادیه نشینان بروید.
 

آخرین تور ها