بزرگترین چرخ و فلک دنیا

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

بزرگترین چرخ و فلک جهان

شهر مدرن و توریستی دبی با ساخت سازه های غول پیکر و اجرای پروژه های بلندپروازانه سال هاست که مردم جهان را شگفت زده کرده و سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. نام این شهر بارها در کتاب رکوردهای جهانی گینس دیده شده است. این بار وقت آن است که از دبی به عنوان شهری که بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک جهان را در خود جای داده است یاد کنیم. با آسمان هفتم همراه باشید جهت معرفی دیدنیهای شهر دبی .

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

مرتفع ترین آسمان خراش دنیا

پر سرعت ترین ترن هوایی جهان در دبی

متفاوت ترین تورهای دبی

چندی پیش از چرخ و فلک چشم دبی یا همان چرخ فلک دبی در مراسم عروس امارات رونمایی شد و بار دیگر نام این شهر در سراسر جهان بر سر زبان ها افتاد. شما می توانید بزرگترین چرخ و فلک جهان را در دبی (چشم دبی) ببینید. چرخ فلک چشم دبی کجاست؟ چرخ فلک دبی در جزیره ای مصنوعی به نام جزیره بلوواترز ساخته شده است. جزیره آبی که در منطقه دبی مارینا و آب های خلیج فارس قرار دارد و یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری در امارات به شمار میرود. علاوه بر اینکه بزرگترین چرخ و فلک جهان در این جزیره است، دارای مراکز تفریحی متعدد، هتل های مجلل، کلوپ های ساحلی، فروشگاه ها و ... می باشد. با توجه به عظمت این چرخ و فلک و چشم انداز آن، می توان گفت که «چشم دبی» نام بسیار خوبی برای آن است. زیرا وقتی از دور به آن نگاه می کنید، انگار با چشمانی درشت به آن نگاه می کنید.

گفتنی است این سازه از نظر ابعاد و روند ساخت به شدت مورد تحسین و توجه مهندسان جهان قرار گرفته و عنوان سازه های بی سابقه در دنیای مهندسی را به خود اختصاص داده است. با سوار شدن بر این چرخ و فلک عظیم می توانید تمام زیباییهای شهر دبی را در زیر پای خود ببینید ! گفتنی است این فانفار غول پیکر با ارتفاع 250 متر دارای 48 اتاقک می باشد که به طور همزمان 1400 نفر را در خود جای می دهد و لذت تماشای منظره 360 درجه و خیره کننده را به آنها القا می کند. از دیگر ویژگی های این چرخ و فلک این است که بسیار کند حرکت می کند و سفری خوش را برای مسافران خود رقم می زند. چرخش کامل این فانفار حدود 48 دقیقه طول می کشد. پس با سوار شدن به آن می توانید از بودن در قلب دبی و تماشای مناظر مسحورکننده لذت ببرید و لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنید. در نهایت باید اشاره کنیم که اتاق های این سازه عظیم توسط شرکت «هیوندای» ساخته شده و فضای داخل آنها بسیار زیبا، مدرن و راحت است. همچنین داخل اتاق ها امکانات ویژه ای مانند مبل های نرم و راحت، میز، کولر، کفپوش چوبی و ...قرار دارد بنابراین سفر در داخل آنها بسیار راحت و لذت بخش است و به هیچ وجه شما را آزار نمی دهد.

گلوگاردن بزرگترین باغ گل دنیا

پرواز بر روی آب با فلای برد دبی

 

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

قیمت بلیط چرخ و فلک دبی جهت کودکان تا 3 سال رایگان است

در ساعات 11/30   12/30   13/30   14/30   15/30   20/30 از 3 سال به بالا حدود 170 درهم

در ساعات اوج مصرف کودکان 3 تا 12 سال حدود 200 درهم و 12 سال به بالا حدود 210 درهم

ساعت 18 و منظره غروب خورشید 3 تا 12 سال حدود 210 درهم و 12 سال به بالا حدود 260 درهم

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی