گلو گاردن دبی

گلو گاردن دبی

 گلو گاردن بزرگترین باغ نور دنیا

شهر دبی با تنوع تفریحات و جاذبه های فراوان مطمئناً برای همه گردشگران خاطره انگیز است. یکی از مکان های جذاب که دیدن آن را نباید از دست داد گلوگاردن دبی است. این باغ به شما امکان می دهد از منظرهای هنری تشکیل شده از نورها به بهترین شکل ممکن لذت ببرید. با این حال، این دقیقاً مانند یک نمایش جادویی است به خصوص وقتی در باغ هستید وهمه چیز را با چشم غیر مسلح از نزدیک میبینید. اگر قصد رزرو  بلیط باغ گاردن گلودبی را دارید با آسمان هفتم همراه باشید. 

گلو گاردن دبی بزرگترین باغ نور دنیا

غواصی و ماجرا جویی در دریا

تورهای متنوع دبی

 این جاذبه زیبا و بی همتا در واقع باغی است وسیع و بسیار بزرگ که توانسته در خود با استفاده از نورهای رنگارنگ بی شماری شکل های مختلفی از حیوانات تا گیاهان را جای دهد و در ضمن باید بدانید که تمامی این شکل ها و مجسمه های رنگی توسط 500 هنرمند ماهر و خوش ذوق طراحی و ساخته شده اند ولی نکته جالب در مورد این مجسمه ها این است که در ساخت تمامی آن ها از وسایل بازیافتی و لوازم دور ریختنی استفاده شده که با استفاده از لامپ ها کم مصرف کوچک و بزرگ ترئین شده اند.

گلو گاردن دبی بزرگترین باغ نور دنیا

 از فعالیت های تفریحی که می توانید در گلو گاردن دبی از آنها لذت ببرید بهره مندی از بخشهای مختلف عجیب و غریب که به وسیله نور و چراغ طراحی شده. از این آثار هنری می‌توان برای گرفتن عکس‌های زیبا چه در حالت دراز کشیدن بر روی برج العرب و چه برای فرار از حملات وحشیانه دایناسورها استفاده کرد. به طور خلاصه، نمایشگاه آثار هنری سه بعدی یکی از زیباترین مناظری است که دراین باغ  جادویی خواهید دید.

 

گلو گاردن از بخشهای مختلفی تشکیل شده است  

پارک نور ( Glow Park )    پارک دایناسورها ( Dinosaur Park )      پارک یخی ( Ice Park )    شب های جادویی ( Magical Nights )       خیابان شادی ( Happiness Street )     هشتگ دبی من ( #MyDubai )     دنیای دریا ( Sea World )     جنگل خوشحال ( Happy Fores)

فرودگاهای بین المللی دبی

9 پارک موضوعی دبی

آدرس گلو گاردن دبی

امارات متحده عربی، دبی، دبیلند؛ خیابان البرشا، خیابان سوم، جنوب خیابان البرشا

 

قیمت بلیط گلو گاردن حدود 100 درهم میباشد.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی