برج العرب، هتلی 7 ستاره بر فراز آسمان

برج العرب، هتلی 7 ستاره بر فراز آسمان

برج العرب هتلی  هفت ستاره

  برج العرب چهارمین هتل بلند جهان با ارتفاع  ۳۲۱ متر میباشدکه در سال 199 افتتاح شد . طراحی این هتل شبیه بادبان کشتی میباشدکه با معماری پیچیده و عجیب در جزیره ای مصنوعی با فاصله  ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است و به وسیله یک پل منحنی به ساحل جمیرا منتصل میگردد. این هتل جزو  مشهورترین مناطق دیدنی دبی به حساب می آید.جهت خرید رزرو تور، رزرو بلیط و بازدید از این برج لاکچری و زیبا با آسمان هفتم همراه باشید .

برج العرب دبی

مهمترین هتلهای دبی

تور دبی با آسمان هفتم

پیست اسکی دبی

برج العرب یکی از لوکس ترین و گرانترین هتلهای جهان محسوب میشود که دارای سوئیت های مجلل ،رستورانهای معروف و عالی و سواحل باورنکردنی میباشد . مساحت اتاقها و سوئیتهای این هتل از 169 تا 780 متر مربع است و هزینه اقامت در کوچکترین اتاق این هتل حداقل شبی 6 هزار درهم میباشد همچنین جهت سرو هر وعده غذا در رستورانهای این هتل بیش از 1000 درهم باید پرداخت کنید .در ارتفاع 210 متری این هتل یک باند فرود هلی کوبتر ساخته شده جهت تردد دولت مردان و افراد مشهور دنیا .

هتل برج العرب دبی
هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد.لابی آتریوم این برج زیبا در ارتفاع 180 متری قراردارد که بلند ترین در نوع خود محسوب میشود .9 رستوران مجلل و سلطنتی به سبکهای گوناگون و در ارتفاعات مختلف برج العرب بنا شده که معروفترین آنها رستوران المنتها در ارتفاع 200 متری و رستوران المهارا که به صورت یک زیر دریایی  در زیر آب شبیه سازی شده و شما میتوانید آکواریوم های بسیار بزرگ و زیبایی را در آنجا مشاهده کنید

تورهای لوکس و گروهی دبی

بزرگترین شهر بازی سر پوشیده جهان در دبی

تمام امکانات و وسایل این برج  تمام اتوماتیک و مدرن است و دارای سیستمهای امنیتی و حفاظتی فوق پیشرفته میباشد . برای ساخت سوئیتهای سلطنتی و ریاست جمهوری و تزئین نمای داخلی آن علاوه بر طلا  بیش از 43000 متر از سنگهای مرمر گران قیمت استفاده شده است .

آسمان هفتم همسفر سفرهای خاطره انگیز شما 

شما می توانید برای سفر به دبی و شرکت در تور گروهی  آن  با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی