9 پارک موضوعی دبی

9 پارک موضوعی دبی

9 پارک موضوعی سرپوشیده در دبی


یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های دبی، پارک‌های تفریحی سرپوشیده متعدد و بزرگ آن است. برخی از بهترین پارک های موضوعی را در سراسر خاورمیانه در دبی خواهید یافت. اگر با کودکان خود به دبی سفر کرده اید، مطمئن باشید راههای بسیاری برای سرگرم کردن آنها هست. در واقع، می‌توانید کل تعطیلات را بر اساس پارک‌های موضوعی طراحی کنید، هم زیاد هستند و هم باکیفیت عالی. در این مطلب آسمان هفتم نگاهی گذرا به برخی از بهترین پارک های موضوعی سرپوشیده در دبی دارد که هم تفریحات آرام و هم تفریحات پر هیجان برای شما فراهم می کند.

تور دبی با آسمان هفتم
مقرون به صرفه ترین هتل های دبی
11 موردی که دبی را خاص می کند
10 مکان برتر برای عکاسی در دبی
15 تا از زیباترین استخر های دبی

 



1.اسکی دبی

اسکی دبی اولین پارک اسکی سرپوشیده در امارات است. درجه حرارت در دمای 2- درجه سانتیگراد ثابت نگه داشته می شود تا دامنه ها یخی حفظ شوند. وقتی در اسکی دبی باشید، فراموش خواهید کرد که اصلاً در دبی هستید. اسکی دبی در مرکز خرید امارات، یکی از بهترین مراکز خرید دبی واقع شده است. این پارک موضوعی یخی در مجموع 22500 متر مربع مساحت دارد. 5 شیب با درجه سختی، ارتفاع و شیب متفاوت برای افراد مبتدی تا حرفه ای وجود دارد تا شانس خود را امتحان کنند. بنابراین چه یک اسکی باز مبتدی یا اسکی باز باتجربه، اسکی دبی چیزی برای لذت بردن شما دارد. حتی یک منطقه آزاد برای اسکی بازان وجود دارد تا مهارت های برتر خود را نشان دهند. همچنین یک مسیر بلک دایموند وجود دارد که به طول 400 متر ادامه دارد و در ارتفاع 60 متری قرار دارد. بچه ها یک منطقه بازی در برف دارند که می توانند آدم برفی بسازند و برف بازی کنند. پنگوئن ها در منطقه پنگوئن ها می دوند و از برف لذت می برند.

اسکی دبی dubai ski


2. دنیای ماجراجویی IMG

دنیای ماجراجویی، بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در جهان، بیش از 1.5 میلیون فوت مربع مساحت دارد. اگر فرزندان شما طرفدار کمیک های مارول و انیمیشن هستند، شخصیت های این کانال ها را در دنیای ماجراجویی IMG تماشا کنید.
پارک موضوعی به 4 منطقه موضوعی تقسیم می شود - شبکه کارتون، دنیای مارول، بلوار IMG و دره گمشده) ماجراجویی در دنیای دایناسور). از تجربه‌های هیجان‌انگیز، همراه با ترشح آدرنالین و گاهی ترسناک مانند هتل خالی از سکنه یا سواری‌هایی مانند Velociraptor لذت ببرید. کل خانواده می توانند از جاذبه هایی مانند شهر تنبل در IMG لذت ببرند. اگر کودکان نوپا همراه دارید، نگران نباشید، در IMG Worlds of Adventure، وسایل سواری زیادی وجود دارد که مخصوص کودکان نوپا طراحی شده است.

img park dubai  دنیای ماجراجویی img دبی


3. وی آر پارک دبی

VR Park، یک پارک موضوعی سرپوشیده در مرکز خرید دبی، برای کسانی که می‌خواهند سواری‌ها و بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را تجربه کنند، لذتی مطلق است. این مرکز 7000 متر مربعی دارای بیش از 30 سواری هیجان انگیز و جاذبه است که تجربه ای همهجانبه را به شما نوید می دهد. قطعاً با تجربه‌های هیجان‌انگیز متعددش مانند برج دراپ، دبی Drone، Dune Bash، Holocube، Hologate، Robocom VR، VR Maze، و Sphere (اولین شبیه‌ساز واقعیت مجازی 3 محوره در نوع خود) شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این پارک با چیزی برای هر سن و توانایی، مورد علاقه خانواده‌ها و بچه‌ها نیز می‌باشد، این پارک به دلیل ویژگی‌های برجسته منحصربه‌فردش مانند Play Zone، Drifters، Virtual Rabbids، و VR Dark Ride است.

vr park dubai وی آر پارک دبی

بهترین سوغاتی های دبی​​​​​​
8 تور پیشنهادی برای دبی
24 ساعت در دبی

4. LEGOLAND دبی

LEGOLAND معروف ترین تولید کننده اسباب بازی در جهان است. اکنون در دبی، می‌توانید فرزندانتان را به لذت بردن از یک تم پارک یا پارک موضوعی واقعی لگولند، واقع در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی ببرید. لگولند دبی از یک پارک موضوعی و یک پارک آبی تشکیل شده است. این پارک موضوعی سرپوشیده لگولند دبی انبوهی از وسایل سواری، در مجموع 40 سواری، همراه با مناطق بازی بسیاری برای کودکان برای ساختن بناهای تاریخی با لگوهای غول پیکر ارائه می دهد.

هر چند این همه نیست! LEGOLAND® Dubai نمایش های جالبی را برای کودکان و همچنین نمایش هایی از ساخت و ساز با لگو به نمایش می گذارد. لذت بردن از لگولند برای کودکان 2 تا 12 ساله بسیار سرگرم کننده است، از جمله گشت و گذار در کارخانه لگو که در آن بچه ها می توانند نحوه ساخت آجرهای لگو را بیاموزند. آنها همچنین می توانند از فروشگاه بزرگ، بزرگترین فروشگاه LEGO در خاورمیانه دیدن کنند. در LEGO® CITY، بچه‌ها می‌توانند یک قایق را هدایت کنند، با هواپیما پرواز کنند، یک ساختمان در حال سوختن را نجات دهند و گواهینامه رانندگی LEGOLAND® خودشان را بگیرند! در LEGO KINGDOMS، بچه‌ها می‌توانند با فتح اژدها، روز را نجات دهند. سرگرمی در LEGOLAND دبی هرگز تمام نمی شود.

لگولند دبی پارک موضوعی تم پارک امارات

فرودگاه های بین المللی دبی
کریسمس متفاوت در دبی

5. پارک های بالیوود دبی

پارک بالیوود یک پارک موضوعی منحصر به فرد است که بر اساس صنعت پررونق فیلم هند در بمبئی بنا شده است. از روح بالیوود، رقص ها، نمایش ها و اجراها در تئاتر 4 بعدی چندحسی لذت ببرید. از سواری ها و ماجراجویی های هیجان انگیز و آدرنالین بر اساس فیلم ها، شخصیت ها و بازیگران بالیوود لذت ببرید. به عنوان مثال، می‌توانید مانند هریتیک روشن در کریش در آسمان پرواز کنید یا دان شرور را در سراسر دهکده بمبئی همراه با پلیس تعقیب کنید. از رقص‌ها و اجراهای بالیوودی لذت ببرید که شما را به دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ می‌برد. شما هرگز از لباس‌ها، رنگ‌ها، آهنگ‌ها، موسیقی و رقص‌های پارک بالیوود دبی خسته نخواهید شد. پس از یک روز در پارک‌های بالیوود، به یک طرفدار واقعی آبی بالیوود تبدیل می‌شوید، با آهنگ‌های زیبای بالیوود زمزمه می‌کنید و پله‌های رقص بالیوود را برمی‌دارید!

پارک های بالیوود دبی


6. موشن گیت دبی

موشن گیت دبی بزرگترین پارک موضوعی الهام گرفته از هالیوود در امارات متحده عربی است. این پارک موضوعی که در داخل پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی قرار دارد، در واقع به «هالیوود در صحرا» لقب گرفته است. پارک موضوعی موشن گیت به چهار منطقه موضوعی تقسیم شده است که از برخی غول های هالیوود مانند کلمبیا پیکچرز، دریم ورکس انیمیشن و لاینزگیت الهام گرفته شده است.

چهار منطقه مضمون مجموعا حدود 27 سواری موضوعی و جاذبه را ارائه می دهند. هر سواری یک تجربه سینمایی عالی را فراهم می کند که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند. به عنوان مثال، ترن هوایی سرعتی بر اساس فیلم پر اکشن The Hunger Games وجود دارد. سپس Smurf Village Express است که بر اساس فیلم The Smurfs ساخته شده است. موشن گیت دبی یک پارک موضوعی است که بزرگسالان و کودکان می توانند با هم از آن لذت ببرند.

موشن گیت دبی


7. هاب زیرو

هاب زیرو دبی اولین جاذبه سرپوشیده منطقه در نوع خود است که کاملاً حول محور بازی های ویدیویی طراحی شده است. بازی‌ها، سواری‌ها و بخش‌های تجربی آن که در ارتباط با برخی از نام‌های پیشرو در صنعت مانند مایکروسافت، کپکام و الکترونیک آرتز توسعه یافته است، هم فوق‌العاده تعاملی و هم نوآورانه هستند. Hub Zero که در CityWalk قرار گرفته است در 15000 متر مربع، دارای مناطق اختصاصی برای کودکان، بازی های LAN، بازی های تیراندازی و غیره است. در حالی که جویندگان هیجان مطمئناً از جاذبه های آن مانند Double Agent، HyperDrive و Gears of Wars لذت خواهند برد، اما Sports وجود دارد. آکادمی برای مجذوب کردن علاقه مندان هاردکور PES. جدای از این ها، یکی از تجربه های ضروری آن، سینمای خشم Asura’s است که با جلوه های نفس گیر 4 بعدی تقویت شده است.

هاب زیرو شهربازی دبی


 8. سیاره جادویی

جاذبه دیگری در مرکز خرید امارات به جز اسکی دبی وجود دارد، و این سیاره جادویی است، یک پارک موضوعی سرپوشیده که در دو طبقه گسترده شده است. این پارک دارای جاذبه ها، فعالیت ها و وسایل سواری برای تمام سنین است. این همچنین خانه اولین سینمای 4 بعدی امارات، XD است. فضاهای بازی زیادی برای جوانان و میزهای بیلیارد برای بزرگترها وجود دارد. سالن‌های بولینگ وجود دارد - 12 مسیر ده پین در آن، و تعداد زیادی بازی‌های آرکید و فروشگاه‌های غذا. همچنین یک فضای ترامپولین برای بچه ها وجود دارد که می توانند از شر انرژی اضافی خود خلاص شوند، به غیر از ماشین های سپر، چرخ و فلک و خیلی چیزهای دیگر.

سیاره جادویی دبی مجیک سیتی امارات

 

9. کیدزانیا دبی

کیدزانیا دبی، یک پارک موضوعی سرپوشیده در داخل مرکز خرید دبی، بر خلاف سایر پارک های موضوعی در این لیست است. KidZania یک پارک موضوعی آموزشی است که به طور انحصاری برای کودکان دو تا 16 سال طراحی شده است. بله، این کاملاً منحصر به فرد است زیرا احتمالاً تنها جایی است که فرزندان شما می توانند آرزوی خود را برای آزمایش شغل مورد علاقه بزرگسالان خود محقق کنند. چه پزشک، چه خلبان، چه نانوا یا آتش نشان، بچه های کوچک شما می توانند شغل رویایی خود را در محیطی پر از سرگرمی و تعاملی، شبیه یک شهر کوچک با تمام امکانات از جمله بانک، دستگاه های خودپرداز، بیمارستان و غیره انجام دهند. و بهترین چیز این است که آنها نیز با KidZos پول خواهند گرفت.
کیدزانیا دبی تفریحات پربازدید دبی امارات

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی