چگونه 24 ساعت را در دبی بگذرانیم

چگونه 24 ساعت را در دبی بگذرانیم

چگونه 24 ساعت را در دبی بگذرانیم

با وجود چیزهای مختلف برای دیدن و انجام دادن در دبی، 24 ساعت زمان کافی نیست. با این حال، از آنجایی که این مرکز بین‌المللی افراد زیادی را برای توقف‌های کوتاه پذیراست، دبی مملو از تجربیات سرگرم‌کننده و فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

 


صبح در سوک

در تور یک روزه دبی، از ابتدا شروع کنید: دبی قدیمی، بازار سنتی طلا و ادویه (سوک در زبان عربی به معنای بازار است) تنها 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه فاصله دارد. این یک فرصت عالی برای درک بهتر این است که دبی قبل از شکوفایی چگونه بوده است و تعداد زیادی ادویه با کیفیت بالا (و طلا!) با قیمتی عالی به دست می آورید. در اینجا، بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را پیدا می‌کنند که با نوعی تاکسی قایق سنتی از نهر، عبور کنند.

 


عکس سریع از برج العرب

هنگام بازدید از دبی، داشتن تصویری از برج العرب ضروری است. بهترین راه برای گرفتن این عکس معروف این است که به سمت ساحل Sunset بیایید، جایی که می توانید به هتل 7 ستاره نزدیک شوید و همچنین ساحل زیبای دبی را تماشا کنید. ساحل راهی عالی برای یک دقیقه استراحت است، در حالی که مردم تماشا می کنند و درک بهتری از فرهنگ اماراتی پیدا می کنید.

برج العرب


ناهار و بعد از ظهر در دبی مال

می توان بیش از 24 ساعت را صرف قدم زدن در اطراف دبی مال کرد، زیرا این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در جهان است! اینجا مکانی عالی برای صرف ناهار، گشت و گذار در فروشگاه های منحصر به فرد دبی و همچنین برندهای بین المللی و بازدید از آکواریوم معروف دبی است. همچنین باغ وحش سرپوشیده مرکز خرید را با حیوانات مختلف از پنگوئن گرفته تا کروکودیل ببینید. مغازه‌های این مرکز خرید از لوکس گرفته تا لباس‌های آماده متفاوت هستند و به هر سلیقه‌ای توجه می‌کنند، و رستوران‌ها نیز این کار را می‌کنند.


غروب آفتاب در فواره های دبی

فواره های معروف دبی بزرگ‌ترین فواره‌های طراحی‌شده جهان هستند و هر نیم ساعت یک‌بار، بین ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۱ شب، خاموش می‌شوند. این یکی از بهترین نقاط شهر برای تماشای غروب خورشید است. این فواره ها در دبی مال واقع شده اند، بنابراین شما مجبور نیستید خیلی دور سفر کنید. فواره ها با موسیقی عربی، آهنگ های مایکل جکسون و حتی اپرا هماهنگ شده اند. اگرچه 24 ساعت زمان کافی برای بالا رفتن از برج خلیفه نیست اما می توانید مناظر عالی را از اینجا ببینید.

 


شام در Souk Madinat Jumeirah

بازاری مدرن که شبیه بازارهای قدیمی است که در اوایل روز بازدید کرده اید، سوق مدینه جمیرا بهترین مکان برای پایان دادن به روز با منظره ای از زاویه ای متفاوت از برج العرب است که در عصر با رنگ های متعدد روشن می شود. . این بازار طیف گسترده ای از رستوران ها و بارها، از غذاهای چینی گرفته تا لاتین، و همچنین فروشگاه های سوغاتی فراوان را ارائه می دهد. اینجا همچنین مکانی عالی برای امتحان قلیان است، سنتی که برای کسانی که منعی برای کشیدن سیگار ندارند، باید امتحان کنند. 


 در نخل جمیرا استراحت کنید

آخرین جاذبه ای که باید در دبی ببینید نخل جمیرا است. این جزیره دست ساز شبیه درخت نخل است و مجموعه ای از هتل ها برای اقامت در شب دارد. برای کسانی که به دنبال خرج کردن اندکی بیشتر هستند، آتلانتیس پالم یکی از هتل های پنج ستاره دیدنی دبی است که در هلال جزیره واقع شده است و یک پارک آبی به آن متصل شده است. این هتل همچنین میزبان برخی از رستوران های خانگی مانند Nobu و Ossiano برای یک نوشیدنی عصرانه است. دیگر گزینه‌های هتل عبارتند از Fairmont The Palm و Jumeirah Zabeel Saray، استراحتگاه‌های عظیم با سواحل خصوصی خود.

 

رزرو تور دبی

در این باره بخوانید:

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

فرودگاه های بین المللی دبی

بهترین سوغاتی های دبی

سفر به دبی با آسمان هفتم

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی