علل ریجکتی ویزا دبی

علل ریجکتی ویزا دبی

به چه عللی ممکن است ویزای توریستی دبی ریجکت شود؟


1.    ویزای متقاضیان که دارای سابقه کیفری قبلی به دلیل کلاهبرداری یا سوء رفتار در امارات متحده عربی بوده اند ریجکت می شود.


2.    اگر قبلا برای ویزای توریستی امارات درخواست داده اید و از آن استفاده نکرده اید و هنوز دارای اعتبار است، برای درخواست ویزای جدید امارات باید آن را از طریق آژانس مسافرتی یا کارگزار کنسل کنید.


3.    اگر از طریق شرکتی در امارات برای ویزای کار درخواست داده اید و روند درخواست ویزا در حال پیشرفت است، برای جلوگیری از ریجکتی درخواست جدید لطفا ویزای قدیمی را کنسل کنید.

تور دبی با آسمان هفتم


4.    اگر قبلا ویزای اقامت امارات را داشته اید و بدون لغو آن کشور را ترک کردید، شرکت درخواست دهنده ویزا اقامتی باید آن را کنسل کند و سپس برای ویزای توریستی جدید اقدام کند.


5.    اگر درخواست ویزای شما در نام، شماره پاسپورت و سایر مشخصات مانند تاریخ تولد، محل صدور پاسپورت و انقضا اشتباه تایپی داشته باشد، ممکن است درخواست به تاخیر بیفتاد یا رد شود.


6.    اگر کپی های اسکن شده گذرنامه یا عکس شما تار باشد، در این صورت اداره مهاجرت امارات متحده عربی ممکن است روند را رد کند یا به تاخیر بیاندازد.

نکته پایانی 


    اینها ممکن است برخی از دلایل ریجکت شدن ویزا باشند، اما به خاطر داشته باشید که مقامات مهاجرت هیچ دلیلی برای رد ویزای شما ارائه نمی دهند.

 

در ادامه می تونید این مطالب رو نیز مطالعه کنید:

هزینه های سفر به دبی

مترو دبی

تورهای پیشنهادی دبی

مهم ترین هتل های دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی