نمایشگاه ماشینهای سفارشی و لوکس دبی

نمایشگاه ماشینهای سفارشی و لوکس دبی

نمایشگاه ماشینهای سفارشی و لوکس دبی دبی


نمایشگاه ماشینهای لوکس وسفارشی دبی، آخرین طراحی و روند سفارشی‌سازی خودروهای اسپرت لوکس و همچنین شرکت‌های سفارشی‌سازی خودرو و نیز تولیدات قطعات لوکس خودرو را به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه بیش از 600 خودرو لوکس و سفارشی و پیشرفته از 37 کشور جهان در فضایی به مساحت 85 هزار متر مربع در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. برگزارکنندگان این نمایشگاه پیش‌بینی می‌کنند بیش از 100 هزار نفر از این نمایشگاه سه روزه بازدید خواهند کرد. تاریخ برگزاری 24الی 26 مارس 2023 مصادف با 4 الی 6 فروردین1402می باشد .علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

نمایشگاه ماشینهای سفارشی و لوکس دبی

در نمایشگاه خودروهای سفارشی دبی مجموعه ای از آخرین تولیدات صنعت خودروسازی را از نزدیک مشاهده خواهید کرد و با برترین برندهای خودروسازی و محصولات پیشرفته و لوکس آنها آشنا خواهید شد.همچنین علاوه بر رونمایی مدلهای جدید خودرو ،تیم های اتومبیل رانی، تولید کنندگان و فروشندگان اثاثه و لوازم داخلی و جانبی، رینگ و لاستیک، سرگرمی های داخل خودرو، صدای خودرو، نصب کننده ها وطراحی بدنه و سیستم های امنیتی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد .

تور دبی ویژه نمایشگاه ماشینهای لوکس

هیجان ماشین سواری دبی

 

 


شرکت‌های بوگاتی ، فراری ،کادیلاک، هیوندای، نیسان ،تویوتا ، جگوار ، آئودی ، فیات ، جی ام سی ، لندروور ،  بی ام دبلیو ، پورشه  بنز ، لامبورگینی ، مازراتی و فولکس واگن برخی از خودروسازانی هستند که نمایشگاه بین‌المللی دبی را برای رونمایی از جدیدترین مدل‌هایشان انتخاب کرده‌اند و هیجان‌انگیزترین خودروها را به نمایش درمیآورند که برخی از آنها برای فروش هستند و برخی برای رویاپردازی.

نمایشگاه ماشینهای سفارشی و لوکس دبی

شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند. 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی