ماشین سواری  دبی

ماشین سواری دبی

 مسابقه سرعت هیجان

 تفریح بخشی جدایی ناپذیر از سفر به دبی است. ای شهرتازه تاسیس و کوچک آنقدر جاذبه های تفریحی در خود دارد که بتواند همه سلیقه ها را راضی کند. EKart Zabeel یک فضای کارتینگ الکترونیکی سرپوشیده است که با پیروی از استانداردهای جهانی در امارات متحده عربی  شهر دبی طبقه نهم دبی مال واقع شده . EKart Zabeel برای چالش با دوستان یا یک فعالیت خانوادگی سرگرم کننده یا یک بعد از ظهر به یاد ماندنی با همکاران یا بسیار مناسب است و مطمئناً تجربه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد که به زودی فراموش نخواهید کرد، به خصوص که در فضای سرپوشیده انجام میشود ، بنابراین لازم نیست نگران آب‌وهوا یا ترافیکی باشید که سر راهتان قرار می‌گیرد.
 
ماشین سواری دبی
 
 
جهت استفاده از این پیست بایدبه صورت آنلاین بلیط الکترونیکی خودرا رزرو کنید و بعد از تکمیل فرم ثبت نام کارت الکترونیک برای تاریخ و ساعتی که رزرو کرده اید ،برای شما صادر میشود . بعد از ورود به میدان یک لباس سرهمی EKart و یک کمد در اختیار شما قرار می گیرد. در جلسه توجیهی ایمنی که توسط مربیان با تجربه انجام میشود شرکت کنید ایمنی شما اولویت اصلی در Ekart Zabeel است. مربیان در مورد نیازهای سوارکاری و عملکردهای کنترل ماشین،شما را  راهنمایی می کنند تا بدانید که چگونه با آن کار کنید و مانور دهیدو یک سواری ایمن و لذت بخش داشته باشید. این تجربه  شاد و هیجان انگیز و سرگرم کننده را ضبط کنید وبه اشتراک بگذارید .

ماشین سواری دبیقوانین

 همراه داشتن پاسپورت یا شناسه امارات در طول این فعالیت الزامی است. رانندگان باید حداقل 14 سال سن، 140 سانتی متر قد و وزن کمتر از 120 کیلوگرم داشته باشند. یک جلسه تقریبا 8 دقیقه طول ، لباس های گشاد یا کفش های باز نپوشید کفش های بسته بپوشید.  هرگونه محدودیت فیزیکی یا شرایط پزشکی از جمله،  ضعف گردن، ضعف پشت، شکستگی استخوان، بیماری قلبی، اختلالات عصبی، صرع، یا در صورت بارداری به مسئولین اطلاع دهید. رانندگان مجاز به رانندگی در شرایطی که تحت تأثیر موادی مانند الکل، دارو یا مواد مخدر هستند که ممکن است توانایی رانندگی را مختل کنند، نیستند. هر شرکت کننده ای که به صورت خطرناک رانندگی کند از مسابقه حذف می شود و هیچ مبلغی مسترد نخواهد شد. رانندگان در قبال هر گونه خسارت وارده به کارت ها و تجهیزات مسئولیت دارند . ورود ظروف یا بطری های شیشه ای غذا و نوشیدنی در میدان ممنوع است.

اسکی روی برف در دل کویر

مقرون به صرفه ترین هنلهای دبی

زمان و محل برگذاری

روزهای یک شنبه تا چهار شنبه از ساعت 16:00 تا 10:00 شب و روزهای پنج شنبه جمعه و شنبه 16تا 24 
محل: دبی مال زبیل، پشت بام در طبقه نهم، دبی، امارات متحده عربی
 
قیمت بلیط حدود 130درهم میباشد .
 
 
 
 
 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی