گشت شهری ویژه در دبی با Big Bus

گشت شهری ویژه در دبی با Big Bus

بازدید از جاذبه های دبی در یک روز

دبی بزرگترین شهر امارات متحده است که در جنوب شرقی خلیج فارس قرار دارد و جرو مدرنترین شهرهای جهان میباشد . با اینکه هزینه سفر به این شهر زیبا و لوکس کم نیست اما توصیه میشودحداقل یکبار از آن دیدن کنید چراکه مهیج ترین تفریحات و زیبا ترین جاذبه ها که در دنیا نمونه آن را نمیتوان یافت ،به صورت یکجا در این شهر جمع آوری شده . اما جهت بازدید و استفاده از همه این جاذبه ها نیاز به زمان زیادی دارید . شما میتوانید باخرید بلیط گشت شهری بیگ باس که بزرگترین برگزار کننده گشتهای شهری با اتوبوس های رو باز در جهان هست از بیشتر جاهای دیدنی دبی بازدید کنید .

جهت رزرو بلیط بیگ باس و تورهای آبشنال دبی و همچنین خرید بلیط هواپیما با آسمان هفتم همراه باشید .

گشت شهری ویژه با بیگ باس

 کشتی تفریحی لوتوس دبی

بزرگترین شهر بازی سرپوشیده جهان

اتوبوسهای بیگ باس به صورت دو طبقه است که طبقه اول به صورت بسته و دارای کولر و طبقه دوم به صورت روباز میباشد و شما میتوانید دید بی نظیری از کلیه نقاط شهر داشته باشید. داخل اتوبوسهای بیگ باس هدفون هایی وجود دارد که در مورد شهر دبی و جاذبه های آن توضیحاتی را به 12 زبان رایج دنیا پخش میکند .گردشگران با این تور،فرهنگ و تاریخ دبی را در کنار پیشرفته ترین و مدرنترین معماری دنیا مشاهده میکنند.

تور شهری بیگ باس به صورت یک روزه ، دوروزه ، و پنج روزه در سه مسیر قرمز  سبز  آبی برگزار میشود. این اتوبوسها در 50 ایستگاه توقف دارندکه همگی در نزدیکی جاذبه های دبی است و به شما امکان تماشا و بازدید از تمام  جاذبه های بی نظیر دبی  را میدهد .

 شما می توانید در هر یک از  ایستگاه های این خطوط که  مایل بودید پیاده شوید و پس از بازدید از جاذبه و مکان مورد نظر به ایستگاه برگشته و بوسیله اتوبوس های بعدی که هر 20 دقیقه حرکت می کنند،سفر خود را به سایر نقاط شهر ادامه دهید پس جای هیچ گونه عجله کردن و نگرانی برای شما نیست . همچنین جهت اطلاع از  ساعات ، ایستگاهها ،مسیر های حرکت بیگ باس دبی و نقاط دیدنی در مسیر میتوانید از (وب سایت رسمی Big Bus) استفاده کنید .

گشت شهری ویژه با بیگ باس

پارک آبی یاس ابوظبی

آکواریم و باغ وحش زیر آب دبی

بازدید های رایگانی در گشت شهری روزانه بیگ باس در مسیرهای مختلف وجود دارد که جهت استفاده از آنها کافیست بلیط بیگ باس تور را به مسئول مربوطه نشان دهید

گشتهای رایگان بیگ باس

۱) قایق سواری در ایستگاه شماره ۱۲ مسیر قرمز رنگ که ساعت شروع بکار این قایق ها از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۷:۳۰ می باشد

۲) بازدید رایگان از ۱۰ موزه شامل:

موزه دبی (ایستگاه شماره ۵ مسیر قرمز رنگ)                  خانه شیخ سعید آل مکتوم حاکم سابق امارات (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)
موزه سکه (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)                   موزه شتر(ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)

 موزه معماری سنتی (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)     موزه اسب (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)
 موزه میراث فرهنگی (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)     موزه مدرسه Ahmadiya (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)

موزه شاعر Al-Oqaili (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)     موزه شهرداری (ایستگاه شماره ۹ مسیر قرمز رنگ)

۳) اتوبوس آبی دبی مارینا شروع بکار این اتوبوس آبی از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می باشد و برای سوار شدن می بایست به ایستگاه

شماره ۲۹ (Dubai Marina Mall) بروید.

مسیرهای گشت شهری بیگ باس  به گونه ای طراحی شده اند که شما را در زمان صرف ناهار و یا شام در نزدیکی  بهترین رستوران ها و کافه های دبی پیاده کنند.

بلیط بیگ باس دبی جهت کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 سال به بالا حدود 280 درهم میباشد .

   

 

 

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی