تجربه ای بی نظیر با کشتی تفریحی لوتوس دبی

تجربه ای بی نظیر با کشتی تفریحی لوتوس دبی

 کشتی لوتوس دبی

دبی یکی ازشهرهای توریستی ، لوکس و زیبا میباشد که همه ساله میلیونها گردشگر آنجا را مقصد سفر خود انتخاب میکنند . با توجه به تفریحات جذاب و سرگرمیهای فوق العاده ای که برای تمامی سنین طراحی شده   این شهر  بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است . یکی از بهترین وپرطرفدارترین تفریحات تور دبی ،سفر با کشتی  لوتوس است .

بلیط این تفریح به یادماندنی را میتوانید با بهترین قیمت از آسمان هفتم تهیه کنید

کشتی لوتوس دبی

اسکای ویوز دبی

موزه آینده دبی

شرکت لوتوس سه کشتی تفریحی لوکس و لاکچری در دبی دارد که در 2 شیفت ویژه عصر و ویژه شب فعالیت میکنند . مدت زمان سفر با این کشتی حدود 3 ساعت است . زمان سوار شدن ویژه شیفت عصر ساعت 15:15 دقیقه و زمان سوارشدن ویژه شیفت شب ساعت 18:45 دقیقه میباشد که از منطقه دبی مارینا شروع میشود ودر طول مسیربسیاری از  نقاط دیدنی این شهر مانند   چرخ فلک عین دبی ، جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس را مشاهده میکنید و در نهایت به مارینا باز میگردید . ضمناً علاوه بر اینکه از تفریحات مهیج این کشتی استفاده میکنید، انواع  غذاها را با بهترین کیفیت به همراه انواع نوشیدنی در رستوران 5 ستاره بین المللی میتوانید سرو کنید و در کنار خانواده  از مناظر زیبای خلیج فارس لذت ببرید .

کشتی لوتوس دبی

تورهای پیشنهادی دبی

نمایشگاه اکسپو دبی

 امکانات تفریحی کشتی لوتوس 

 چندین منطقه سرگرم کننده درنقاط مختلف این کشتی قرار دارد که خانواده ها میتوانند لحظات خوشی را در کنار یکدیگر شاد باشند. میتوان به سینما  استخر  جکوزی  اتاق دوش  سالن استراحت  سکوی مهمانی  سالن جلسات و .... اشاره کرد

هزینه بلیط کشتی تفریحی لوتوس  برای کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 سال به بالا حدود 270 درهم میباشد

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی