Dinner in the Sky Dubai یک رستوران غیر معمول و لاکچری

Dinner in the Sky Dubai یک رستوران غیر معمول و لاکچری

Dinner in the Sky در اوج آسمان با اوج هیجان

اگر به دنبال ساعاتی  هیجان انگیز و غیرمعمول هستید رستوران خود را در آسمان دبی رزرو کنید. Dinner in the Sky که در فهرست 10 رستوران غیرمعمول جهان انتخاب شده است، یکی از منحصر به فردترین تجربه های غذاخوری است. در Sky Dive Dubai، یک میز توسط جرثقیل به ارتفاع 50 متر در آسمان دبی آویزان شده است، در حالی که شما از مناظر منحصر به فرد دبی و غذاخوری مجلل لذت می برید. برای رزرو صندلی این رستوران و همچنین خرید تور دبی به سایت آسمان هفتم مراجعه کنید .

Dinner in the Sky Dubai یک رستوران غیر معمول و لاکچری

مجله گردشگری آسمان هفتم

سیاره سبز دبی

بهترین چیز در موردDinner in the Sky این است که طیف وسیعی از گزینه ها و منو های 5 ستاره را در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه نام رستوران Dinner in the Sky است، به این معنی نیست که فقط می توانید از شام لذت ببرید. شما می توانیداز یک تجربه هیجان انگیز و منحصر به فرد ناهار یا شام یا یک استراحت عصرانه برای چای لذت ببرید  .

پارک آبی وایلد وادی دبی

تورهای داخلی و خارجی

تولدها، سالگردها و مهمانی های خانوادگی و دوستانه میتواندبه یک سورپرایز ویژه و تجربه ای فراموش نشدنی در آسمان تبدیل شود .ظرفیت این رستوران 22 نفر است و از بالاترین حد استاندارد و ایمنی ساخته شده است . Dinner in the Skyهر سال از ماه نوامبر (آبان) تا می (اردیبهشت) به روی عموم مردم بازگشایی می شود و دلیلش هم مساعد بودن شرایط آب و هوایی است. مدت زمانی که برای صرف شام و ناهار در این رستوران خواهید داشت، ۱۰۰ دقیقه بوده و برای عصرانه نزدیک به ۹۰ می باشد.

Dinner in the Sky Dubai یک رستوران غیر معمول و لاکچری

آدرس و نحوه دسترسی

  امارات متحده عربی- دبی - اتوبان شیخ زائد،خیابان السیاحی-دبی مارینا -skydive

دسترسی از طریق سیستم حمل ونقل عمومی مانند مترو دبی  تاکسی و یا حتی قایق میتوانید خود را به رستوران رسانید .با مترو در ایستگاه Sobha Reality پیاده شوید و با ۲۰ دقیقه پیاده روی به اینجا برسید . ساعت پذیرایی همه روزه 14 الی 23 .

معرفی محله های دبی

مهمترین هتل های دبی

قوانین

  • زنان باردار مجاز به تجربه رستوران معلق دبی نیستند.
  • برگزارکننده ممکن است به دلیل آب و هوای نامناسب، موقعیت‌های خطرناک یا هر دلیل دیگری که خارج از کنترل باشد، برنامه را به تاخیر بیاندازد و یا لغو کند.
  • میهمانان برای شرکت در مراسم شام در آسمان باید حداقل قد ۱۱۰ سانتی متر را داشته باشند.
  • اگر میهمانان زیر ۱۴ سال سن دارند، باید با یک بزرگسال باشند. (بزرگسال باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد).
  • توصیه می شود حداقل ۲۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده، در محل حاضر شوید. اگر در ورود شما تاخیری وجود داشته باشد و سکو بلند شده باشد، برگزارکننده سکو را برای شما پایین نمی آورد و صندلی شما به طور خودکار (بدون بازپرداخت وجه) لغو می شود.
  • به شما توصیه می شود متناسب با آب و هوا لباس بپوشید. لطفاً توجه داشته باشید که در ارتفاع ۵۰ متری باد می تواند شدیدتر باشد و دما می تواند کمتر از حد معمول باشد.
  • اگر آلرژی غذایی دارید، لطفاً از قبل اعلام کنید.

قیمت بلیط Dinner in the Sky جهت ناهار  حدود 620 و قیمت بلیط جهت شام حدود 700 درهم میباشد .

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی