سیاره سبز ( جنگل استوایی دبی )

سیاره سبز ( جنگل استوایی دبی )

سیاره سبز

جاذبه ها و دیدنیهای بسیار زیاد دبی باعث شده که توریستها و بازدید کنندگان فراوانی همه ساله به این شهر لوکس و زیبا سرازیر شوند .یکی از این جاذبه های فوق العاده سیاره سبز دبی است .سیاره سبز ، یک جنگل دست ساز استوایی سرپوشیده است که در سپتامبر 2016  در دبی افتتاح شد وبیش از 3000 گونه از گیاهان و حیوان را در خود جای داده و برای گرد هم آوردن علم طبیعت طراحی شده است .دنیای کاملاً جدیدی از گیاهان و جانوران عجیب و غریب را در این جنگل استوایی که به صورت عمودی طراحی شده ،میتوانید مشاهده کنید ودر مورد آن کاوش کنید . جهت آشنایی بیشتر با این سیاره و رزرو بلیط  و خرید تورهای متفاوت دبی با آسمان هفتم همراه باشید .

سیاره سبز جنگل استوایی دبی

جنگلی سبز در دل بیابان

شما میتوانید در این جنگل انواع خزندگان و مورچه ها را از نزدیک مشاهده کنید و با تنبل‌های خواب‌آلود ملاقات کنید واز خفاش‌ها درغارهایشان دیدن کنید، به پیراناهای گرسنه غذا بدهید، میمون‌ها و سنجابهای چابک را ببینید، و طوطی‌های رنگارنگ و پرندگان استوایی را در این تجربه واقعاً منحصربفرد تماشا کنید. . این گنجینه فوق العاده لحظات هیجان انگیزی و خاطره سازی را را برای همه افراد کنجکاو و ماجراجو، پیر و جوان و .... رقم میزند .

مجله گردشگری آسمان هفتم

تورهای خارجی لوکس با آسمان هفتم

مقرون به صرفه ترین هتلهای دبی

سقف وسایه بان این زیستگاه بارانی در ارتفاع حدود 45 متری قرار دارد که با تکنولوزی و فن آوریهای روز دنیا طراحی شده و با جذب نور و حرارت خورشید محیطی استوایی با رطوبت بالای 70 درصد تولید میکند .سالانه بیش از 3 متر باران در این جنگل می‌بارد و شرایط زندگی عالی را برای انواع حیوانات فراهم می‌کند. بزرگترین درخت مصنوعی جهان با ارتفاع 25 متر در مرکز این گنبد قرار دارد و گیاهان طبیعی بسیار زیادی روی آن کاشته شده است .از جمله موجودات دیگر که در این سیاره به چشم شما میخورد ، میتوان به کروکودیل ، سوسمار ، مارهای سبز ، جوجه تیغی و .... اشاره کرد .

سیاره سبز ( جنگل استوایی دبی )

 بزرگترین قاب عکس روی زمین

پارک آبی آتلانتیس دبی

آدرس و ساعات کار

دبی جمیرا  سیتی واک  تقاطع جاده الوصل و جاده صفا ساعت کاری – 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (همه روزه)

 

قوانین

  • همراه داشتن غذا و نوشیدنی داخل مجموعه ممنوع می باشد.
  • کودکان 3 تا 12 سال امکان استفاده از بلیط کودک را دارند.
  • کودکان باید توسط یک بزرگسال همراه باشند
  • خوردن غذا و نوشیدنی در داخل پارک ممنوع است.
  • سیاره سبز این حق را برای خود محفوظ می دارد که به طور موقت این مرکز را به منظور نگهداری یا رویدادهای خصوصی بدون اطلاع قبلی یا هرگونه غرامت ببندد.
  • سیگار کشیدن در داخل پارک ممنوع است.
  • برای سلامت و ایمنی گیاهان و حیوانات ما، لطفا از دست زدن، دست زدن، تغذیه یا آزار این گونه های حساس خودداری کنید.
  • لطفا بدون فلش سلفی و عکس بگیرید.
  • آخرین ورود به پارک ساعت 17:00 است.

قیمت بلیط برای کودکان تا 3 سال رایگان و برای 3تا 12 سال حدود 140 درهم و برای 12 سال به بالا حدود 150 درهم میباشد .

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی