نمایشگاه قایق دبی

نمایشگاه قایق دبی

نمایشگاه بین المللی قایق دبی

نمایشگاه بین المللی قایق دبی که بیش از دو دهه پیش به راه افتاد، شهرت خود را به عنوان یکی از غیرقابل گذشت ترین رویدادهای دریایی منطقه به دست آورده است. این نمایشگاه سوپرقایق های لوکس و بهترین صنایع دستی تفریحی را از سراسر جهان به نمایش می گذارد و به خریداران، فروشندگان و علاقه مندان به قایق سواری فرصتی برای دیدن جدیدترین و بهترین ها در بازار می دهد.

در این نمایشگاه نه تنها قایق های پر زرق و برقی را خواهید دید که در امتداد اسکله پهلو گرفته اند، بلکه فرصتی خواهید داشت که جدیدترین فناوری و طراحی قایق بادبانی نمایش داده شده را کشف کنید. جهت خرید یا رزرو تورهای نمایشگاه دبی با آسمان هفتم همراه باشید .

نمایشگاه قایق دبی

نمایشگاه بین المللی قایق میزبان غرفه دارانی از بیش از 54 کشور جهان است و بیش از 25000 بازدید کننده از سراسر جهان از این نمایشگاه بازدید می کنند .در این نمایشگاه انواع محصولات سرگرمی دریایی با نام 800 برند، و همچنین قایق های خورشیدی و برقی به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه قایق دبی با مجموعه خیره کننده از قایق های تفریحی و جاذبه های ممتاز دریایی و محصولات لوکس در مدت زمان 5 روز از تاریخ 1 الی 5 مارس 2023 مصادف با 10الی 14 اسفند 1401 در بندر دبی که بزرگترین اسکله دریایی در منطقه است برگزار می شود .

تورهای متنوع دبی با آسمان هفتم

بالن سواری برفراز صحرای دبی

بندر دبی یک مجموعه اسکله مجلل و لوکس است که بین پالم و بلو واتر دبی قرار دارد. امکان توقف ۱،۱۱۰ قایق  تفریحی از هر ابعاد در این بندر وجود دارد. مارینا غربی میزبان قایق های بادبانی از اندازه ۱۲ متر تا ۴۰ متر، مارینای شمالی میزبان قایق های بادبانی تا ۷۰ متر و مارینای شرقی میزبان قایق های بادبانی با اندازه ۱۶۰ متر خواهد بوداین منطقه انحصاری بزرگترین قایق‌های تفریحی را در این نمایشگاه گرد هم می‌آورد و فرصتی عالی برای دیدن آخرین پیشرفت‌ها در دنیای سوپرقایق‌ها است. ارزش کلی سوپر قایق های به نمایش درآمده در این رویدادبیش از ۲٫۶ میلیارد درهم تخمین زده شده است.

نمایشگاه قایق دبی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

می توانید برای اطلاعات تخصصی تر به سایت نمایشگاه مراجعه کنید.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی