بالن سواری بر فراز  دبی

بالن سواری بر فراز دبی

 بالن سواری یک رویای واقعی

برای آن دسته از رویاپردازان و ماجراجویان که به دنبال یک سورپرایز ویژه و لوکس هستند تور بالن سواری در دبی پیشنهاد میشود .مناظر خیره کننده و ماورایی در سراسر منطقه حفاظت شده صحرای دبی، آن را به یکی از  برترین وپرطرفدارترین نقاط جهان برای لذت بردن از بالن سواری تبدیل کرده است. اگر به دنبال این هستید که این هیجان را یک بار در زندگی تجربه کنید میتوانید از طریق رزرو بلیط و تورهای متنوع دبی با آسمان هفتم همراه باشید .
 
بالن سواری بر فراز  دبی
 
 
این تفریح هیجان انگیز سحر گاه و قبل از طلوع خورشید آغاز می شود. هنگامی که به محل میرسید مشاهده میکنید که چگونه این بادکنک غول پیکر باد میشود و آماده پرواز میشود . به دستورالعمل های ایمنی خلبان گوش دهید و سپس سوار این غول رنگی شوید و آرام آرام  به سمت آسمان اوج بگیرید.  سبد آن حداکثر 20 نفر را در خود جای می دهد. با بلند شدن بالن  در سراسر منطقه حفاظت شده و شگفت انگیز دبی پرواز خواهید کردو مجذوب گیاهان و جانوران بیابان  خواهید شد. از ارتفاع بیش از 1000 پا، به شترها و غزال هایی که آزادانه در بیابان سرگردان هستند نگاه کنیدواز مناظر خیره کننده طلوع خورشید و چشم انداز دیدنی دبی شگفت زده شوید.
 
بالن سواری بر فراز  دبی
 
احساس خواهید کرد که در رویا هستید و به آرامی از کنار بیابان عبور می کنید. لذت بردن از بالن سواری بر فراز یکی از جادویی ترین مکان های روی زمین، تجربه ای است که نباید از دست داد.رنگ ها و مناظر متنوع پرواز با بالن عکس های زیبا و خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد این مناظر شگفت‌انگیز و آرام، کاملاً در تضاد با مناظر شلوغ دبی است که فقط 30 کیلومتر دورتر است. پس از پرواز، به آرامی و ایمن به زمین فرود می آیید.
 
قیمت بلیط جهت کودکان تا 11 سال رایگان و از 11 به بالا حدودا بین 1020 تا 1360 درهم میباشد که بستگی به نوع بسته انتخابی میباشد
 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی