موزه مادام توسو، شخصیت های مشهور جهان در یک موزه

موزه مادام توسو، شخصیت های مشهور جهان در یک موزه

  • موزه مادام توسو دبی

 مادام توسو یک موزه خارق العاده و گیج کننده است که در  14 اکتبر سال 2021 در شهر دبی افتتاح شد . این موزه برای اولین بار در اواخر دهه 1830 در لندن یافت شد و آغاز فروتنانه آن با یک مجسمه ساز فرانسوی به نام ماری توسو آغاز شد که در کار خود فوق العاده بود. با گذشت سالها، محبوبیت موزه موم افزایش یافت و اکنون به یکی از پربازدیدترین مکان ها در جهان تبدیل شده است.

این موزه امروزه در شهرهایی چون لاس وگاس، واشنگتن، آمستردام، دهلی، برلین و استانبول نیز شعبه دارد .،  شما می توانید جهت سفر و بازدید از این موزه ، بلیط و  تور دبی را  از آسمان هفتم ،با قیمت پایین ترتهیه کنید و مقدار زیادی در هزینه های خودصرفه جویی کنید .

شخصیتهای مشهور جهان در یک موزه

24 ساعت در دبی

10مکان برتر جهت عکاسی در دبی

 

در این موزه ، شما این فرصت را خواهید داشت که هیجان حضور در کنار چندین شخصیت مشهور جهان را داشته باشید . مناطق زیادی با بیش از 60تندیس مومیایی در این موزه وجود دارد که می توانید بامجسمه های مورد علاقه خود مانند جاستین بیبر، کایلی جنر و بسیاری دیگر روبرو شوید. مناطقی مانند فیلم، رسانه،ورزشی، مهمانی موسیقی، مد، فیلم، رهبران جهان و بسیاری موارد دیگر  که مطابق با بخشی که به آن می‌روید، مجسمه‌های مومی را در خود جای داده است .

 

فرودگاه های بین المللی دبی

شگفتیهای مترو دبی

 

جالب است بدانید تعدادی از این تندیسها مانند اشخاص مشهوری چون دونالد و ملانیا ترامپ، تام کروز و جکی چان، ریحانا، ویل اسمیت، بلقیس احمد فتحی، محمد عساف، مایا دیاب و نانسی عجرم برای اولین بار در ابعاد واقعی ساخته شده اند و شما میتوانید در این موزه با آنها عکس یادگاری بگیرید .

شخصیتهای معروف جهاندر یک موزه

قوانین و مقررات

  • امکان ورود مجدد پس از خروج از موزه وجود نخواهد داشت.
  • کودک زیر ۳ سال بدون هزینه می تواند وارد موزه شود. بلیط کودک باید برای سنین ۳ تا ۱۱ سال تهیه شود و از ۱۲ سال به بالا بزرگسال محسوب می گردد.
  • بلیط های خریداری شده غیر قابل بازگشت و غیرقابل انتقال به غیر می باشد.
  • کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال حتما باید با یک فرد بزرگسال بالای ۱۸ سال وارد موزه شوند.
  • بازدید کنندگانی که دارای بیماری فشار خون و بیماری قلبی می باشند پیش از ورود به پرسنل موزه این موضوع را اطلاع دهند.
  • سیگار کشیدن در موزه ممنوع می باشد.
  • ورود هرگونه حیوانات به موزه ممنوع می باشد.
  • ورود مواد غذایی و نوشیدنی به موزه ممنوع می باشد.
  • مراقب اشیا قیمتی خود باشید زیرا موزه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت.

دسترسی و قیمت بلیط

موزه مادام توسو دبی در منطقه مارینا جزیره بلو واترز  مرکز خرید بلو واترز در کنار «عین دبی»، بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک جهان، قرار دارد

با مترو به ایستگاه DMCC رفته و سپس با ۲۰ دقیقه پیاده روی به محل میرسید

هزینه بلییط مادام توسو  دبی جهت کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 سال تا11 سال  حدود 150 درهم و 11 سال به بالا  حدود 160 درهم میباشد .

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی