جایروکوپتر کیش

جایروکوپتر کیش

پروازی هیجان انگیز بر فراز خلیج فارس

همانطور که می دانید جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب است که ظرفیت پذیرش گردشگران زیادی را از سراسر دنیا دارد. افرادی که خواهان یک سفر دلچسب توام با آرامش و هیجان هستند می توانند به این جزیره ی زیبا با آب های نیلگون سفر کنند. این جزیره دارای طیف وسیعی از سرگرمی ها است که توانایی پوشش سلیقه های افراد مختلف را دارا می باشد.

تور کیش با آسمان هفتم

بسیاری از گردشگران دوست دارند تفریحات هیجان انگیزی را تجربه کنند. این تفریحات به وسیله ی تجهیزات متنوع و مختلفی انجام می شوند. یکی از این تفریحات شگفت انگیز و ویژه جایروکوپتر کیش است. شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.


جایروکوپتر کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش 

مراکز پر بازدید جزیره کیش

پاراسل کیش

جایروکوپتر یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در جزیره کیش بوده که با پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس به آن دست می یابید. هواپیماهای ملخ بالا یا جایروکوپتر یا همان هلیکوپتر دو نفره، مانند یک هواپیما پرواز می‌کند و تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما میباشد که به شما فرصت تجربه هیجان پرواز را می دهد.

می توانید زیبایی های جزیره مرجانی کیش را از منظری متفاوت تماشا کنید و لذت ببرید. جایروکوپتر یکی از امن ترین وسایل پرواز است. این وسیله به طور منظم سرویس و پیش از هر پرواز با حساسیت زیاد چک می شود. خانم ها و آقایان می توانند هم به صورت تک نفره و هم دو نفره از جایروکوپتر استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش