شهر بازی هایلند کیش

شهر بازی هایلند کیش

معرفی شهربازی هایلند کیش

جزیره کیش دارای جاذبه های تفریحی زیادی است که در سال های اخیر تعداد این جاذبه ها به شدت افزایش یافته و روز به روز بر تعداد این مکان ها افزوده می شود، معمولا گردشگران برای تفریح ​​به این جزیره سفر می کنند.

تور کیش با آسمان هفتم

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز و زمستان است زیرا در این فصل هوای طوفانی و گرمای طاقت فرسا وجود ندارد. مکان های تفریحی زیادی در این جزیره وجود دارد که باعث می شود سفری پر از خاطرات خوش داشته باشید.

از جمله این تفریحات، شهربازی هایلند کیش با امکاناتی مناسب برای تمامی سنین یکی از محبوب ترین تفریحات کیش در بین گردشگران است. شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

شهر بازی هایلند کیش

این شهربازی در فروردین 1378 در زمینی به مساحت 3 هکتار راه اندازی شد که با بیش از 60 بازی مهیج و سرگرم کننده در فضای باز و سرپوشیده، مکان مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و بزرگسالان است.

تنها شهربازی مدرن و پیشرفته کیش را می‌توان با انواع بازی‌های کامپیوتری، مکانیکی و الکترونیکی هیجان‌انگیز و پرماجرا با امتیاز تجربه کرد.

تم پارک سنتر کیش

غواصی در جزیره زیبای کیش

هتل پانوراماکیش

هایلند پارک امکانات متنوعی برای گردشگران دارد که به وسایل بازی محدود نمی شود. با توجه به این تنوع امکانات، این مجموعه یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جزیره توریستی کیش به حساب می آید.

در این مجموعه و فضای سبز آن علاوه بر انواع وسایل بازی و سرگرمی فراوان و مدرن، کافه و رستوران نیز وجود دارد پس خود را به تجربه یک طعم دلپذیر در کنار خانواده یا دوستان خود دعوت کنید.

برای رفتن به شهربازی هایلند باید بعد از رسیدن به جزیره کیش، به‌سمت غربی جزیره بروید و خودتان را به میدان امیر کبیر و بلوار خلیج فارس برسانید. سپس وارد پارک‌شهر شوید. شهربازی هایلند کیش در مرکز این پارک واقع شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش