تم پارک سنتر پرطرفدار کیش

تم پارک سنتر پرطرفدار کیش

تم پارک سنتر کیش (ژوراسیک - دارگون - مجیک پارک)

تم پارک سنتر کیش، بزرگترین ژوراسیک ورلد و دراگون پارک سرپوشیده در منطقه است که شامل تنوع زیادی از دایناسورهای متحرک همراه با تم های اختصاصی و نیز انواع اژدها در ابعاد بزرگ و باافکت های بی نظیر است که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده است.

تور کیش با آسمان هفتم

تم پارک سنتر کیش یکی از جدیدترین و به روزترین مراکز تفریحی جذاب کیش می باشد. این پارک به عنوان مرکز تفریحات و سرگرمی جزیره کیش از 5 فروردین سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از بهترین تفریحات کیش تبدیل شده است. شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

تم پارک سنتر کیش (ژوراسیک - دارگون - مجیک پارک)
در این مجموعه علاوه بر سفر در زمان، قوانین علمی جا افتاده در ذهن شما نیز تغییر خواهد کرد! ژوراسیک پارک یک تم پارک علمی مناسب تمام سنین کودکان، نوجوانان، میانسالان و حتی سالمندان عزیز است که در ساختمان نماد کیش روبروی کشتی یونانی در جزیره کیش قرار دارد. مساحت این مجموعه حدود 3200 متر بوده و دارای 3 پارک اصلی می باشد.

جایرو کوپتر کیش

کشتی تفریحی اوستا کیش

فلای بورد کیش

پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش که بخش دایناسورهاست و شما با موجودات ما قبل تاریخ به شکل خیلی طبیعی آشنا خواهید شد. دراگون پارک کیش نیز به عنوان پارک اژدها شناخته می شود که شما با این موجودات نیز آشنا خواهید شد. سومین مجموعه که همان مجیک پارک کیش است بخش جذاب برای عکاسی در لوکیشن های خطای دید و آینه ای و وارونه می باشد که شدیدا توصیه می شود.

بخشهای مختلف مجیک پارک

  • اتاق سلفی روم (selfie-room): اتاق های تک رنگ مناسب برای عکاسی سلفی.

  • اتاق های وارونه: 90 درجه دارای چرخش بوده و انگار روی سقف هستید یا روی دیوار هستید.

  • اتاق perspective: عکسی که میگیرید گویی فرد همراهتان بسیار کوچک تر از شماست.

  • اتاق خواب دیواری: ایستاده عکس میگیرید ولی انگار در تختتان خوابیده اید.

  • اتاق سیاه و سفید: یک کافه زیبا است که انگار شما در آن کافه هستید.

  • قسمت black light که با نور UV کار شده و فضای جنوب کشور در آن بصورت 360 درجه کار شده است.

تم پارک سنتر کیش (ژوراسیک - دارگون -مجیک پارک)

در کنار بخشهای اصلی تم پارک سنتر کیش، مجموعه موزه هنری با رویکرد جزیره زیبای کیش، کارگاه آموزشی و آمفی تئاتر حرفه ای دارای برنامه های بسیار جذاب و در عین حال آموزنده برای همه اعضای خانواده، بخش‌های متنوعی نظیر فروشگاه ، کافه و رستوران ، فروشگاه های تخصصی عکاسی و محصولات مرتبط ، فضاهای عمومی نظیر سالن انتظار و نظایر آن وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش