فلای بورد کیش

فلای بورد کیش

تفریحی جذاب و مهیج

فلای بورد کیش یکی از ورزش های آبی متفاوت ،مهیج و جدید است که به وسیله آن شناور شدن روی آب ، پرواز کردن ، شیرجه زدن و حرکتهای مارپیچ درون آب را در اوج هیجان و آدرنالین میتوانید تجربه کنید. این بازی برای تعادل روی آب نیاز به واکنش و تصمیم گیری سریع دارد. با این تفریح جذاب شما حس واقعی پرواز را دارید به نحوی که دریا زیر پای توست و از آن بالا می توانی شهر را ببینی.

مسافرت به جزیره زیبای کیش با تورهای متفاوت آسمان هفتم

مجله گردشگری آسمان هفتم

غواصی در جزیره زیبای کیش

تجربه اسکی و برف بازی در جزیره کیش

 فلای برد کیش

پارک آبی اوشن کیش

اسکوتر زیر دریای کیش

فلای بورد با موتور جت بسیار قوی که دارد و با فشار آب توسط شلنگ بزرگی که در مرکز آن است می تواند فرد را تا ارتفاع 10 متری به هوا ببرد، بنابراین می توانید اوج بگیرید و پرواز کنید . وقتی که در ارتفاع قرار گرفتی، آن وقت است که اگر تمرین داشته باشی و عضلاتت را ورزیده کرده باشی می توانی در آسمان حرکاتی نمایشی نیز انجام دهی؛ چرخ زدن، بالا و پایین رفتن و شیرجه زدن در آب، لذت فلای بورد کیش را دو چندان می کند. البته نباید فراموش کنید که این حرکات نمایشی همه با کمک نیروی آب است، ورزشکار تنها باید خود را با آن نیرو هماهنگ کند. آسمان هفتم مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی

فلای برد کیش

این فعالیت توسط فرانسوی‌ها در سال 2011 ثبت شده است. کار با فلای بورد کار سختی نیست در ابتدا مربیان شما را راهنمایی میکنند و به طور متوسط ​​بین 5 تا 15 دقیقه زمان میبردتا شما بتوانید با تسلط فرمان در دست بگیریدو خود را کنترل کنید اما پس از آن دیگر به هیچ وجه از آن پیاده نخواهید شد.هر چه بیشتر تمرین داشته باشی و عضلات قوی تری داشته باشی بهتر می توانی تعادل خود را حفظ کنی و حرکات نمایشی انجام دهی. با این حال همه میتوانند از این تفریح برخوردار شوند. تنها بالا رفتن و سقوط کردن در آب برای خودش هیجان زیادی دارد.

 

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش