پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن یک پارک آبی روباز به مساحت 5.6 هکتار در یکی از بهترین مکانهای گردشگری ایران یعنی جزیره کیش واقع شده است. این اولین پارک اقیانوسی و اولین پارک آبی بدون سقف ایرانی در فضای باز است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید در ژانویه سال 2017ساخته شده است. راز قلعه خورشیددرواقع داستان دزدان دریایی است که با علامت کاپیتان به جزیره حمله می کنند و به دنبال گرفتن بخشی از خورشید هستند، اما پولاد، ماهان و باشو که سه برادر بودند در مقابل آنها ایستاده و مقابله می کنند. برای معرفی بیشتر این پارک آبی فوق العاده با آسمان هفتم همراه باشید.

پارک آبی کیش اوشن

پارک‌های آبی محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی در جهان هستند زیرا برای افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند شادی و نشاط  و آرامش را به ارمغان می‌آورند.این پارک دارای 13 وسیله سواری است که به صورت آهسته سوار و تند سوار میباشد . در قسمت آهسته سوار می‌توانید با لوله‌های رنگارنگ در رودخانه مصنوعی راشین، پارک آبی اقیانوس را دور بزنید. در این قسمت موارد دیگری مانند جکوزی دینگو، سرسره، استخر و ابزار مخصوص کودکان وجود دارد. اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید باید به سراغ تند سواران بروید. در قسمت آناکوندا می توانید سوار تیوپ سه نفره شوید و از سواری در تیوپی به طول 170 متر لذت ببرید. همچنین باید موج سواری را در قسمت مجاب با آخرین تکنولوژی تجربه کنید. گردابی وجود دارد که می توانید از ساحل مصنوعی آن لذت ببرید و در فضایی زنده ای با آب تمیز و شفاف در دریاچه سونامی موج بزنید.اگر هیجان و آدرنالین بیشتری را نیاز دارید میتوانیدیکی از بلندترین رایدهای منطقه به نام پیچالوپ با ارتفاع 24 متر را انتخاب کنید.

تورهای جذاب کیش با آسمان هفتم

تفریحات رایگان کیش

مکانها تاریخی کیش

چهار استخر و یک آبگرم دو رستوران، چهار ایستگاه نوشیدنی و کافی شاپ ، مرکز ماساژ و دو منطقه خرید نیز از مناطق دیگر این مجموعه میباشد .در این مناطق انواع فست فود، نوشیدنی، و فروشگاه های لوازم شنا و لوازم جانبی وجود دارد. میهمانان پول خود را در مچ بندهای مغناطیسی خود واریز می کنند و برای خرید غذا و نوشیدنی سو غات و ...به عنوان کیف پول در پارک استفاده میکنند. وجوه استفاده نشده روی مچ بند به مهمان بازگردانده می شود.

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش