مکان های تاریخی کیش

مکان های تاریخی کیش

مکان های تاریخی کیش

این قسمت مورد توجه مسافرانی است که به فرهگ و هنر و تاریخ علاقه مندند و تنها برای خرید و مکان های مدرن به کیش نمی آید.  در این مطلب آسمان هفتم شما را جاذبه های باستانی این جزیره آشنا می کند.


معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش
آشنایی با پارک دلفین‌های کیش
کشتی یونانی کیش


تهران قدیم کیش

یکی از پروژه های در حال ساخت در جزیره کیش، تهران قدیم است که قرار است تداعی کننده فضای لاله زار و تئاتر ها و سینماهای آنجا باشد. در این مجموعه همچون نسخه اصلی آن مجموعه ای از سینماها و تئاترها و موزه ها راه اندازی شوند.

آب انبار سنتی کیش

بنای این مکان که  تداعی گر بادگیرهای یزد است و در سال 1372 ساخته شد. این بنا در کنار شهر حریره است و بازدید از آن برای عموم رایگان است. 

آّب انبار سنتی کیش
 

گذر هرمندان کیش

به پاس قدردانی از هنرمندان و بزرگان این مرز و بوم گذرگاهی از تندیس های این افراد در کیش وجود دارد که حین پیاده روی و لذت از محیط و آب و هوای جزیره می توانید زندگینامه این بزرگان را مطالعه نمایید و با دست اورد ایشان بیشتر آشنا شوید. 


گذر هنرمندان کیش

روستای باغو کیش

در کنار این شهر مدرن تنها روستای باقی مانده از دوران قدیم کیش و بافت بومی آن، روستای باغو است. خانه ها و بافت این روستا همچنان حالت گذشته خود را حفظ نموده اند.

گشت جزیره با اتوبوس های روباز

درخت سبز کیش

سافاری جزیره کیش

 

خانه مردم شناسی کیش

برای آشنایی با زندگی بومیان کیش می توانید از خانه مردم شناسی این جزیره که در منطقه و بافت قدیمی آن موجود است دیدن نمایید.  دیدن این مکان در کنار برج های سر به فلک کشیده و پاساژهای مدرن خالی از لطف نیست.

شهر باستانی حریره

شهری آباد و با ویژگی های خاص که خرابه های آن از گذشته های دور باقیمانده و نشانگر تاریخ و روش زندگی مرمان آن روزهای کیش است. برای علاقه مندان به تاریخ بازدید از این مکان حتما لذت بخش خواهد بود.

شهر باستانی حریره


شهر زیرزمینی کاریز

ایرانیان از قدیم به ساخت بناها و سازه هایی با کاربردهای زیاد و تخصصی شناخته میشدند. یکی از این سازه ها کاریز و قنات است که نمونه ای از آن در کیش هنوز پابرجاست الیته با تغییر کاربری. این شهر زیرزمینی 16 متر زیر زمین قرار دارد و سنگواره ها و مرجان های باقی مانده از گذسته در جای جای آن مشاهده می شود. 

شهر زیرزمینی کاریز
 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش