گشت جزیره با اتوبوس روباز

گشت جزیره با اتوبوس روباز

گشت در جزیره مرجانی

در طی چند دهه گذشته، جزیره مرجانی کیش به یک تفرجگاه ساحلی تبدیل شده است که بازدیدکنندگان می توانند در آن شنا کنند، خرید کنند و سبک زندگی آرام و نسبتاً آزاد محلی را امتحان کنند. این منطقه دارای موقعیت منطقه آزاد تجاری با هتل ها، مراکز خرید، بلوک های آپارتمانی و مجتمع های در حال رشد است.

در میان جزایر خلیج فارس، کیش به عنوان جزایر مجلل و توسعه یافته معروف است. طبیعت بکر و زیبا، تلاقی خشکی و دریا، آسمان صاف، هوای مطبوع و طنین دلنشین امواج آنچنان آرامشی ایجاد می کند که حتی نمی توان بین تخیل و واقعیت تمایز قائل شد.

گشت جزیره با اتوبوس روباز

Hop on-Hop off

تور اتوبوس دو طبقه روباز به نام  Hop on-Hop off در جزیره کیش از محبوب ترین جاذبه های گردشگری جزیره می باشد. گردشگران و مسافران می‌توانند در مدت اعتبار بلیط بارها از این سرویس جدید گردشگری در کیش استفاده کنند و در هر یک از 23 ایستگاه در طول مسیر، سوار و پیاده شوند.

اتوبوس ها مجهز به راهنمای تفسیر اعتباری از پیش ضبط شده به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و راهنمای تور هستند و بلیط های آن 24، 48 و 72 ساعت اعتبار دارد که این امکان را به گردشگر می دهد. تا برنامه سفر را به دلخواه خود تنظیم کنند و از «اتوبوس های هاپ آن هاپ آف» کیش نهایت استفاده را ببرند.

گشت با قایق تندرو کریزی بوت

مجله گردشگری آسمان هفتم

پارک آبی اوشن کیش

این اتوبوس از نقاط دیدنی برتر مانند اسکله تفریحی، دامون ساحلی، شهر زیرزمینی کاریز، مجموعه درخت سبز و شهر تاریخی حریره، بندر تاریخی و جاده جهان، اسکله میرمهنا، سفین قدیم، دریای ترنج عبور خواهد کرد.

همچنین میتوانید از کلبه هور، پارک موضوعی ژوراسیک، کشتی یونانی، بوم گردی باغو، پارک آبی اقیانوس، پارک دلفین، ساحل نیلوفر، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا، ساحل مرجان، هتل کوروش، هتل داریوش، هتل ارم و میدان پردیس و .... بازدید کنید .

گشت جزیره با اتوبوس روباز

بیش از 130 شهر اصلی دنیا از اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف استفاده می کنند که در جزیره کیش به عنوان اولین شهر ایران ارائه شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش