درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

 درخت انجیر مقدس

درختان به دلیل نقش مهم و قابل تحسینی که در بقای انسان ها و حیوانات در این سیاره دارند، شایسته ستایش و قدردانی هستند. تا جایی که برخی از آنها از دیرباز دارای اهمیت حیاتی، زیبایی شناختی و مقدس بوده و نقش مهمی در تغییر روحیه مردم ایفا می کنند. اگر به جزیره زیبای کیش سفر کنید، متوجه خواهید شد که این جزیره دارای پوشش گیاهی منحصر به فرد و منحصر به فردی است. حفظ پوشش گیاهی با آب و هوای گرم نیاز به دقت و اصول خاصی دارد. شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

درختی سبز کیش

در این میان درخت سبز کیش، قدیمی ترین و کهنسال ترین درخت لورا یا درخت انجیر مقدس جزیره کیش با قدمتی حدود 500 تا 600 سال، یکی از کمیاب ترین و عجیب ترین درختان جهان با شکل های بزرگ و بیضی است. شاخه های آن روی زمین آویزان می شود و پس از مدتی می چرخد ​​و مانند چتری روی زمین پخش می شود. این درختان حدود صد سال عمر می کنند. این روند رو به رشد در درخت سبز کیش ادامه دارد .

جزیره هندرابی کیش

کافه یخی کیش

جایرو کوپتر کیش

درخت سبز کیش بومی کشور هند و چین است که وارد کیش، قشم و نواحی ساحلی شده است. خلیج فارس و بیشتر آنها در مناطق مسکونی کاشته شد. از عواملی که گردشگران را به درخت سبز کیش می‌کشاند، درخت سبز افسانه‌ای است که شاخه‌های آن گره‌های بافتنی و مقدس به نظر می‌رسد. گروهی از مردم معتقدند که این درخت دارای انرژی های خوبی است و به همین دلیل نخ ها را به شاخه های آن می بندند تا نیازشان را برطرف کند. برای راحتی گردشگران در این مجموعه، سنگفرش هایی با چراغ های فانوس در میان فضاهای سبز با گل های کاغذی رنگارنگ، باربیکیو و صندلی های با طراحی جالب قرار داده شده و بازدیدکنندگان بسیاری را به این مجموعه زیبای کیش می کشاند.

  .آسمان هفتم مجری تخصصی تورهای متنوع کیش.

درختی سبز کیش

  آدرس درخت انجیر معابد کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار میرمهنا، میدان المپیک، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان درخت سبز

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش