کافه یخی کیش

کافه یخی کیش

Celsius Ice Cafe, Kish

در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس و تفریحات هیجان انگیز کیش ، از کافه و رستوران های جذاب کیش هم نباید غافل شوید. اگر به دنبال کافه ای متفاوت در کیش هستید، پیشنهاد ما کافه سانتی گراد است. برای اولین بار درجزیره کیش بزرگترین کافه یخی ایران افتتاح شده است و هم اکنون شما می توانید در گرمای جزیره کیش، سرمای قطب را تجربه کنید.آسمان هفتم مجری تخصصی تورهای متنوع کیش.

کافه یخی کیش

 کافه یخی کیش تجربه ای منحصر به فرد و بی نظیر ،هم برای ساکنین و هم برای بازدیدکنندگان جزیره کیش میباشدو به یکی از نقاط دلنشین در کیش تبدیل شده است. این منطقه مکانی است با دمای منفی 6 درجه که با  چیدمان و مجسمه های یخی بسیار زیبا ، میز و صندلیهای یخی و نور پردازی و فضای داخلی بسیار جذاب، طراحی شده و ساعات به یاد ماندنی و خاطره سازی را میتوانید در آنجا سپری کنید.

پرواز با پاراگلایدر کیش

گشت در جزیره کیش با اتوبوس روباز

جایرو کوپتر کیش

 

درکافه یخی با انواع نوشیدنی‌ها و خوراک‌های گرم مانند آش، سوپ، چای ماسالا و … از شما پذیرایی میشود. کافه یخی کیش به کلبه یخی کیش یا شهر یخی کیش نیز معروف است.کافه یخی کیش هر روزه از ساعت 12 الی 20 باز آماده پذیرایی میباشد .

کافه یخی کیش

توضیحات ضروری

۱.به ازا هر بلیط یک خوراک (آش رشته) مهمان کافه  هستید. ۲. ورود کودکان زیر دو سال به کافه ممنوع میباشد. ۳.برای سنین بالای دوسال نرخ به صورت کامل محاسبه می شود. ۴. ساعت پذیرش از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۹ می باشد. ۵. کودکان زیر ۱۳ سال نیازمند یک نفر همراه (بزرگسال) می باشند. ۶.همراه داشتن بلیط هنگام مراجعه به کافه الزامی است ۷.این بلیت‌ها طبق قوانین چارتری صادر گردیده است و غیر قابل عودت و کنسل می باشد . ۸پذیرش بلیط رزرو شده فقط در همان تاریخ امکان پذیر میباشد ۹.پایان پذیرش ساعت 19

شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

آدرس
استان هرمزگان، جزیره کیش،  میدان امیر کبیر مجتمع پنگوئن کیش.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش