پرواز با پاراگلایدر کیش

پرواز با پاراگلایدر کیش

پاراگلایدر کیش

پاراگلایدر نام یک رشتۀ جدید ورزشی است؛ ورزشی کوهستانی که سرشار است از هیجان و شور و نشاط. این رشته طی مدت کوتاه طرفداران بسیاری با روحیات متفاوت را به خود جذب کرده است. به همین دلیل رفته رفته این رشتۀ محبوب ورزشی تبدیل شد به یک تفریح مهیج توریستی. در این تفریح شما می توانید پروازی امن همراه با آرامش و هیجان را بر فراز جزیره کیش تجربه کرده و نظاره گر آب های نیلگون خلیج فارس باشید. یکی از مقاصد ناب گردشگری که در کنار سایر تفریحات و دیدنی‌های جذاب از امکان تفریح پاراگلایدر نیز بهره دارد جزیرۀ کیش است. تجربۀ پاراگلایدر در جزیرۀ کیش، هیجان نشاط و جذابیت روزهای سفر شما را صدچندان خواهد کرد.شما می‌توانید تورهای متفاوت کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

پرواز با پاراگلایدر کیش

پاراگلایدر در واقع ساده‌ترین نوع پرواز است و شاید بتوان گفت پاراگلایدر از جملۀ اولین تلاش‌های بشر به منظور تجربۀ پرواز به شمار می‌رود. این نوع پرواز از شیوۀ پرواز پرندگان الهام گرفته شده است. در واقع به عبارتی دیگر بهتر است بگویم که چتر پاراگلایدر در واقع بال پرنده است. نیرویی که چتر پاراگلایدر را بر فراز آسمان‌ها به پرواز در می‌آورد نیروی جنبشی حاصل از دویدن بر سطح بلندی‌های زمین است؛ و پس از آن شتافتن به آغوش آسمان و ابتدا معلق ماندن در آسمان آبی و سپس شروع اوج گرفتن. جالب است بدانید هدایت پاراگلایدر بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که در ذهن می‌توان تصور کرد. با این تفاسیر تجربۀ پاراگلایدر در جزیرۀ کیش شیرین‌ترین قسمت سفر محسوب خواهد شد.

شهر بازی هایلند کیش

جایرو کوپتر کیش

قایق تند رو کریزی بوت کیش

آیا پارا گلایدر خطری دارد ؟


در مورد این پرسش که آیا در پرواز با پاراگلایدر خطری فرد را تهدید می‌کند یا خیر باید عرض کنم که در تمام تفریحات و ورزش‌ها و حتی

در گشت و گذارهای معمولی اگر اصول و قوانین آن طور که باید رعایت نشوند و احتیاط لازم صورت نگیرد منجر به اتفاقات

ناراحت‌کننده خواهد شد. پرواز با پاراگلایدر نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. همان طور که کوهنوردان، غارنوردان، صخره‌نوردان یا

حتی موتورسواری لازم است مقررات خاصی را رعایت کنند و احتیاط لازم را داشته باشند بدون شک پرواز با پاراگلایدر نیز به رعایت امنیت

و احتیاط محتاج خواهد بود.

پرواز با پاراگلایدر کیش

نکات مهم و شرایط استفاده از پرواز با پاراگلایدر کیش

 

  •     گردشگر جهت استفاده از وسیله پروازی پاراگلایدر کاملا تحت پوشش بیمه میباشد .
  •     رنج وزنی مجاز ۳۲ تا ۱۰۰ کیلوگرم می باشد و محدودیت سنی وجود ندارد.
  •     بلیط شما فقط در تاریخ و ساعت مقرر قابل استفاده می باشد و در صورت عدم استفاده امکان جابجایی و کنسلی وجود ندارد.
  •     همراه داشتن گوشی موبایل توصیه نمیشود و در صورت بروز هرگونه اتفاقی و افتادن گوشی مسئولیت کاملا به عهده مسافر میباشد.
  •     شخص مسافر متعهد میشود که هیچگونه بیماری قلبی ، تنفسی و ممنوعیت پروازی ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی عواقب بر عهده مسافر میباشد.
  •     در شرایط بد آب و هوا و طوفان پرواز انجام نمیشود. در این صورت سایت کیش تفریحات مبلغ دریافتی را عینا عودت خواهد داد. با خرید تورهای متفاوت کیش و تجربه پاراگلاید سواری می توانید سفری خاطره انگیز و پر هیحانی را با آسمان هفتم برای خود رقم بزنید.

آدرس پاراگلایدر کیش

جاده جهان، هتل ترنج، دفتر مجموعه فلای کیش

حرکت پاراگلایدر کیش از سایت هتل دریایی ترنج انجام می شود که شما می توانید از آسمان مسیر هتل دریایی ترنج تا اسکله تفریحی کیش و بالعکس را مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش