معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

معرفی بخشی از جذابیت های جزیره کیش

جزیره کیش با جاذبه های بسیار متنوع، مسافران را با سلایق و بودجه های متفاوت راضی نگه میدارد. در این مطلب آسمان هفتم شما را با موارد متنوع از تفریحات و سرگرمی های این جزیره مرجانی آشنا می کند تا علاوه بر امکان پرداخت اقساطی خاطره خوش سفر به کیش  از سراسر ایران برای شما ماندگار شود.

ساحل تمیز و نیلگون کیش

اولین تفریح رایگان و مطمئنا فرح بخش که در ابتدای ورود هرکسی به سراغ آن می رود، ساحل زیبا و تمیز با آب زلال کیش است. در هوای مطبوع این جزیره و برای لذت بردن از گرمای دلچسب آفتاب این جزیره، هم ساحل شنی و هم ساحل سنگی وجود دارد.  برای بانوان و آقایان محوطه های مناسب جداگانه جهت لذت بردن از ساحل و دریا موجود است. فرق این مکانها با ساحل های رایگان، در امکانات موجود برای بعد از شنا و آبتنی و  استراحت و وسایل مدرن که در دسترس مسافران قرار می گیرد است.

پاراسل کیش

جت اسکی کیش

غواصی 

بی شک یکی از لذت بخش ترین و متفاوت ترین تفریحات آبی در جزیره کیش، غواصی در آبهای نیلگون  خلیج فارس است. شنا در کنار گونه های متفاوت دریایی مثل ماهی ها و مرجان ها و عروس دریایی ها، همراه با مربی های کاربلد تجربه ای وصف ناپذیر است که به شدت توصیه می شود.

پارک آبی

یکی از بهترین پارک آبی های موجود در ایران پارک آبی اوشن در این جزیره است. این پارک به خوبی با وسایل به روز و مدرنی تجهیز شده است. کودکان و نوجوانان قطعا عاشق این مکان می شوند.

پاراسل 

یک فعالیت دو نفره که تک نفره نیز قابل انجام است، پاراسل است. پرواز با چتر روی دریا با چشم اندازی از غروب چشم نواز خلیج فارس یکی دیگر از تجربه های دل انگیز و مختص این جزیره است.

جت اسکی

اگر به دنبال راهی برای تخلیه انرژی و بالا بردن سطح آدرنالین خونتان هستید، امتحان جت اسکی را به شما پیشنهاد می کنیم. این وسیله نه تنها پیچیده نیست بلکه به راحتی قابل استفاده است و بین جوانان از محبوبیت خوبی برخوردار است.

معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

فلای برد 

از دیگر امکان و تفریح آبی در این منطقه که نسبتا جدیدتر است، می توان به فلای برد اشاره کرد. این وسیله همانند کفش پوشیده می شود و آب را با فشار بیرون میفرستاد و شما می توانید تا ارتفاع بالایی روی سطح آب به این سو و آن سو بروید. وقتی از ارتفاع بالا صحبت می کنیم منظور 12 متر است!

کیبل اسکی (اسکی روی آب )

باید بدانید که بزرگترین کیبل اسکی جهان، در کیش مورد استفاده قرار می گیرد. چون 12 نفر همزمان می توانید روی آب به اسکی بپردازید. مطمئن باسد این فعالیت امن و سرشار از هیجان است. 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش، قدیمی ترین و کهنسال ترین درخت لورا یا درخت انجیر مقدس جزیره کیش با قدمتی حدود 500 تا 600 سال، یکی از کمیاب ترین و عجیب ترین درختان جهان با شکل های بزرگ و بیضی است. شاخه های آن روی زمین آویزان می شود و پس از مدتی می چرخد ​​و مانند چتری روی زمین پخش می شود. این درختان حدود صد سال عمر می کنند. این روند رو به رشد در درخت سبز کیش ادامه دارد .

پاراگلایدر کیش

پاراگلایدر نام یک رشتۀ جدید ورزشی است؛ ورزشی کوهستانی که سرشار است از هیجان و شور و نشاط. این رشته طی مدت کوتاه طرفداران بسیاری با روحیات متفاوت را به خود جذب کرده است. به همین دلیل رفته رفته این رشتۀ محبوب ورزشی تبدیل شد به یک تفریح مهیج توریستی. در این تفریح شما می توانید پروازی امن همراه با آرامش و هیجان را بر فراز جزیره کیش تجربه کرده و نظاره گر آب های نیلگون خلیج فارس باشید.

معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

فلای بورد کیش

پاراگلایدر کیش

شاتل سواری کیش

شاتل در واقع یک تیوپ بزرگ شبیه به مبل است که می توانید نهایت تا 3 نفر روی آن بنشینید و روی امواج دریای زیبای خلیج فارس با هیجان وآدرنالین بالا موج سواری کنید. شاتل سواری در کیش لذتی دارد که شاید در کمتر تفریحات دریایی بتوانید آن را احساس کنید. این تیوپ در واقع به وسیله یک طناب محکم به یک قایق تند رو متصل می باشد. با حرکت این قایق , شما نیز به حرکت در می آید و به دنبال قایق کشیده می شود. ! شما بدون هیچ کمربندی روی این صندلی می نشینید. پس باید حسابی محکم روی جای مستقر باشید که با تکان خوردن های زیاد به داخل آب پرتاب نشوید.

جایرو کوپتر کیش

جایروکوپتر یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در جزیره کیش بوده که با پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس به آن دست می یابید. هواپیماهای ملخ بالا یا جایروکوپتر یا همان هلیکوپتر دو نفره،   مانند یک هواپیما پرواز می‌کند وتلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما میباشد که به شما فرصت تجربه هیجان پرواز را می دهد و می توانید زیبایی های جزیره مرجانی کیش را ازمنظری متفاوت تماشا کنید و لذت ببرید. جایروکوپتر یکی از امن ترین وسایل پرواز است. این وسیله به طور منظم سرویس و پیش از هر پرواز با حساسیت زیاد چک می شود.  خانم ها و آقایان می توانند  هم به صورت تک نفره و هم دو نفره از جایروکوپتر استفاده کنید.

کشتی کروز اوستا کیش

کشتی های کروز کیش و گشت و گذار با آنها یکی از جذاب ترین تفریحات ایجاد شده در جزیره مرجانی کیش است. این امر باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی از کیش دیدن کنند. کشتی کروز اوستا کیش زیباترین و تنها کشتی با گواهینامه های بین المللی ISO 9001، 10002 و 10004 رضایت مشتری در زمینه گردشگری دریایی است . کشتی تفریحی بزرگ اوستا به همراه ناهار و شام و موسیقی زنده عربی و ایرانی در رستوران مسقف بسیار زیبا، تنها کشتی بزرگ عرشه مجهز به کافه تریا و غرفه عکس، آرامشی وصف ناپذیر را در آب های نیلگون خلیج فارس برای شما به ارمغان می آورد.

قایق بنانا کیش

بنانا کیش یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی کیش می باشد. بنانا در واقع یک تیوپ بزرگ و شبیه به میوه موز می باشد که می توانید چند نفره پشت سر هم روی آن بنشینید در این تفریح می توانید به همراه با خانواده یا دوستان تان به صورت گروهی از تیوپ بنانا استفاده نمایید.

معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

 

جایرو کوپتر کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیردریایی چیست ؟  اسکوتر را تجسم کنید در حالی که مانند موتور جایگاهی برای نشستن دارید و یک کلاه که در واقع اکسیژن تان را تامین می کند روی سرتان قرار دارد.  حالا به کمک این زیردریایی می توانید گشت و گذار زیر آب های مرجانی کیش را تجربه کنید. این تفریح دریایی پر هیجان و متفاوت یک تفریح خانوادگی و خاص می باشد . لمس دنیای زیر آب و سلفی گرفتن در حالی که در کنار آبزیان زیبای آب شور هستید بی شک لذتی است که نمیتواند در هر جایی از آن بهره مند شوید.

تله کابین کیش

تله کابین میکا مال کیش یکی از جاذبه های تفریحی کیش است. شاید تجربه تله کابین سواری در کوهپایه ها را داشته باشید، اما تفاوت تله کابین میکا مال کیش در منظری متفاوت و کیفیت خاص است. زمان زیادی از افتتاح این تله کابین نمی گذرد، اما گردشگران زیادی مشتاق بازدید از آن هستند.

پارک برفی پنگوئن

پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن یکی از خاص ترین و جذاب ترین تفریحات است. اگر به دنبال تفریحی هیجان انگیز و کاملاً خنک در جزیره کیش هستید، پارک برفی پنگوئن کیش را از دست ندهید. این مجموعه دارای برف مصنوعی، امکانات فراوان و تفریحات جذاب و هیجان انگیزی مانند سر خوردن روی برف، کولاک وتیوپ سواری، سورتمه سواری، اسکی ، اسنو برد و ساخت آدم برفی میباشد.

دلفیناریوم کیش

مجموعه عظیم و توریستی پارک دلفین، اولین دلفیناریوم ایران است که در جزیره زیبای کیش واقع شده است. نه تنها می توانید از نمایش های عالی و سرگرم کننده دلفین ها در این مجموعه لذت ببرید، بلکه می توانید از باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز دیدن کنید. اگر عاشق تماشای رقص، پریدن، نقاشی و حتی صحبت دلفین های بامزه هستید، زمانی که در کیش هستید برای تماشای اجرای آنها وقت بگذارید. مجتمع دلفین کیش اولین در نوع خود در ایران است. این مجموعه بزرگ 100 هکتار مساحت دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

 

پارک برفی پنگوئن کیش

دلفیناریوم کیش

کافه یخی کیش

 کافه یخی کیش تجربه ای منحصر به فرد و بی نظیر ،هم برای ساکنین و هم برای بازدیدکنندگان جزیره کیش میباشدو به یکی از نقاط دلنشین در کیش تبدیل شده است. این منطقه مکانی است با دمای منفی 6 درجه که با  چیدمان و مجسمه های یخی بسیار زیبا ، میز و صندلیهای یخی و نور پردازی و فضای داخلی بسیار جذاب، طراحی شده و ساعات به یاد ماندنی و خاطره سازی را میتوانید در آنجا سپری کنید.

سافاری کیش

یکی از پرطرفدارترین انواع تورهای سافاری، تور کویر است که مسیر و موقعیت آن در کویر و بیابان است. انواع وسایل نقلیه مورد استفاده برای این نوع تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مانند لندرور، تویوتا لندکروزر و ...می باشد. شرایط آب و هوایی گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی برای تور کویر الزامی است.مجموعه ورزشی، تفریحی و گردشگری کیش سافاری با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیطی مفرح و امن برای تمامی سنین به ویژه جوانان و گردشگران جزیره زیبای کیش تشکیل شده است.

گشت جزیره کیش با اتوبوس روباز

تور اتوبوس دو طبقه روباز به نام  Hop on-Hop off در جزیره کیش از محبوب ترین جاذبه های گردشگری جزیره میباشد. گردشگران و مسافران می‌توانند در مدت اعتبار بلیط بارها از این سرویس جدید گردشگری در کیش استفاده کنند و در هر یک از 23 ایستگاه در طول مسیر، سوار و پیاده شوند. اتوبوس ها مجهز به راهنمای تفسیر اعتباری از پیش ضبط شده به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و راهنمای تور هستند و بلیط های آن 24، 48 و 72 ساعت اعتبار دارد که این امکان را به گردشگر می دهد. تا برنامه سفر را به دلخواه خود تنظیم کنند و از «اتوبوس های هاپ آن هاپ آف» کیش نهایت استفاده را ببرند.

علاقه مندان سفر به جزیره زیبای کیش می‌توانید از روی سایت آسمان هفتم،  تور  کیش از اصفهان یا تور کیش از تهران را رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش