دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

دلفیناریوم جزیره کیش اولین پارک دلفین ها در ایران است.

کیش یک جزیره تفریحی با وسعت 91.5 کیلومتر مربع (35.3 مایل مربع) در خلیج فارس در سواحل جنوبی ایران است. بخشی از شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان است. با توجه به موقعیت منطقه آزاد تجاری آن ومراکز متعدد خرید، جاذبه های تفریحی و توریستی و هتل های درجه یک به عنوان بهشت بازدید کنندگان شناخته می شود. جمعیت آن 26000 نفر تخمین زده می شود و حدود 1 میلیون نفر از این جزیره دیدن می کنند. جهت خرید بلیط پرواز و تورهای متنوع کیش با آسمان هفتم همراه باشید .

دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

مجموعه عظیم و توریستی پارک دلفین، اولین دلفیناریوم ایران است که در جزیره زیبای کیش واقع شده است. نه تنها می توانید از نمایش های عالی و سرگرم کننده دلفین ها در این مجموعه لذت ببرید، بلکه می توانید از باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز دیدن کنید. اگر عاشق تماشای رقص، پریدن، نقاشی و حتی صحبت دلفین های بامزه هستید، زمانی که در کیش هستید برای تماشای اجرای آنها وقت بگذارید. مجتمع دلفین کیش اولین در نوع خود در ایران است. این مجموعه بزرگ 100 هکتار مساحت دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

 

دلفین ها موجودات باهوشی هستند که شما را شگفت زده می کنند. نه تنها می توانید از این دلفین های دوست داشتنی دیدن کنید، بلکه می توانید پس از پایان نمایش با آنها شنا کنید! شیر دریای شمالی، گربه دریایی شمالی و پنگوئن از دیگر حیواناتی هستند که در این پارک جالب میتوانید مشاهده کنید. در مجموع 21 پستاندار دریایی در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب آب نگهداری می شوند. هنگام خرید بلیط مجموعه دلفین های کیش، بازدید از باغ پرندگان نیز در بلیط شما لحاظ می شود.

دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

مجله گردشگری آسمان هفتم

دیدنیها و مکانهای پر بازدید کیش

هتل مارینا پارک کیش

باغ پرندگان در داخل مجموعه دلفین ها قرار دارد و دارای بیش از 57 گونه مختلف پرنده از سراسر جهان ،از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق آسیا تا آفریقا است .پلیکان، شترمرغ، ماکائو قرمز، گونه های مختلف لک لک، توکان، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های کمیاب مانند کروکودیل مردابی از حیوانات  این پارک هستند. فضای سبز پارک دلفین دارای بیش از صدها گونه گیاه و درخت از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین بسیار بزرگ، درختان (بانیان)، اکالیپتوس، اقاقیا، میرتل، گل ختمی، کونوکارپوس، ارس و بیش از 25 گونه کاکتوس و گیاهان دیگر که با توجه به شرایط اقلیمی جزیره و خاک مرجانی آن در نوع خود بی نظیر است.

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش