هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش به‌دلیل موقعیت مکانی در جزیره و معماری خاص یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های پنج ستاره کیش به شمار می رود. ساخت هتل، در کنار برج‌های دو قلوی کیش، در سال 1389  در زمینی به مساحت 10 هکتار به پایان رسید و در سال  1390این هتل به بهره برداری رسید و در سال 1398 برای آخرین بار بازسازی شد. در حال حاضر این هتل با تعداد 190 اتاق در بنای خاص خود، خدمات ویژه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. علاقه مندان جهت رزرو تورهای متنوع کیش بانازلترین قیمت و به صورت اقساط به سایت آسمان هفتم مراجعه نماییند .

هتل مارینا پارک کیش
در  این مقاله از مجله گردشگری آسمان هفتم  به توصیف هتل مارینا کیش می پردازیم.
هتل در سمت شرق جزیره کیش و در کنار ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است. از مزایای اصلی اقامت در هتل مارینا پارک کیش، می‌توان به ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی مانند؛ قایق سواری اختصاصی، پاراسل، ماهیگیری، و گشت‌های دریایی اشاره کرد. به علاوه، مرکز آموزش ورزش‌های آبی هتل مارینا پارک، امکان یادگیری غواصی و کایت بردینگ را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.
 
اگر اهل دوچرخه‌سواری باشید، تنها چند قدم با مسیر دوچرخه‌سواری جزیره کیش فاصله دارید. استخر، مسیر پیاده‌روی، فضای سبز و محوطه بزرگ مارینا پارک، دست به دست هم داده‌اند تا تجربه اقامت راحت و در آرامشی را برای مهمانان پدید آورند. سالن کنفرانس و همایش، سالن اجتماعات، و سالن آمفی‌تئاتر نیز از دیگر امکانات هتل می‌باشد.
رستوران هتل با منوی غذاهای متنوع ایرانی، دریایی، و فرنگی گزینه‌ای ایده‌آل برای صرف غذا به‌شمار می‌رود. با رزرو آنلاین هتل مارینا پارک کیش سه کافه‌ی ساحلی مجموعه؛ رد مارین(فست فود)، گرین مارین(غذای سلامت)، و بلو مارین(نوشیدنی و دسر) انتخاب‌های زیادی را به شما خواهد داد که از ماندن در هتل خسته نخواهید شد. 
برای رفتن به پارک ساحلی و اسکله مرجان به حدود 15 دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. بازار مرجان نیز در همان اطراف قرار دارد و برای خرید می‌توانید به آن سر بزنید. مرکز خرید کوروش در میدان مرجان نیز گزینه‌ای دیگر در نزدیکی هتل مارینا پارک کیش می‌باشد.

هتل مارینا پارک کیش

دیدنی ها و مکان های پربازدید کیش

آدرس : جزیره کیش - نوار سیاحتی شرقی- جنب  برج های دو قلو

آخرین تور ها