کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی اوستا

کشتی کروز اوستا کیش

کشتی های کروز کیش و گشت و گذار با آنها یکی از جذاب ترین تفریحات ایجاد شده در جزیره مرجانی کیش است. این امر باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی از کیش دیدن کنند. کشتی کروز اوستا کیش زیباترین و تنها کشتی با گواهینامه های بین المللی ISO 9001، 10002 و 10004 رضایت مشتری در زمینه گردشگری دریایی است . کشتی تفریحی بزرگ اوستا به همراه ناهار و شام و موسیقی زنده عربی و ایرانی در رستوران مسقف بسیار زیبا، تنها کشتی بزرگ عرشه مجهز به کافه تریا و غرفه عکس، آرامشی وصف ناپذیر را در آب های نیلگون خلیج فارس برای شما به ارمغان می آورد. خرید ورزرو انواع  هتل ،بلیط داخلی و خارجی ، تورهای داخلی و خارجی با آسمان هفتم همراه باشید.

کشتی تفریحی اوستا

برنامه تفریحی کشتی اوستا کیش 2 ساعت است. برای هر خانواده یک میز جداگانه وجود دارد. با شروع کشتی و جدا شدن از اسکله، موسیقی شاد آغاز می شود و با یک استندآپ کمدی جذاب ادامه می یابد. شام یا ناهار در اواسط برنامه سرو می شود. بر روی عرشه بسیار بزرگ ،زیبا و شگفت انگیز کشتی کیش اوستا از اواسط زمان حرکت، موسیقی زنده بسیار زیبا و امکان استفاده از مناظر زیبای دریا جزیره کیش وجود خواهد داشت. مبلغ بلیط خریداری شده برای استفاده از کشتی، موسیقی و پذیرایی شام یا ناهار می باشد. هزینه عکس و کافی شاپ به صورت جداگانه محاسبه می شود.

کشتی تفریحی اوستا

تورهای متنوع کیش با آسمان هفتم

پاراسل کیش

شاتل سواری در کیش

 امکانات عرشه کشتی اوستا کامل و پیشرفته است. عرشه به گونه ای طراحی شده است که در فضای باز و دید کامل به دریا باشد تا مهمانان بتوانند منظره ای عالی از دریا روی عرشه داشته باشند و برخی از صندلی ها برای مهمانان بسیار راحت هستند. همچنین مجهز به سایبان و سیستم خنک کننده در فصول گرم سال می باشد. عرشه کشتی اوستا فضایی مجزا از سالن اصلی برای اجرای موسیقی زنده دارد. در عین حال از منظره زیبا و آرامش آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرند.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش