شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش

 جزیره کیش دارای آب و هوای مطلوبی می باشد که هر ساله به تفریحات و مراکز تفریحی آن اضافه می شود، این جزیره در چند سال گذشته به یک نمونه از قطب های توریستی و تفریحی ایران تبدیل شده است. جزیره کیش تفریحات زیادی دارا می باشد که تعداد زیادی از آن ها در قالب تفریحات آبی شکل گرفته اند .شاتل سواری در کیش یکی از پر طرفدار ترین وهیجان انگیز ترین تفریحاتی است که در سال های اخیر در جزیره کیش مورداستقبال گردشگران قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به این جزیره سفر کردید حتما از این تفریح لذت ببرید. باور کنید حتی اگر به تفریحات دریایی علاقه نداشته باشید با شاتل سواری عاشق دریا خواهید شد وقطعا برای تجربه کردن مجدد این تفریح لحظه شماری می کنید.جهت خرید ورزرو انواع  هتل ،بلیط داخلی و خارجی ، تورهای داخلی و خارجی با آسمان هفتم همراه باشید.
 
شاتل سواری در کیش

شاتل در واقع یک تیوپ بزرگ شبیه به مبل است که می توانید نهایت تا 3 نفر روی آن بنشینید و روی امواج دریای زیبای خلیج فارس با هیجان وآدرنالین بالا موج سواری کنید.

شاتل سواری در کیش لذتی دارد که شاید در کمتر تفریحات دریایی بتوانید آن را احساس کنید. این تیوپ در واقع به وسیله یک طناب محکم به یک قایق تند رو متصل می باشد. با حرکت این قایق , شما نیز به حرکت در می آید و به دنبال قایق کشیده می شود. ! شما بدون هیچ کمربندی روی این صندلی می نشینید. پس باید حسابی محکم روی جای مستقر باشید که با تکان خوردن های زیاد به داخل آب پرتاب نشوید! ناگفته نماند که این پرتاب شدن داخل آب نیز خود بخشی از لذت و هیجان شاتل سواری می باشد. همانطور که می دانید آب های خلیج فارس آب هایی شور، زلال و بسیار شفاف هستند. ازاین رو شنا کردن هم در این آب ها می تواند لذت بخش باشد.

تورهای متنوع کیش

هیجان پاراسل در کیش

باغ راه ایرانی کیش

شاتل سواری در کیش

 در هنگام خرید بلیط باید انتخاب کنید که در کدام ساحل تمایل دارید که این تفریح را تجربه کنید. ساحل مرجان , ساحل سیمرغ , اسکله بزرگ تفریحی , ساحل دامون و … از جمله سواحلی هستند که میتوانید بروید.

 

 

 

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش