باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش

همه چیز درباره باغ-راه ایرانی کیش

این باغ-راه شامل هشت باغ تودرتو حاوی نمادهای معماری ایرانی است که یکی از طولانی‌ترین باغ‌راه‌های کشور به شمار می رود. در این باغ شما مجموعه ای از سنت ها و قومیت های ایرانی را به صورت مصور و مجسم نظاره گر خواهید بود. خبر خوب این که این بازدید از این مکان برای عموم رایگان بوده و به یکی از خاطرات مانگار شما از سفر به جزیره کیش تبدیل خواهد شد. آسمان هفتم شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می نماید.

تفریحات رایگان کیش
دیدنی ها و مکان های پربازدید کیش
معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش

ویژگی های معماری و جغرافیایی باغ-راه ایرانی کیش

این محل واقع در حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی در بخش جنوبی بلوار ولایت کیش گسترده شده است. همچنین دربرگیرنده ۹ دروازه است که عبارتند از: دروازه قرآن شیراز، سی‌و‌سه پل اصفهان، هارونیه مشهد، دروازه رُق‌آباد کرمان، پل دختر لرستان، ارگ علیشاه تبریز، طاق‌بستان کرمانشاه، دروازه شمیران و سردر باغ ملی تهران. در هر دروازه نیز نماد برنزی باغ‌راه، اثر ماندگار «مجید پازوکی» هنرمند خوشنویس کشورمان، به زیبایی تکرار می شود. این مجموعه همچنین دارای ۹ نقاشی دیواری، یازده آبنما، یک رودخانه مصنوعی و تعداد زیادی جوی آب نیز است.

باغ راه ایرانی کیش

شرایط بازدید باغ راه ایرانی

اگرچه به صورت 24 ساعته امکان بازدید فراهم است اما پیشنهاد می کنیم از غروب آفتاب تا ساعتی از شب زیبایی و نور پردازی آن را نظاره گر باشید.
اگر قصد پیاده روی در خنکای مطبوع جزیره کیش در فصل های بهار و پاییز را دارید این باغ راه طولانی یکی از بهترین گزینه هاست!

 

تفریحات ورزشی کیش 
مکان های تاریخی کیش 
10 تا از بهترین جاذبه های گرشگری کیش 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنند .

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش