تفریحات ورزشی کیش

تفریحات ورزشی کیش

تفریحات ورزشی هیجان انگیز

در این مطلب آسمان هفتم شما را با تفریحات ورزشی و جذاب جزیره کیش آشنا می کند تا هنگام  سفر به کیش خاطرات خوشی برایتان ماندگار شود. از بازی های گروهی گرفه تا سرگرمی های ساحلی و تفریحات زمستانی در گرم ترین جزیره ایران. با مراجعه به مجله گردشگری آسمان هفتم با کلیه تفریحات و مناطق گردشگری کیش آشنا شوید.


معرفی جامع و کامل جذابیت های جزیره کیش
مکان های تاریخی کیش

ورزش های ساحلی

چیزی که به وفور در یک جزیره یافت می شود ساحل و شن است! پس ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی اجتناب ناپذیرند. تقریبا هر جای که ساحل ببینید، چند نفری را در حال انجام این ورزش ها نیز مشاهده می کنید. این دو فعالیت ارزان، مفرح و مناسب برای گروههای دسته جمعی است که اوقات فرح بخشی را سپری کنند.

پینت بال

پینت بال یکی از فعالیت های شناخته شده است و تقریبا بیشتر افراد یکبار آن را تجربه کرده اند. یکی از بهترین های آن در کیش وجود دارد و مناسب افرادیست که گروهی به این جزیره سفر می کنند. پینت بال جزیره کیش با مساحتی بالغ بر 25000متر مربع بزرگرین نمونه حاضر در ایران است که به جذابیت و هیجان آن می افزاید. 


پینت بال کیش

دهکده تیراندازی کیش

تقریبا تمام مراکز موجود در کیش سعی شده تا بهترین باشند. یکی دیگر از این بهترین های این جزیره، دهکده تیراندازی است که ارائه دهنده  تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و ... است.

مجتمع تفریحات زمستانی کیش

اگر به دنبال تفریحی هیجان انگیز و کاملاً خنک در جزیره کیش هستید، پارک برفی پنگوئن کیش را از دست ندهید. این مجموعه دارای برف مصنوعی، امکانات فراوان و تفریحات جذاب و هیجان انگیزی مانند سر خوردن روی برف، کولاک وتیوپ سواری، سورتمه سواری، اسکی ، اسنو برد و ساخت آدم برفی میباشد


مجتمع تفریحات زمستانی پنگوئن کیش

اسب سواری در کیش

باشگاه اسب سواری کیش ارائه دهنده اوقاتی خوش با اسب های این باشگاه در کنار ساحل است.

بولینگ مریم کیش

برای گذران اوقات خوش دوستانه و خانوادگی یکی دیگر از پیشنهادهای ما بولینگ خواهد بود.  این مجومعه همچنین دارای بیلیارد، استخر، سالن بازی، رستوران و کافی شاپ است که به راحتی می توانید یک غصر دلپذیر با صرف عصرانه و شام را به همراه گروه خودتان سپری کنید. 
کارتینگ کیش

همانند پینت بال، کارتینگ هم از تفریحات شناخته شده است که نمونه های مختلفی از آن در شهرهای مختلف ایران موجود است. باز هم باید خاطر نشان کنیم که این مجموعه بزرگترین مجموعه حال حاضر ایران است.  در این مجموعه ماشین های چهار چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور مورد استفاده قرار می گیرند. 

کارتینگ کیش


سافاری در کیش

دیدار از صحرا و بالا و پایین رفتن با ماشین های شاسی بلند روی شن های صحرا تجربه ای لذت بخش خواهد بود. این مورد هم نشان دهنده تنوع بالای تفریحات در کیش است که هر فردی را راضی نگه می دارد.

 شتر سواری در کیش

حالا که به صحرا آمده اید و از فضای آن لذت می برید، چطور است شتر سواری این منطقه رو هم امتحان کنید. برعکس هیجان زیاد و سرعت بالای سافاری ها، شتسواری آرام آرام و با صدای دلنشین زنگوله ها همراه است. 

اسکیت روی یخ در کیش:

اگر برای خرید به مجتمع خرید دامون سر زدید، پیست اسکی موجود در این مجتمع برای سرگرمی بچه ها بسیار جذاب و متفاوت خواهد بود و اوقات خوشی را برای آنها به ارمغان می آورد.

 ماهیگیری تفریحی در کیش

بی شک هر جا رود و دریا و دریاچه است، ماهی هم هست. پس ماهیگیری فعالیت پیش بینی شده خواهد بود. در جزیره کیش هم مکان های خاصی برای این منظور در نظر گرفته شده است، که چه مسافرها و چه کیشوند ها می توانند در این مکان به ماهیگیری بپردازند.

پاراسل کیش

جایرو کوپتر کیش

پرواز با پاراگلایدر

باگی در کیش

در این جزیره نوعی ماشین ورزشی چهارچرخ موجود است که به باگی معروف است و دارای پیست خاکی مخصوص می باشد. با گردش در این پیست از کنار کشتی یونانی، کلبه هور و درخت سبز نیز رد می شوید و می توانید بازدیدی هم از آنها داشته باشید. 

باگی در کیش

بانجی جامپینگ و بانجی شوتینگ کیش

اگر برای ترشح آدرنالین دنبال راهی میگردید این دو آیتم موجود در جزیره را نیز امتحان کنید. بانجی جامپینگ با ارتفاع 40 تا 60 متر بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در مورد بانجی شوتینگ هم باید اینگونه برایتان توصیف کنیم که فرض کنید در تیرکانی بزرگ دارید و شما در مرکز آن قرار دارد، شما در محل خود ثابت می مانید و طناب ها به عقب و جلو می روند. حقیفتا تجربه ای سرشار از هیجان و تکرار نشدنی در دیگر تفریحات است.

زمین‌های تنیس کیش

تنیس ورزش آشنایی برای بسیاری از افراد است که یا از دیدین یا از بازی کردن آن لذت میبرند. در این جزیره چندین زمین بازی تنیس موجود است که در مجموعه المپیک کیش هستند.

زمین‌های تنیس کیش

استخر سرپوشیده کرانه

این استخر در کنار خود سالن بدن سازی، سنای خشک و بخار، سالن تنیس روزی میز و بوفه و... را جای داده است. اگر آب تنی در دریا را دوست ندارید اما دلتان برای شنا تنگ شده می توانید به این مجموعه سر بزنید.

فیش اسپا در کیش

یکی از اهداف سفر برای بسیاری از افراد تجربه آرامش محیط و لحظاتی سرشار از ریلکسیشن است. یکی از راههای رسیدن به این آرامش امتحان فیش اسپا با ماهی های کوچکی است که استرس و دردها از شما دور می کند. این آپشن به دکترماهی هم معروف است. 
فیش اسپا کیش

زورب بال کیش

به احتمال زیاد این توپ های بزرگ و شفاف از جنس پی وی سی را دیده اید. تجربه استفاده از آن در این جزیره برای شما مقدر است. وقتی در میان این توپ قرار دارید گویی در هوا معلقید و تجربه های جالب و خاطره انگیزی همچون شناور شدن در آب، فوتبال ،غلتیدن در شن های ساحل و... را خواهید داشت. 
زورب بال کیش

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش