پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران تنها پارکی در ایران است که با نمایش مجسمه هایی از انواع دایناسورها، امکان آشنایی با دایناسورهای غول پیکر را فراهم می کند. مطمئناً از تماشای این موجودات عظیم الجثه و گوش دادن به صداها و حرکات آنها لذت خواهید برد، احساس می کنید سفری به زمان ژوراسیک دارید. با آسمان هفتم همراه باشید تا به اتفاق سفری به این پارک پر هیجان داشته باشیم .

پارک ژوراسیک تهران

برخلاف سایر پارک‌ها، نمی‌توانید با آرامش در پارک ژوراسیک تهران قدم بزنید و در گوشه‌ای کمی استراحت کنید، زیرا اینجا همه چیز متفاوت و هیجان‌انگیز است. این پارک در سال 2014 در زمینی به مساحت 30000 متر مربع در غرب تهران با 28 دایناسور متحرک و برخی دیگر از حیوانات دوره ژوراسیک در اندازه واقعی تاسیس شد.

این یک پارک آموزشی و تفریحی است که به بازدیدکنندگان علاقه‌مند این امکان را می‌دهد تا با نحوه زندگی و غذا خوردن دایناسورها آشنا شوند. نام علمی دایناسورها در جلوی آنها نشان داده شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند با تاریخچه آنها بیشتر آشنا شوند.

موزه ایران باستان

یک نکته جالب در مورد آنها طراحی طبیعی آنهاست که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد دایناسورها را در حال پلک زدن و حرکت دست و پای خود ببینند. همچنین در گوشه ای از پارک یک بچه دایناسور از تخم خود بیرون می آید و دوباره به داخل آن می رود و بازدیدکنندگان می توانند با تماشای آن از نحوه تولد دایناسورها مطلع شوند.

حرکت دایناسورها در اندازه واقعی پارک همراه با صدا و جلوه های ویژه است. کودکان و نوجوانانی که از پارک بازدید می کنند می توانند با دنیای حیوانات ماقبل تاریخ آشنا شوند. در این میان، کارگاه ها، استودیوها (برای عکسبرداری ویژه با دایناسورها)، سینمای سه بعدی و فروشگاه هایی وجود دارد که با دنیای جالب این حیوان، بازدیدکنندگان را بیشتر به خود جذب می کند. علاوه بر نمایش ها و ویژگی های مختلف، می توانید در مورد هر نوع دایناسور در پارک ژوراسیک تهران نیز مطالعه کنید.

پارک ژوراسیک تهران

 

امکانات پارک ژوراسیک

در پارک ژوراسیک علاوه بر گردش در میان دایناسورها، می‌توانید از امکانات و تفریحات دیگری مانند سینمای چهاربعدی، آتلیه عکاسی، فروشگاه هدیه و اسباب‌بازی و کارگاه سفال استفاده کنید. پارک ژوراسیک دارای بوفه و پارکینگ نیز می باشد که بازدید شما را بسیار راحت تر می کند.

موزه جواهرات ملی

بعد از گردش در پارک و برای استراحت می‌توانید به «ژورا شاپ» یا مجموعه کافه، رستوران و بوفه ژوراسیک بروید که با انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم، پذیرای بازدیدکنندگان از پارک است. همچنین در استودیو ژوراسیک می‌توانید با دایناسورها عکس یادگاری بگیرید. عکس شما به صورت فوری در محل به چاپ می‌رسد و تحویل داده می‌شود.

پارک ژوراسیک تهران

 

نحوه دسترسی به پارک ژوراسیک


اگر با خودرو شخصی به پارک ژوراسیک می‌روید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی این مجموعه استفاده کنید. اگر قصد دارید با مترو به پارک ژوراسیک بروید، نزدیک‌ترین ایستگاه به این پارک، ایستگاه میدان صنعت است. از میدان صنعت می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به میدان بهرود بروید و از آنجا حدود پنج دقیقه تا پارک ژوراسیک قدم بزنید. یا اینکه از میدان صنعت مستقیم برای پارک تاکسی بگیرید.

مجله گردشگری آسمان هفتم

    ساعات بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱؛ پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۲
 

آدزس پارک ژوراسیک :تهران سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

 

آخرین تور ها

آخرین تور های تهران