مکان هایی مناسب عکس های اینستاگرامی در دبی

مکان هایی مناسب عکس های اینستاگرامی در دبی

مکان هایی مناسب عکس های اینستاگرامی در دبی


شهر مدرن دبی یک مقصد رویایی واقعی و یکی از فتوژنیک ترین مکان های جهان است. به لطف آسمان‌خراش‌های باشکوه، پارک‌های زیبا، نصب گل‌های زیبا، بزرگراه‌های بی‌پایان و مناظر فوق‌العاده زیبا، مکان‌های بی‌شماری برای عکاسی در دبی وجود دارد.
اگر به دنبال اینستاگرامی ترین مکان های دبی هستید، در جای درستی هستید! در این پست، بهترین مکان های عکاسی دبی را با مکان دقیق آنها و مجموعه ای از نکات مفید در مورد زمان بازدید یا نحوه رسیدن به آنجا. برای شما گرد آورده ایم.


1. برج خلیفه


برج خلیفه با ارتفاع 830 متر (2723 فوت) در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان است و جای تعجب نیست که یکی از مکان های اینستاگرامی دبی است. نه تنها منظره ای باورنکردنی از شهر خواهید داشت، بلکه یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی در دبی است. 
بال‌های نقاشی شده داخل ساختمان یکی از معروف‌ترین مکان‌های اینستاگرامی در دبی است، پس حتماً از آنجا هم عکس بگیرید!


نحوه رسیدن به آنجا:


برای حمل و نقل عمومی می توانید از خط قرمز مترو که در ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال توقف می کند استفاده کنید. پس از آن، باید تقریباً پیاده روی کنید. 1 کیلومتر برای رسیدن به ورودی برج خلیفه در مرکز خرید دبی. از طرف دیگر، می توانید از تاکسی استفاده کنید - از راننده بخواهید که شما را در پارکینگ مد در مرکز خرید دبی پیاده کند.


بهترین زمان برای رفتن:


اکثر مردم برای غروب آفتاب به برج خلیفه می روند. من پیشنهاد می کنم دقیقا برعکس عمل کنید و برای طلوع آفتاب به آنجا بروید! بلیط های طلوع آفتاب برج خلیفه ارزان ترین گزینه های موجود هستند. همچنین مجبور نیستید برای یک عکس عالی با جمعیت مبارزه کنید.

بال های برج خلیفه


2.پارک برج EMAAR


اگر می خواهید عکس اینستاگرامی عالی با کل برج خلیفه در پس زمینه بگیرید، باید از پارک برج EMAAR دیدن کنید!
این پارک بسیار زیبا است و مناظر شگفت انگیزی را نه تنها از برج خلیفه، بلکه از آسمان خراش های مجاور نیز ارائه می دهد. فقط عکس های زیر را ببینید و متوجه خواهید شد که چرا باید در لیست اینستاگرامی ترین مکان های دبی باشد!
تنها نقطه ضعف این است که شما مجاز به عکاسی در اینجا با دوربین حرفه ای نیستید، بنابراین داشتن یک گوشی با لنز زاویه باز بسیار مورد نیاز است.


نحوه رسیدن به آنجا:


ساده ترین گزینه این است که بازدید از برج پارک EMAAR را با برج خلیفه یا مرکز خرید دبی ترکیب کنید زیرا همه آنها در چند قدمی یکدیگر قرار دارند. در غیر این صورت، 1.5 کیلومتر پیاده روی تا ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال فاصله دارد.


بهترین زمان برای رفتن:


از آنجایی که این یک پارک عمومی است و معمولاً شلوغ نیست، می توانید در هر زمانی از روز از آن بازدید کنید. 

پارک EMMAR


3. مجسمه بال مکزیک


مجسمه بال‌های مکزیک یکی از جالب‌ترین مکان‌های دبی است و قطعاً یکی از بهترین مکان‌های عکاسی در دبی نیز هست. بال‌ها واقعاً فتوژنیک هستند و اگر آنها را با برج خلیفه در پس‌زمینه ترکیب کنید، در عوض یک عکس اینستاگرامی عالی دریافت می‌کنید!
شما اساساً می توانید آن را به دو روش مختلف قاب کنید: یا با برج خلیفه که در پس زمینه بالا ایستاده است یا می توانید آن را در چارچوب بال ها بسازید.


نحوه رسیدن به آنجا:


ساده ترین گزینه این است که بازدید از مجسمه بال مکزیک را با برج خلیفه یا مرکز خرید دبی ترکیب کنید زیرا همه آنها در چند قدمی یکدیگر قرار دارند. از طرف دیگر، می توانید از اتوبوس شماره استفاده کنید. 27 یا F13 که درست جلوی بالها می ایستد یا سوار تاکسی شوید.


بهترین زمان برای رفتن:


اساساً می توانید در هر زمانی از روز به آنجا بروید زیرا شلوغ نیست. و حتی اگر این اتفاق بیفتد، مردم معمولاً در صف می‌مانند تا عکسی در اینجا بگیرند تا عکس شما را بمباران کند.

بال های دبی


4.آبشارهای دبی مال


دبی مال یکی دیگر از مکان های نمادین دبی است و معروف ترین مکان در داخل مرکز خرید قطعا دیوار آبشار است. این آبشار ۲۴ متر ارتفاع دارد و با مجسمه های فایبرگلاس غواصان تزئین شده است. این منظره بسیار جالب به نظر می رسد و قطعا یکی از بهترین مکان های دبی برای عکس گرفتن است!


نحوه رسیدن به آنجا:


برای حمل و نقل عمومی می توانید از خط قرمز مترو که در ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال توقف می کند استفاده کنید. پس از آن باید حدود 10 دقیقه پیاده روی کنید تا به اولین ورودی دبی مال برسید. یا می توانید از تاکسی استفاده کنید.


بهترین زمان برای رفتن:


می‌توانید در هر زمانی از روز به آنجا بروید، اما اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، بهترین زمان این است که صبح زود بروید.

دبی مال


5.خیابان السیف


خیابان السیف امتداد البستکیه است و از قلب قسمت تاریخی در امتداد سواحل نهر دبی امتداد دارد. از ساختمان هایی برای عکاسی عبور خواهید کرد و دیدار از آبراه را تجربه خواهید کرد.
هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، استارباکس  خیابان ال سیف یکی از جالب ترین مکان های عکاسی دبی است. با ساخت چوبی و تراس کاهگلی، این ساختمان جذابیت دنیای قدیم منطقه را حفظ کرده است.


نحوه رسیدن به آنجا:


ایستگاه مترو برجمان (خط سبز و خط قرمز) شما را با 10 دقیقه پیاده روی از خیابان السیف فاصله می‌دهد. خیابان شیخ خلیفه بن زاید با اتوبوس های عمومی به خوبی خدمات رسانی می کند.


بهترین زمان برای رفتن:

هر زمانی از روز.
 

السیف


مترو دبی

30 مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی

6.باغ معجزه دبی


باغ معجزه دبی زیباترین باغی است که تا به حال دیده اید. این مکان مملو از چیدمان های زیبای گل ها، مانند مجسمه های عظیم پوشیده شده با گل، تونل های قلبی شکل و چترهای رنگارنگ است.
این باغ فقط بین اواسط نوامبر تا اواسط ماه مه باز است، اما از آنجایی که این زمان به طور کلی بهترین زمان برای بازدید از دبی است، به احتمال زیاد در این دوره از آن بازدید خواهید کرد. 


نحوه رسیدن به آنجا:


اگر می خواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، باید از خط قرمز مترو استفاده کنید و در ایستگاه مترو MOE  توقف کنید. پس از آن، باید سوار اتوبوس شماره شوید. 105 که شما را مستقیماً به باغ معجزه می برد. کل فرآیند بیش از 1 ساعت طول می کشد، بنابراین اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید، می توانید به جای آن از تاکسی استفاده کنید.
از طرف دیگر، می‌توانید توری را رزرو کنید که در آن حمل‌ونقل از قبل گنجانده شده است

بهترین زمان برای رفتن:


این پارک هر روز ساعت 9 صبح باز می شود، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید که عکس های مناسب اینستاگرام را دریافت می کنید، صبح های خلوت بهترین زمان بازدید است.

 

میراکل گاردن

 

7. موزه آینده

این موزه معمولی نیست و با همه موزه هایی که تا کنون دیده اید متفاوت است. این موزه به عنوان پنجره ای به آینده عمل می کند و زیباترین ساختمان جهان به حساب می آید. اینجا دروازه ای به سوی دنیای آینده است که توسط طراحان، هنرمندان و فیلمسازان خوش فکر ساخته شده است. هم داخل و هم خارج آن بسیار مناسب عکاسی است.

موزه آینده

نحوه رسیدن به آنجا:

شما می توانید با مترو خط قرمز به ایستگاه Emirates Towers بروید و با ۳ دقیقه پیاده روی به موزه آینده برسید.

بهترین زمان برای رفتن:

مثل بقیه مکان های پربازدید دبی برای بازدید از این مکان هم بهتر است صبح ها مراجعه کنید که بسیار خلوت تر است و گرنه باید به عکسی مشترک با بقیه قناعت کنید.

8. اکواریوم آتلانتیس

آتلانتیس، پالم هتلی افسانه ای در دبی است که در مجمع الجزایر مصنوعی به شکل درخت نخل به نام نخل جمیرا واقع شده است. کل اقامتگاه یک رویای واقعی است که به حقیقت پیوسته است، با این حال، اقامت در آنجا با قیمت بالایی همراه است.

خوشبختانه، این استراحتگاه تجربیات متعددی را ارائه می‌کند که حتی زمانی که مهمان نیستید، می‌توانید در آن شرکت کنید، مانند پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers. به همین دلیل است که این هتل در لیست اینستاگرامی ترین مکان های دبی آماده است!

یک آکواریوم بزرگ پر از ماهی ، کوسه و عروس دریایی که  بسیار جادویی است! اینجا قطعا یکی از فتوژنیک ترین مکان های دبی است که بازدید از آن الزامی است.

 

نحوه رسیدن به آنجا:

مونوریل پالم جمیرا درست در مقابل هتل توقف می کند. در غیر این صورت، تاکسی گرفتن روش دیگر، یا بهتر از همه تهیه تور آماده از آسمان هفتم.

بهترین زمان برای رفتن:

بهترین کار این است که صبح بروید تا از شلوغی آکواریوم جلوگیری کنید.

 

اکواریوم آتلانتیس

9.سافاری دبی

هیچ سفر دبی بدون بازدید از صحرای دبی کامل نمی شود! نه تنها یک روز هیجان انگیز در تور کویر خواهید داشت، بلکه فرصت های عکس شگفت انگیز زیادی نیز در آنجا خواهید داشت. 

برای بازدید از صحرای دبی، باید سافاری کویر را رزرو کنید. این کار را به راحتی به آسمان هفتم بسپارید. نسخه 3 بعد از ظهر را انتخاب کنید زیرا از این طریق می توانید غروب خورشید را در صحرا ببینید که واقعاً جادویی است!

نحوه رسیدن به آنجا:

اگر سافاری صحرا رزرو می‌کنید، لازم نیست نگران نحوه رسیدن به صحرای دبی باشید، زیرا آنها شما را از هتل خود می‌برند.

بهترین زمان برای رفتن:

همیشه در صورت وجود گزینه بعد از ظهر را انتخاب کنید! تماشای غروب خورشید در صحرا تجربه ای جادویی است و چراغ های طلایی قطعا بیابان را به یکی از اینستاگرامی ترین مکان های دبی تبدیل می کند. یکی دیگر از گزینه های عالی این است که برای یک تور صحرای طلوع آفتاب بروید، زمانی که نورها به همان اندازه زیبا هستند.

سافاری دبی

10. دنیای AYA (موزه نور و صدای دبی)

وسعت جهان AYA  چهار هزار فوت مربع است و به 12 منطقه متمایز تقسیم شده است: شفق قطبی، منبع، رانش، بیرون زمین، استخر، رودخانه، آبشار، سلستیا، فلورا، جزر و مد، لونا و هارمونیا. هر کدام از آنها موضوعی مجزا دارند و تجربیات پویایی را ارائه می دهند که شما را به کیهانی متفاوت می برد. هر کدام از این بخش ها برای شما عکس های زیبایی را به ارمغان می آورد. تقریبا در هیچ جای دیگری نمونه مشابه آن را نخواهید یافت.

جهان AYA

نحوه رسیدن به آنجا:

اگر با مترو به این مکان دیدنی بروید باید کمی پیاده روی را نیز چاشنی این بازدید کنید اما با تاکسی مستقیما باید به مرکز خرید وافی مراجعه کنید که دنیای AYA در طبقه نخست آن قرار دارد.

 بهترین زمان برای رفتن:

این موزه از 10 صبح تا 10 شب برای عموم باز است. برای داشتن عکس های بهتر توصیه می کنیم بازدید خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنید.

آژانس مسافرتی آسمان هفتم ارائه دهنده تورهای انفرادی و گروهی که به صورت ماهانه تورهای دبی خود را برگزار می کند، مفتخر است که پکیج کاملی از بازدید مکان های مختلف دبی به شما عزیزان ارائه دهد: 02191306767

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید: تلگرام و اینستاگرام آسمان هفتم

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی