سرزمین شکوه و پیکر اسپانیا

سرزمین شکوه و پیکر اسپانیا

سرزمین شکوه و پیکر اسپانیا

در جنوب غربی اروپا کشوری فوق العاده ای به نام اسپانیا را مشاهده می کنید و این کشور به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری جهان شناخته می‌شود. با یک تاریخ و فرهنگ غنی، آثار معماری شگفت‌انگیز، طبیعت متنوع و غذاهای لذیذ، اسپانیا توانسته است جاذبه‌ای منحصربه‌فرد را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کند. شهرهای بزرگی مانند مادرید و بارسلونا پر از آثار هنری و معماری مذهبی و تاریخی هستند. اسپانیا کشوری است که همه امکاناتی را برای همه نوع مسافران ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر با اسپانیا در مجله آسمان هفتم آشنا خواهیم شد.

کشور اسپانیا

تور اسپانیا در آسمان هفتم

تاریخ پر هیاهو در اسپانیا

اسپانیا جز کشور هایی است که تاریخ غنی و پرافتخاری دارد. در طول قرن‌های قبل از میلاد، اسپانیا تحت حکومت امپراتوری روم بود. پس از فروپاشی امپراتوری روم، قبایل جرمنی در منطقه حاکم شدند. در قرون وسطی، اسپانیا تحت حکومت مدی‍شی‌ها و سپس پادشاهی آراگون بود. در این دوران، شهرهای برج‌مناره مشهور همچون بارسلونا و والنسیا شکل گرفت. کشف آمریکا توسط " کریستوف کلمب " و انتقال ثروت عظیمی از سرزمین‌های جدید به اسپانیا، کشور را به یکی از قدرتمندترین امپراطوری‌های تاریخ تبدیل کرد.

در قرن ۱۹، اسپانیا از جنگ‌های ناپلئونی و جنبش استقلالی مبادله نامستقیم متأثر شد. پس از دوران ناراضی‌ها، دیکتاتوری فرانسیسکو فرانکو بر قلمرو اسپانیایی حاکم شد تا سال ۱۹۷۵. پس از فرانکو، اسپانیا به عنوان یک دموکراسی پارلمانی به ثبت رسید و به اتحادیه اروپا پیوست. در حال حاضر، اسپانیا یکی از کشورهای پیشرفته اروپاست.

تاریخچه کشور اسپانیا

جاذبه های منحصر به فرد اسپانیا

 اسپانیا یکی از کشورهایی است که به دلیل تنوع فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی آن، دارای جاذبه‌های فراوانی است. این کشور آنقدر فضا و مکان های دیدنی و معروف دارد که تنها در این مقاله می توان گوشه ای از جاذبه ها را به صورت کلی معرفی کرد .

طبیعت خیره کننده

به هنگام صحبت از طبیعت خیره کننده اسپانیا، نمی‌توان از این شگفتی‌های طبیعی چشم پوشی کرد، تنخوا، پارک ملی تابلادا دی لا کارتوجا، داندیسی، دلفین‌های اقیانوسی تنها و ... . این فقط چند مثال برای طبیعت خیره کننده اسپانیا است. زیبایی‌های بیشمار دیگری نیز در این کشور وجود دارد، که با هیچ کلمه ای نمیتوان آن را توصیف کرد.

طبیعت اسپانیا

طعم غذاهای لذت بخش

غذاهای اسپانیایی با طعم و عطر خاص خودشان شناخته می‌شوند. برخی از غذاهای معروف و لذت بخش اسپانیا عبارت‌اند از پائلا: غذایی با مزه شیرین سالمون و میگو، ارزان‌قیمت و لذیذ که با برنج و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. تاپاس: انواع مختلف مواد غذایی (مثل گوشت، ماهی، سبزیجات و میوه‌ها) که روی نان تست شده یا به‌صورت سفت کنار هم قرار می‌گیرند. گازپاچو: یک سوپ سرد با میوه خوراکی، سبزیجات، نان تست شده، روغن زیتون و ادویه‌های خاص و... این تنها چند مثال از غذاهای لذت بخش اسپانیا هستند. جذابیت اصلی آشپزی اسپانیایی در استفاده از مواد تازه و ادویه‌های خاص است که به غذاها عمق و طعم منحصر به فردی می‌بخشند. 

غذا های معروف اسپانیایی

مراکز خرید و تفریحی

اسپانیا دارای مراکز خرید و تفریحی فراوانی است که می‌تواند تجربه جالبی برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورد. برخی از مراکز خرید معروف اسپانیا مثل: 

  • پاسئو دو گراسیا (Paseo de Gracia) - بارسلون
  •  پورتال دل انخل (Puerto del Angel) - مادرید
  •  پلازا مایور (Plaza Mayor) - مادرید
  • رمبلا (Rambla) - بارسلون
  • لا روکا ویا (La Roca Village) - برشلون

مراکز خرید اسپانیا

تجربه فراموش نشدنی سفر به اسپانیا

به علاوه، همه شهرهای بزرگ اسپانیا مانند مادرید، بارسلون، والنسیا و سانتیاگو دا کومپوستلا دارای مناطق تجاری پرجمعیت و وسواس فروشگاهی هستند. علاوه بر مراکز خرید، شهرهای بزرگ مانند بارسلون و مادرید نیز دارای فضاهای تفریحی متنوعی مانند پارک‌ها، موزه‌ها، تئاترها و رستوران‌ها هستند که امکان سرگرمی و تفریح را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. آسمان هفتم بهترین تورهای اسپانیا با در نظر گرفتن همه امکانات و شرایط شما فراهم می‌کند.

برای انواع سفرهای خارجی  جذاب با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها